Kallis92 Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 (endret) Er ikke det litt ironisk at folk som klager at folk ikke liker silikon pupper... Er det ikke litt om noen skulle forfalsket sin penis og bli gjort narr av. Du kan gjøre det. Det er din kropp. Men er det ikke smule barnslig og komiskt å sutre om noen ser litt ned på noe som man ikke biologiskt har. Er litt av den grunn jeg er imot transeksualisme "men det er litt mer annen sak siden det er mer utifra kompleksjoner av at du ødelegger kroppsystemet" Men jeg bare sier. Det er kanskje frekt å si negativt er jeg enig i. Men er det ikke oftest de som gjør slikt eller tenker på det som er i beste fall... sitt eget problem? Fordi om jeg har blitt gjort narr av noe så ville jeg iallfall vært bombesikker på det før jeg gjorde det, hvis du er 100% sikker på at du ikke vil skamme over noe, gi argumenter for det, og hvorfor selv om noen sier noe stygt så bryr du deg ikke fordi det er digg. Det kalles å tenke kalles det. Gjør det først, så kan man se Endret 7. august 2019 av Kallis92
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Innlegget ditt var så dårlig formulert, at jeg er forvirret over hva du egentlig mente. Anonymkode: a4ee4...e31 10
Million Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Samme her, jeg skjønte nesten ikke noe av det. Og "kompleksjoner"....? Hva slags ord er det i denne settingen? Mente du egentlig komplekser? Du skriver ganske rørete, så man begynner å lure på hva du har puttet i deg i dag. 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Problemet mitt med silikonpupper er at når mange skaffer seg det, så blir det den nye normalen. Hva gjør det med unge jenter/damer som vokser opp i dag? Som om det ikke er nok kroppspress fra før av, så skal man ha det i tillegg? Hilsen M36 Anonymkode: 09200...284 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innlegget ditt var så dårlig formulert, at jeg er forvirret over hva du egentlig mente. Anonymkode: a4ee4...e31 Kallis92, noen opplever fysiske utfordringer, sammenføyd med opplevde psykiske utfordringer. Ikke spark på folk som allerede ligger nede. Så skal vi ikke hive oss over din formidlingsevne. Samfunnet er rått nok. Vi trenger ikke tråder der det starter med å stigmatisere folk som velger å løse sine fysiske og psykiske utfordringer. Anonymkode: 6642e...e5a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 10 minutter siden, Million skrev: Samme her, jeg skjønte nesten ikke noe av det. Og "kompleksjoner"....? Hva slags ord er det i denne settingen? Mente du egentlig komplekser? Du skriver ganske rørete, så man begynner å lure på hva du har puttet i deg i dag. Neologisme. Rotete skrevet. Misantropi. Pluss pluss. Trist lesning. Anonymkode: 6642e...e5a
Kallis92 Skrevet 7. august 2019 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2019 25 minutter siden, Million skrev: Samme her, jeg skjønte nesten ikke noe av det. Og "kompleksjoner"....? Hva slags ord er det i denne settingen? Mente du egentlig komplekser? Du skriver ganske rørete, så man begynner å lure på hva du har puttet i deg i dag. Beklager men jeg kan ikke forstå deg. Du må snakke norsk
Kallis92 Skrevet 7. august 2019 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2019 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kallis92, noen opplever fysiske utfordringer, sammenføyd med opplevde psykiske utfordringer. Ikke spark på folk som allerede ligger nede. Så skal vi ikke hive oss over din formidlingsevne. Samfunnet er rått nok. Vi trenger ikke tråder der det starter med å stigmatisere folk som velger å løse sine fysiske og psykiske utfordringer. Anonymkode: 6642e...e5a Kan forstå den. Men det er en ting å klage over å ikke være frekk som jeg forstår, enn det å akseptere noe som du normalt sett ikke ville gjort til å begynne med. Det er rent sosial manipulasjon tankegang. Tror det er mer å gjøre seg selv fornøyd er aller viktigst. På den måten kan man være sikker på det. Er bare slik jeg tenker. Hvis man ikke helt vet eller kan fungere. Så må man bare finne det ut. Men jeg kan se hva du mener Endret 7. august 2019 av Kallis92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå