Aquarius Skrevet 1. september 2002 #1 Del Skrevet 1. september 2002 Ser du hvem dette er? Klikk her ----->http://gokayhuz.tripod.com/asciiart/clinton.html ____________ aQuarius Sometimes you feel tired, feel weak, when you feel weak, you feel like you wanna just give up. But you gotta search within you, find that inner strength, and just pull that shit out of you, and get that motivation to not give up, and not be a quitter no matter how bad you wanna just fall flat on your face…and collapse ~T'ill I collapse by Eminem~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 1. september 2002 #2 Del Skrevet 1. september 2002 Jeg så det! Ikke så vanskelig kanskje? Han, ehm, "røyker" iallefall sigar.. -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. september 2002 #3 Del Skrevet 2. september 2002 Det står jo øverst i adresselinjen, jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 4. september 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 4. september 2002 Det står jo øverst i adresselinjen' date=' jo...[/quote'] Jeg håpet på at ingen merket det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romle Skrevet 4. september 2002 #5 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg så ikke at det sto øverst i adrlinjen, men jeg trodde det var Clinton. Kult bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 11. september 2002 #6 Del Skrevet 11. september 2002 Det er jo gode, gamle Clinton !! Ikke så veldig vanskelig å se når det står i adressen da... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå