Gå til innhold

Naken på The Well?

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg prøver meg på formiddag en hverdag. Men er litt bekymret for arrene på brystene da:(

Anonymkode: 70e4b...dcb

Om noen skulle legge merke til de arrene, hvilket er lite sannsynlig, vil de trolig bare tenke at det er spor av levd liv. Ikke vær redd for å la folk se dine strekkmerker, operasjonsarr, amputerte kroppsdeler, fødselsmerker eller hva det måtte være. Det er slike ting som gjør deg til det unike mennesket du er. Kanskje har du spor etter en kreftoperasjon, en graviditet, en brannskade eller hva det måtte være, men slike spor av levd liv gjør deg ikke stygg, det er bare tegn på at du lever og er sterk, stolt og trygg på deg selv.

• Liker 3
Skrevet

Denne tråden minner om min nåværende kjæreste.

Hun vil ikke på spa, og jeg synes the well er superavslappende. Vurderer å dra uten henne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det er ubehagelig at alle er nakne når begge kjønn er sammen. Var på farris bad, og der kan man være naken om man vil eller bruke deres badetøy. De fleste brukte badetøy. Men jeg syns det var de som gikk rundt nakne som gjorde opplevelsen dårligere enn den hadde trengt å være. 

Anonymkode: a29a8...fb8

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det er ubehagelig at alle er nakne når begge kjønn er sammen. Var på farris bad, og der kan man være naken om man vil eller bruke deres badetøy. De fleste brukte badetøy. Men jeg syns det var de som gikk rundt nakne som gjorde opplevelsen dårligere enn den hadde trengt å være. 

Farris Bad(FB) har litt andre regler enn The Well(TW).

FB anbefaler å droppe badetøy i sauna og dampbad, mens TW forbyr badetøy de stedene. FB påbyr bruk av badetøy i bassenger mens på TW er det valgfritt(bortsett fra tirsdager). FB ønsker at du benytter FB's badetøy uten at det er noe tvang, mens TW nekter bruk av annet badetøy enn det du får kjøpt på TW.

Hvordan man oppfatter nakenhet er jo ulikt og årsakene er sikkert veldig forskjellige. Mange synes det er ekkelt eller ubehagelig å se andre nakne kropper. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men jeg synes det er dumt og trist at mange har et så anstrengt forhold til nakenhet. Personlig skulle jeg ønske at befolkningen verden over hadde et mer avslappet forhold til nakenhet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vi var en tirsdag - da hadde alle tøy på 😊

Anonymkode: eded9...515

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, aksase skrev:

Hvordan man oppfatter nakenhet er jo ulikt og årsakene er sikkert veldig forskjellige. Mange synes det er ekkelt eller ubehagelig å se andre nakne kropper. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men jeg synes det er dumt og trist at mange har et så anstrengt forhold til nakenhet. Personlig skulle jeg ønske at befolkningen verden over hadde et mer avslappet forhold til nakenhet.

Jeg syns ikke andres kropper er ekle sånn sett. Men mange kvinner har opplevd at menn går over grensene dems, alt fra voldtekt til pågåenhet på byen eller på jobb. Så jeg følte et ekstra stress av at menn gikk rundt nakne der. Og at det var en forventing om at jeg også skulle det. Og når man leser i denne tråden at slett ikke alle ser på dette stedet som helt naturlig og aseksuelt, så gjør det at jeg ønsker å holde meg unna.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sædrester og bakterier møter på alle steder der mennesker bytter på å oppholde seg, som: hotelrom, badstuer, basseng etc.

Så da vet dere det.

Anonymkode: c6aaa...bc7

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og når man leser i denne tråden at slett ikke alle ser på dette stedet som helt naturlig og aseksuelt, så gjør det at jeg ønsker å holde meg unna.

På tirsdager er tekstiler påbudt.

AnonymBruker
Skrevet

Det var flere som var nakne enn påkledd når jeg var der, var flere menn enn kvinnner totalt, kanskje ikke så uventet! Følte ikke det var noe creepy der, noen prøver seg jo, men tror du unngår mye av det som par. Man kan trekke seg unna om man får ereksjon der inne, jeg håper og tror mange får det og at det er normalt, for jeg gikk i den fellen selv. endte med at menn prøvde seg,  Så tenker det er mer av det som dame enn gutt. Men er bare å prøve dere dere,  er sikkert veldig tildeldig fra dag til dag! Lykke til :)

Anonymkode: ccee1...812

• Liker 1
Skrevet

Vi har vært der som par flere ganger, og har bl.a. det som en rutine når januar er på det kaldeste og mørkeste.

Vi går nakne og har aldri - ALDRI - opplevd noen former for seksualisert oppførsel fra noen. Vi har aldri sett noen ereksjoner, vi har aldri sett noen beføle hverandre, vi har aldri sett noen ha sex og vi har aldri sett at noen har oppført seg upassende. Tilnærmelser, stirring etc har vært helt fraværende.

De eneste "stirrende" gjestene jeg har sett, er yngre kvinner i badedrakt, som ikke klarer å ikke glo når noen kommer gående uten klær på seg. Men de vokser det vel av seg.

Jeg tror de som er mest sexfikserte mht. The Well tilhører tre typer mennesker:

1. De som aldri har vært der, og som aldri vil våge seg inn dit, og som forveksler nakenhet med sex.

2. De som aldri har vært der, og som aldri vil våge seg inn dit, men som har en masse sexfantasier i hodet sitt og som onanerer til tanken på de gruppesex-orgiene som de innbiller seg at skjer der.

3. De som besøker stedet, men godt påkledd, og som misliker tanken på eller synet av andre uten klær.

• Liker 10
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Hunmedham said:

Vi går nakne og har aldri - ALDRI - opplevd noen former for seksualisert oppførsel fra noen. Vi har aldri sett noen ereksjoner

Æsj så dere er kikkere som går å stirrer på kjønnsorganene til fremmede???🤢

Anonymkode: d9a5c...40d

Skrevet
På 7.6.2020 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Neida, har hørt fra venner som har vært der en gang, at det er et forferdelig sted. Sagt på en humoristisk måte, men ingen skal tilbake dit. 

Merkelige venner du har. Jeg slappet bare helt av der. Det kan ha noe med deres innstilling og kanskje et veldig anstrengt forhold til egen kropp. Det er ikke The Well sin feil at de er så snerpete.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.6.2020 den 14.50, AnonymBruker skrev:

Vurderer å reise dit.... men jeg har stygge arr på brystene etter brystreduksjon, redd for at noen vil se på de pga arrene og tenke negativt.... Hva tenker du?

Du har en kropp som fungerer. Hvordan den ser ut er irrelevant. 

På 7.6.2020 den 15.26, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært ute etter å se kvinnerkropper i fine positurer hadde jeg ikke betalt 500 spenn for å dra på spa. Hadde det vært min motivasjon, så hadde jeg heller dratt på stranda og sett på alle de kvinnene som ligger og solbader i ulike stillinger.

En "vanlig" naken kropp er faktisk ikke så ufattelig interessant, og jeg tror det blir som nudiststrender. De som ikke har vært der tror det dreier seg om en haug med lekre damer som blir silket på av ekle menn - men det er jo ikke sånn, overhodet. Prøv, og få deg en overraskelse. Jeg tror det er flere som griner på nesa over alle kroppene, enn som får ereksjon og tenker i seksuelle baner.

Anonymkode: ea2ac...0d1

Jeg var på naturiststrand senest i går, og for å sitere en av de andre der; De fleste blir nok overrasket over at både gjennomsnittlig BMI og alder er endel høyere enn de hadde trodd når de første gang kommer hit. 

På 7.6.2020 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Er de fleste kvinner glattbarberte nedentil eller er det innafor med ei landingsstripe der?

Hva har det å si? Kom med full busk om det er deg. 

Anonymkode: de079...a05

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)
On 6/14/2020 at 12:11 PM, AnonymBruker said:

Du har en kropp som fungerer. Hvordan den ser ut er irrelevant. 

Jeg var på naturiststrand senest i går, og for å sitere en av de andre der; De fleste blir nok overrasket over at både gjennomsnittlig BMI og alder er endel høyere enn de hadde trodd når de første gang kommer hit. 

Hva har det å si? Kom med full busk om det er deg. 

Anonymkode: de079...a05

Når det gjelder BMIen tror jeg den på naturiststender er som i resten av befolkningen. d.v.s. en del høyere enn fotomodeller og andre som blir presentert nakne eller halvnakne i media. Gjennomsnittsalderen er klart høyere. På 70 og 80 tallet var naturiststrendene dominert av unge mennesker. Så kom en konservativ bølge og unge mennesker ville ikke bli sett nakne, selv ikke av samme kjønn i garderoben. De som var unge på 70 og 80 tallet forsatte imidlertid å ha et lberalt syn på nakenhet. De har blitt et år eldre for hvert år og er nå blitt den eldre gruppen på 55 og oppover som dominerer på naturiststrendene.

Det er også en dominans av menn på nakenstrender mens det ikke er det på tekstilstrender. Det er fordi det forsatt i vår moderne kultur er slik at det er et strengere krav til anstendighet for kvinner enn for menn og at man ikke helt klarer å frigjøre seg fra at det i vår kultur er noe uanstendig ved å være naken. Hadde det vært helt like krav til anstendighet for begge kjønn hadde kjønnsfordelingen vært lik på tekstilstrender og nakenstrender. Det er også slik at det forsatt er flauere for kvinner å ha hatt mange seksualpartnere enn det er for menn. Dette er noe som ligger dypere i vår kultur og stikker langt dypere enn det som går på nakenhet og seksualitet.

Endret av Brutex
  • Liker 5
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der og hadde ingen problemer med å være naken og det falt seg på en måte naturlig når de fleste andre også var det,  men jeg så et par som nakne råklinte, tafset og holdt på å spise hverandre opp i bassenget. Da de gikk ut hånd i hånd,  hadde han den flaggstangen , så du risikerer å møte på folk i action. Jeg stirret masse. Neida fra spøk til alvor. Jeg gjorde ikke det,  men å ikke legge merke til det var umulig 

Anonymkode: f11ef...abe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg så et par som nakne råklinte, tafset og holdt på å spise hverandre opp i bassenget. Da de gikk ut hånd i hånd,  hadde han den flaggstangen , 

Anonymkode: f11ef...abe

At det er mulig!? Noen folk eier ikke skam.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det er mulig!? Noen folk eier ikke skam.

Så prippen du er, ereksjon er naturlig. Hvertfall når man har en partner man har lyst på.

Er i 40åra selv, The Well har gitt meg et nytt liv med tanke på nakenhet og frihet! Etter dette har jeg også prøvd nudiststrand.

Jeg er SÅ fri nå 🙂 Nakenhet er naturlig!! Slutt å se på det som skam, slutt å dekk deg til.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så prippen du er, ereksjon er naturlig. Hvertfall når man har en partner man har lyst på.

Er i 40åra selv, The Well har gitt meg et nytt liv med tanke på nakenhet og frihet! Etter dette har jeg også prøvd nudiststrand.

Jeg er SÅ fri nå 🙂 Nakenhet er naturlig!! Slutt å se på det som skam, slutt å dekk deg til.

Forskjell på nakenhet og seksuelloppførsel i plenum...Kvalmt når folk ikke kan bedrive knusing si så vi andre slipper å se...

Anonymkode: 34411...46e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

knusing

Knullinga mente jeg jo

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjell på nakenhet og seksuelloppførsel i plenum...Kvalmt når folk ikke kan bedrive knusing si så vi andre slipper å se...

Ingen tvinger deg til å se på noe som helst.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...