AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Jeg leier leilighet og utleier tok nettopp kontakt og sa at hun gjerne ønsker å ha visning av leiligheten i morgen. Jeg holder på å pakke ned og leiligheten ser egentlig ganske rasert ut akkurat nå. Den trenger også en grundig vask. Hvordan rydder man og vasker ekstremt effektivt? Har 1 time på meg nå før jeg må på jobb også har jeg ett par timer i morgen før visningen skal være. Anonymkode: eee1e...d8e
Egenskap Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 bestiller container på utsiden, kaster alt som man ikke trenger og ber en vaskedame komme å hjelpe deg til å vaske og rydde, da er dere to...
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Man setter i gang, og kaster og pakker unna. Holder på uterover natten til du blir ferdig. Anonymkode: b1da8...f7a 9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Be om hjelp fra venner. Sett eskene en plass hvor de ikke "ødelegger" romfølelsen eller skjuler for mye. Jeg ville fokusert på badet og kjøkkenet. Resten av leiligheten kan støvsuges. Tørk støv om det ser skikkelig ille ut. Hvis du har småting liggende overalt, hiv det i flytteesker midlertidig. Anonymkode: 3a7b4...ced 4
Sokkar Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 Mi leilighet såg tom og rasert ut når husverten hadde visning. Men romfølelse var der då, sidan sofa, senger og diverse var pakka vekk😜 men sto ein del esker, og det var ikkje støvsuga, 😅😬
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 Prioriter vask av doen, dusjen og servanten, og benker/vask på kjøkken. Støvsug kjapt gulvene for resten. Dytt det verste rotet inn i skap, skuffer eller esker før du vasker. Anonymkode: 17f55...c7b 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #7 Skrevet 7. august 2019 Og kokeplater på kjøkken Anonymkode: 17f55...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 Be om hjelp og rydd og vask til krampa tar deg. Anonymkode: cf8e8...e5e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #9 Skrevet 7. august 2019 Jeg opplevde at huseier stod på døra og skulle ha visning uten varsel, jeg smilte og prøvde smile og unnskylde at det ser ut som en schizofren har ryddet på fylla, men det gikk visst helt greit, de ville bare se kjapt og tok den. Anonymkode: 10fb8...f11 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #10 Skrevet 7. august 2019 du bruker ikke tid på å sitte på KG i alle fall... Anonymkode: 1261f...5c2 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #11 Skrevet 7. august 2019 Bare fortell utleier situasjonen. Han skjønner jo selv at om han sier ifra dagen før om visning så har du lite tid til å rydde om det ser ille ut. Anonymkode: dfa72...8c0 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #12 Skrevet 7. august 2019 Er utleier selv, og jeg hadde ikke forventet å få komme inn på så kort varsel, spesielt ikke midt i utflytting. Be om å utsette til fredag? Men på den annen side forstår de aller fleste at det kan bli litt rot under utflytting. Anonymkode: d9f0f...722 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #13 Skrevet 7. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Prioriter vask av doen, dusjen og servanten, og benker/vask på kjøkken. Støvsug kjapt gulvene for resten. Dytt det verste rotet inn i skap, skuffer eller esker før du vasker. Anonymkode: 17f55...c7b Gjør slik. Ta det aller viktigste, og resten får bare være. Utleier kan ikke forvente strøken leilighet når du får en dags varsel midt i utflytting, og sånn er det bare. Utleiers problem, ikke ditt. Anonymkode: 5da30...737 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #14 Skrevet 8. august 2019 Få alt av metall så blankt som mulig på kjøkken og bad, da dras øynene dit og ikke til dritten. Anonymkode: 185e0...0b4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #15 Skrevet 8. august 2019 Med så kort varsel, er det helt innafor å si at det er kaos der og at det må de tåle. Anonymkode: b9121...10b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå