AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Ønsker litt råd da vi har veldig rutine-sex. Hvis vi har drukket litt vin blir sexen gjerne litt heftigere, men jeg skulle ønske denne ekstra kåtskapen kom frem i hverdagen også. Er egentlig litt sjenert av meg og må øve meg litt mer på å ta initiativ. Anonymkode: 2cdd4...49c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Faller lett inn i rutinemønsteret selv, her er tingene vi gjør for å unngå det og som gjør at vi innimellom har gode rutinefrie perioder: - Ha sex på alle mulige andre tidspunkt og steder enn kl. 2300 i senga. Tar initiativ på kjøkkenet, i stua eller i oppgangen på vei inn, og når som helst på døgnet. - Uforutsigbare initiativ. Prøver å tenke at hvert initiativ skal være "nytt". Nå kom jeg på at jeg aldri har tatt initiativ på bussen på vei hjem fra jobb så etterpå kommer jeg til å viske han noe i øret på bussen og leie han fort og bestemt hjem og inn døra (watch out for en liten og tett brunette på bussen som lener seg mot kjæresten sin og visker han i øret med et lurt glis). - "Lavterskel" rollespill der vi lar hverandre spille ut fantasier om andre. Et ikke reelt eksempel er at han forteller at han ble tiltrukket av frisøren, så da arrangerer vi det som om jeg er frisøren hans og så tar vi det derfra. - Drikk vin! Det er ikke et dårlig tips du kommer med selv. Men vær litt bevisst det også. Når dere har vin til maten lørdag kveld, ikke bestem dere for å synke ned i sofaen med en film eller noe. Nyt en laang middag i hverandres selskap og la ting skje derfra, det blir nesten som en date og sexen kan bli magisk. Anonymkode: efad5...af1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Kjenner meg igjen i problemstillingen. Med barn blir utfordringen litt større. Når barna var små og la seg tidlig, så hadde man tid til seg selv utover mot midnatt for å utforske både det ene og det andre. Nå som barna har blitt større, har det blitt litt verre... Vi legger oss ofte før barna. Med en som sitter vegg i vegg og en i etasjen under, i et lytt 70-tallshus, så er det ikke bare bare å gyve på og utforlde seg. Det blir mye stille rutinesex og biting i dyne/pute. Men hjemmekontor er tingen! Har dere anledning så prøv å time å ha hjemmekontor samme dag. Når barna er på skolen så åpner det seg nye muligheter for nye steder. Lyd tilfører også en kjærkommen dimmensjon. Nye, friske forslag er: - gå på fjelltur og gjem dere bak en stein - onaner side om side. Hjelp hverandre litt om nødvendig. Veldig morsomt 🙂 - del en fantasi - under fotballtrening/korps/dans etc. Kan man også få tid til mye - fokuser på å ha sex alle andre steder enn i senga og til andre tider enn vanlig leggetid. Anonymkode: 18342...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå