Gå til innhold

Naken på The Well?

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet
På 8.6.2020 den 8.20, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det er ubehagelig at alle er nakne når begge kjønn er sammen. Var på farris bad, og der kan man være naken om man vil eller bruke deres badetøy. De fleste brukte badetøy. Men jeg syns det var de som gikk rundt nakne som gjorde opplevelsen dårligere enn den hadde trengt å være. 

Anonymkode: a29a8...fb8

På tirsdager er det tekstilprodukter på The Well. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 12.6.2020 den 8.33, Hunmedham skrev:

...

De eneste "stirrende" gjestene jeg har sett, er yngre kvinner i badedrakt, som ikke klarer å ikke glo når noen kommer gående uten klær på seg. Men de vokser det vel av seg.

...

Det er noen unge kvinner som har litt ekstra problem med dette. Jeg har hørt unge kvinner omtale eldre nakne menn som "gamle griser" selv om mennene har oppført seg helt normalt uten noen som helst seksuell oppførsel.

Anonymkode: 187ab...dbb

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
På 23.7.2020 den 7.53, AnonymBruker skrev:

Det er noen unge kvinner som har litt ekstra problem med dette. Jeg har hørt unge kvinner omtale eldre nakne menn som "gamle griser" selv om mennene har oppført seg helt normalt uten noen som helst seksuell oppførsel.

Anonymkode: 187ab...dbb

Typisk kvinner å kalle andre gris ja, spesielt unge kvinner....tåler ikke å bli sett på pga sin egen usikkerhet.

Anonymkode: c6aaa...bc7

AnonymBruker
Skrevet

Hadde fin opplevelse med en i slutten av 20åra sist uke...magisk 🙂 Selv om han "bare" fikk en handjob var den utrolig spennende. Ikke oppdaget oss.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er tråden i seksualitet?

Anonymkode: ea050...b6a

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde fin opplevelse med en i slutten av 20åra sist uke...magisk 🙂 Selv om han "bare" fikk en handjob var den utrolig spennende. Ikke oppdaget oss.

Runket han deg også?

Anonymkode: cd2d0...d30

AnonymBruker
Skrevet

Skal aldri sette mine ben der.

Anonymkode: a54de...849

Skrevet

Vi har vært på The Well flere ganger. Det er rolig og deilig der. 90 prosent av denne tråden er ren spam.

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Gjest Alterego666
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du gutt eller jente?

Anonymkode: d8830...2b5

Badedrakt er kanskje et hint om kjønn?

Skrevet
På 27.7.2020 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Runket han deg også?

Anonymkode: cd2d0...d30

Nei 🙂 Jeg har vagina faktisk, det går ann å leve litt. Gjøre slike ting selv om man er kvinne og voksen.

Å leve i et kjedelig ekteskap som de fleste gjør, har vært der selv.

Skrevet

Jeg har vært der en del ganger, og har bare positive opplevelser. Første gang var det litt uvant i starten å gå uten badetøy, men det tok ikke lang tid før vi var komfortable. Vi har badekåpe mellom bassenger og badstuer. Har aldri sett noen "gamle griser" eller andre som stirrer, verken på oss eller andre. Har ikke sett noen som "viser seg frem" heller. Folk er mest opptatt av seg og sitt. At man ser hverandre er jo naturlig, men ingen stirrer.

Følelsen av å være naken i bassengene er kjempedeilig. Befriende. Elsker det. 

Det var en fyr som gikk naken til kiosken en gang, han fikk tydelig beskjed om å dekke seg til. Selv om han var naken der det ikke er innafor, oppfattet jeg det ikke som at han skulle vise seg frem. 

Anonymkode: 140ac...4c0

• Liker 2
Skrevet

Ser mange sier det er bare menn som er griser som kunne dratt dit. Denne tråden viser jo at kvinner oftere drar dit for å vise seg frem og se på nakne menn. Tror faktigst det er flere damer der med behov for å vise seg frem enn det er menn.

Anonymkode: cbfa7...cff

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange sier det er bare menn som er griser som kunne dratt dit. Denne tråden viser jo at kvinner oftere drar dit for å vise seg frem og se på nakne menn. Tror faktigst det er flere damer der med behov for å vise seg frem enn det er menn.

Anonymkode: cbfa7...cff

De fleste kvinner elsker oppmerksomhet 🙂 Noe annet ville vært spesielt.

Mine opplevelser har vært i steambastuen.

Gjest Alterego666
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste kvinner elsker oppmerksomhet 🙂 Noe annet ville vært spesielt.

Mine opplevelser har vært i steambastuen.

🤟Elsker steambadstuen!🤟

Skrevet
6 minutter siden, Alterego666 skrev:

🤟Elsker steambadstuen!🤟

🙂 Er der kun på ukedag og dagtid, ville aldri dratt dit på helgen.

Skrevet

Du kan besøke The Well femti ganger uten å se antydning til sex.

De som går på The Well går dit ikke for å vise seg frem eller for å kikke.

De som går på The Well er mest opptatt av seg selv og for å nyte de eksklusive timene de har til rådighet.

På The Well er det stille, fredelig og meditativt.

Nakenheten på The Well er ikke seksuell, men en del av en gammel, kontinental spa-tradisjon som er innført i Norge.

De som er nakne på The Well er de som egentlig gjør det riktig, mens det er de påkledde som gjør noe avvikende.

Hvis du en gang likevel skulle se noen på The Well som gjør noe seksuelt, er de mennesker uten smak eller sans for konduite.

Men du kan altså besøke The Well femti ganger uten å se antydning til sex.

Hvis det er noe irriterende ved The Well, er det ikke nakenhet, men damegjenger som får i seg for mye cava og blir fnisete og forstyrrende.

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙂 Er der kun på ukedag og dagtid, ville aldri dratt dit på helgen.

Hvorfor?

Skrevet

Vi har vært der flere ganger i helgen, men på dagtid. Det er fredeligere da og vi liker den meditative stillheten som finnes når det er slik.

Utover mot sen ettermiddag (og da enda mer på kveldstid, men da har vi gått) blir det litt mer "lørdagskveld". Gjestene unner seg et par glass ekstra med cava, og det kommer et og annet utdrikningslag og noen grupper. Da endrer det seg. Det blir selvsagt ikke noe "sexparty", for reglene er knallharde og de blir håndhevet. Men det får et snev av partyfaktor, som jeg ikke går dit for å oppleve.

Så når klokken drar seg mot 17-tiden på lørdag hopper vi som regel av.

Skrevet
På 23.7.2020 den 7.53, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt unge kvinner omtale eldre nakne menn som "gamle griser" selv om mennene har oppført seg helt normalt uten noen som helst seksuell oppførsel.

Psyk oppførel av damene / jentene høres det ut som...

Forby badedrakt ..?

a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...