AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Jeg er utdannet vernepleier og ønsker å jobbe i barnehage. Kanskje vanskelig å svare på det jeg lurer på, men jeg prøver! Ser det ofte søkes etter barnehagelærere, men om man er vernepleier og tar videreutdanning i spesialpedagogikk kan det være mulig å få jobb da? Noen skriver i søknaden "Godkjent utdannelse som barnehagelærer eller førskolelærer, eller annen tilsvarende pedagogisk utdanning". Hvilke annen utdanning mener de? Anonymkode: 19f19...ae4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Sannsynligvis vil du ikke nok småbarnsped til å arbeide som ped.leder. Du kan likevel få jobb som ped.leder på disp, ressurspedagog eller annet. Evt ta småbarnsped.. det kan i hvert fall bvpedder gjøre. Anonymkode: 5bf43...486
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 ring til en høyskole/universitet og forhør deg. Det som er kjipt hvis du blir ansatt på disp er at du mister jobben når en med korrekt utdanning blir tilgjengelig. Du kan ha en sjanse i f.eks. Finnmark, men ellers i landet er det flere barnehagelærere enn det finnes jobber til. Anonymkode: 84cd4...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå