Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes jo det er litt leit, men bør jeg si noe eller vente utover dagen? Jeg skal på jobb ikveld, og nå har han tenkt seg til en venn. Tenkte først han kanskje planla overraskelse eller noe, men nå er jeg ganske sikker på at han ikke husker at jeg har bursdag. Vi pratet om det forrige uke, så er jo ikke helt fjernt heller. Vært sammen i mange år. 

Eller kanskje jeg bryr meg litt for mye... 😛

Anonymkode: b3f3a...232

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

enkelte ganger så glemmer man bare, anbefaler deg å bare si i fra til ham. Hvis han våkner opp i morgen og finner ut at han har glemt det så blir han kanskje knust? Vi er alle mennesker, og vi glemmer i blant.

Anonymkode: acbed...110

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig å bli glemt, men jeg vet hvor ofte jeg selv surrer med datoer og ukedager, dumt om det bare er at han tror det er i morgen eller noe (klarte å gjøre det med søsteren min en gang, gratulerte henne superentusiastisk...én dag for sent, jeg var såååå lei meg). Tror jeg bare ville spurt om han ikke har glemt noe i dag, eller om han barer surrer med datoene.

Anonymkode: bb94a...e5b

AnonymBruker
Skrevet

Spørs om han er en sånn som glemmer alle sin, eller om det bare er deg.

Anonymkode: fde99...477

• Liker 1
Skrevet

En glemmer sjelden det en syns er viktig. Men glipper kan forekomme. Jeg er ikke noe bursdagsmenneske. Har tilmed glemt min egen til jeg så på datoen kvelden før! Takk fb som minner meg på! Jeg er ikke mindre glad i noen selv om jeg glemmer bursdagen.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Send man en melding og si at du tar med kake hjem, siden du har bursdag ;) 

Anonymkode: c95b1...0dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Minn han på det du! Det er veldig vondt å glemme slike dager. Jeg har et par brødre som aldri husker slike dager, så jeg sender de påminnelse, inkludert om min egen bursdag :) 

Anonymkode: f3ed3...4c3

Skrevet

Heilt innafor å bli skuffa. Her prater vi jo om bursdagen fleire gonga før den store dagen. Pluss at vi har familie på besøk. Så her skal det godt gjerast å gløyme dagen 😜

men det kjem jo helt annpå om de pleier å gjere noko ut av dagen, eller om de kun seier gratulerer? Da er det lettere å glemme 

Skrevet

Gratulerer med dagen! :blomst:

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes jo det er litt leit, men bør jeg si noe eller vente utover dagen? Jeg skal på jobb ikveld, og nå har han tenkt seg til en venn. Tenkte først han kanskje planla overraskelse eller noe, men nå er jeg ganske sikker på at han ikke husker at jeg har bursdag. Vi pratet om det forrige uke, så er jo ikke helt fjernt heller. Vært sammen i mange år. 

Han har nok forstått at han ikke trenger å gjøre så mye stas på deg, du sier ikke noe på det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa ifra, han ble veldig lei seg. Så nå har jeg vondt av han 🤭 takk for fine svar ☺️

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Gratulerer med dagen! :blomst:

Takk😀

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

om jeg elsket deg, og visste hvor mye du betydde for meg, så ville jeg selvsagt overrasket deg på din bursdag. Og det ville selvsagt ikke vært fint lite heller, men en skikkelig stor overraskelse til deg. :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Egenskap skrev:

om jeg elsket deg, og visste hvor mye du betydde for meg, så ville jeg selvsagt overrasket deg på din bursdag. Og det ville selvsagt ikke vært fint lite heller, men en skikkelig stor overraskelse til deg. :)

😂

Anonymkode: 76a3b...9aa

Skrevet

Man sier ikke noe om at man selv har bursdag, verken til samboeren eller andre. 

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, OnFire skrev:

Man sier ikke noe om at man selv har bursdag, verken til samboeren eller andre. 

Hvorfor ikke? Jeg har gjort akkurat det samme en gang, fordi jeg vet han det gjaldt ville synes det var enda kjipere om han glemte det i mange dager/uker. Alle kan glemme, sånn er det bare. Og sånn ble det i stedet bare en morsom greie vi kunne le litt av 😊

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Rumle skrev:

Hvorfor ikke? Jeg har gjort akkurat det samme en gang, fordi jeg vet han det gjaldt ville synes det var enda kjipere om han glemte det i mange dager/uker. Alle kan glemme, sånn er det bare. Og sånn ble det i stedet bare en morsom greie vi kunne le litt av 😊

Ok, for meg blir det i hvert fall helt feil med gratulasjoner og feiring som følge av at jeg sa ifra. Da foretrekker jeg heller at bursdagen min gikk i glemmeboka. Gratulasjoner/feiring er ikke mye verdt om man måtte si ifra. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, OnFire skrev:

Ok, for meg blir det i hvert fall helt feil med gratulasjoner og feiring som følge av at jeg sa ifra. Da foretrekker jeg heller at bursdagen min gikk i glemmeboka. Gratulasjoner/feiring er ikke mye verdt om man måtte si ifra. 

Du har jo misforstått litt da. En slik situasjon er jo en gyllen anledning til å få "alt" man ønsker seg, fordi samboeren blir så skamfull for å ha glemt deg.

Anonymkode: cb541...806

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo misforstått litt da. En slik situasjon er jo en gyllen anledning til å få "alt" man ønsker seg, fordi samboeren blir så skamfull for å ha glemt deg.

Anonymkode: cb541...806

Virker som at det er du som har misforstått. Modne, voksne mennesker ser ikke etter en gyllen mulighet til å få alt man ønsker seg, fordi andre har dårlig samvittighet. 

AnonymBruker
Skrevet

Her i huset, eller på jobben for den saks skyld, glemmer ingen bursdagen min. Rett og slett fordi jeg annonserer det ganske jevnlig i ukene før jeg har bursdag! Elsker å ha bursdag 😅 Ikke at jeg forventer så himla stor oppvartning, men det er stas å blir gjort litt stas på 😅

Anonymkode: 68370...fc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...