Gå til innhold

Er jeg prippen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det innafor å mene at alle fitter er stygge? At det er skikkelig skikkelig stygt liksom? Typ "helt jævlig"? Jeg mistet helt lysten på partneren min etter det utsagnet! Syns det både er en dum ting å si ettersom det tross alt sitter en på meg og det har gitt masse nytelse for han (og meg). Mener ikke at man trenger å mene at et kjønnsorgan er så himla vakkert, men det representerer jo noe deilig og fint? Ble helt satt ut av det utsagnet og vet ikke om jeg kommer til å nyte noe med han mer ettersom han har de tankene der. Både fordi det er et dumt utsagn og fordi det gir meg komplekser. Tenker også at kvinners underliv har vært og er noe tabubelagt og skamfult og da hjelper ikke slike utsagn på. = vi har tydeligvis ulike holdninger... Hva tenker dere? 

Anonymkode: 7511d...295

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ledd rått, spurt om han tullet og dersom han hadde svart at han var seriøs hadde jeg slått opp umiddelbart. Makan til idioti.

Anonymkode: 926bf...abc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ledd rått, spurt om han tullet og dersom han hadde svart at han var seriøs hadde jeg slått opp umiddelbart. Makan til idioti.

Anonymkode: 926bf...abc

Det var egentlig det jeg gjorde. Spurte om dette gjelder alle typer underliv eller om han har noen preferanser, men nei, alle var like stygge. Ble satt og egentlig litt lei meg da det harmonerer svært lite med hva jeg syns er greit og si og egentlig skaper sjenanse hos meg.. Hvilket bare blir en stor turn off. Og om man så mener det så trenger man vel ikke si noe om det? Lov å bruke de sosiale antennene. 

Skrevet

Du er ikke prippen og kjæresten din er en idiot! Han får så klart mene hva han vil, men det er jo ikke alt man trenger å si høyt. Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen og hvordan forholdet deres er ellers, men jeg tror jeg ville vurdert forholdet etter et slikt utsagn. Neste gang han vil ha sex med deg, så sier du nettopp det du skriver her - at du (foreløpig) har mistet lysten på ham pga. utsagnet hans. Om han blir sur, så er jo det hans problem. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

ALLE kjønnsorganer er ekkel som faen. Han ene brukeren her inne som har bilde av en østers eller noe på profilbildet er inne på noe. Kjønnsorganer minner om alle mulige ekle ting som vokser i havet. Det går seriøst ikke an å bli såret av noen sier at kjønnsoganer er stygg. Det er fakta.

Anonymkode: 8069a...9ca

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Roci skrev:

Du er ikke prippen og kjæresten din er en idiot! Han får så klart mene hva han vil, men det er jo ikke alt man trenger å si høyt. Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen og hvordan forholdet deres er ellers, men jeg tror jeg ville vurdert forholdet etter et slikt utsagn. Neste gang han vil ha sex med deg, så sier du nettopp det du skriver her - at du (foreløpig) har mistet lysten på ham pga. utsagnet hans. Om han blir sur, så er jo det hans problem. 

Det ble ikke noe på han i går kveld for å si det sånn. Vi er ikke sammen pr. Def egentlig, men har holdt på lenge og forholder oss til hverandre som kjærester. Men nå ble jeg rimelig usikker på hele greia. 

Skrevet

Om vi skal finne et lyspunkt, så synes han jo ikke din fitte er styggere enn andre! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv dame å en fitte er jo ikke noe fint å se på,helt enig at den er stygg jeg.

Anonymkode: 78864...99f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv dame å en fitte er jo ikke noe fint å se på,helt enig at den er stygg jeg.

Anonymkode: 78864...99f

Men er det nødvendig å si det høyt liksom?? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Bondekjerringa skrev:

Men er det nødvendig å si det høyt liksom?? 

Ts her, ja det er det jeg tenkte også.. Jeg mener jo også mye rart men sier ikke alt høyt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann, kona sier ofte at peniser er stygge 😀 Skjønner ikke at det skulle være noe å ta på vei for, det hadde jo vært noe annet om det var ditt kjønnsorgan spesifikt som var stygt 

Anonymkode: 64ce5...b19

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALLE kjønnsorganer er ekkel som faen. Han ene brukeren her inne som har bilde av en østers eller noe på profilbildet er inne på noe. Kjønnsorganer minner om alle mulige ekle ting som vokser i havet. Det går seriøst ikke an å bli såret av noen sier at kjønnsoganer er stygg. Det er fakta.

Anonymkode: 8069a...9ca

Det er dine fakta - noen synes de er stygge, noen synes de er helt ok (jeg er i den kategorien) og noen synes de er fine. Hvis kjæresten min hadde sagt at kjønnsorganet mitt var stygt,  så skulle han jaggu ha sluppet å ha noe mer å gjøre med både meg og fitta mi.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann, kona sier ofte at peniser er stygge 😀 Skjønner ikke at det skulle være noe å ta på vei for, det hadde jo vært noe annet om det var ditt kjønnsorgan spesifikt som var stygt 

(Ts) Men han sier jo egentlig det når han mener at alle kjønnsorgan er stygge? 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

(Ts) Men han sier jo egentlig det når han mener at alle kjønnsorgan er stygge? 

OK. Så jeg burde være krenka da mener du? Burde jeg skille meg? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

OK. Så jeg burde være krenka da mener du? Burde jeg skille meg? 

Absolutt ikke. Nå er jeg så heldig at jeg finner ut av slike holdninger under en datingfase kontra i et ekteskap da 😁😁

Men flott å høre dine refleksjoner rundt dette, alltid greit med flere meninger 😊

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig ting å si. Det er en kroppsdel som mange andre. For meg er det like meningløst å si at en arm er stygg. Og at alle armer er like stygge.

Anonymkode: d8372...fbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si meg enig med han. 

Samtidig blir jeg tent når mannen ikke kan få nok av underlivet mitt, at han blir kåt av å se det, kåt av å ta på meg... Så da hadde det jo blitt litt kræsj... 😜

Anonymkode: c56e7...a73

AnonymBruker
Skrevet

Han er 100% homofil.

Heterofile og bifile menn er programmert til å bli tiltrukket av kvinnelig kjønnsorgan.

Anonymkode: e250f...d90

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si meg enig med han. 

Samtidig blir jeg tent når mannen ikke kan få nok av underlivet mitt, at han blir kåt av å se det, kåt av å ta på meg... Så da hadde det jo blitt litt kræsj... 😜

Anonymkode: c56e7...a73

Han har altså et heterofilt tenningsmønster.

Anonymkode: e250f...d90

AnonymBruker
Skrevet

Han er homofil. Kjønnsorganer er ikke vakre, men refleksjonen hans rundt temaet bekrefter usikkerhet rundt egen legning.  

Anonymkode: 3de3a...f38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...