AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #101 Skrevet 7. juni 2020 På 7.8.2019 den 11.23, AnonymBruker skrev: Hva som får folk til å tro at det er mer hygenisk å gå naken vs å ha på seg en ren badebukse, vet ikke jeg.....eller jo vent...jeg vet. Det er fordi man liker å sprade rundt naken og se på andre nakne. Det har ingenting med hygiene å gjøre, det har med eksibisjonisme å gjøre. Jeg har vært på The Well mange ganger, jeg har på meg badeklær i de "store" områdene, tar av meg de når jeg skal bruke badstuene, men da går jeg selvsagt med badekåpa og henger av meg denne rett før jeg går inn...det varme lille bassenget inne ved dusjene virker som rene swingers-klubben. Der sitter par i alle aldre og limer på hverandre og alle menn har minst en halvkram mellom beina. Plager meg i grunnen ikke. Jeg sprader gjerne rundt der jeg, men la oss kalle en spade for en spade. Anonymkode: 8b153...921 Jo det har veldig mye med hygiene å gjøre. At du har ren badebukse er ikke en selvfølge. Badebukse du har vasket hjemme med såpe er forurensende. Grunnen til at du skal dusje naken før du hopper i vannet i et badeland er fordi det setter seg såperester ol i badetøyet og det forurenser vannet. Vi anbefaler våre gjester når de kjøper badetøy hos oss og ikke vaske de med såpe men skylle godt i lunkent vann, vri det opp og henge til tørk. Det ødelegger også kvaliteten på badetøyet uten at det har noe med denne saken å gjøre🙂 Anonymkode: 6a624...181 3
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2020 #102 Skrevet 7. juni 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, egentlig ikke. Men en erigert penis er jo utrolig flott å se på - spør du meg;) Anonymkode: 70e4b...dcb Så: Ja. 😎
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #103 Skrevet 7. juni 2020 Hadde jeg vært ute etter å se kvinnerkropper i fine positurer hadde jeg ikke betalt 500 spenn for å dra på spa. Hadde det vært min motivasjon, så hadde jeg heller dratt på stranda og sett på alle de kvinnene som ligger og solbader i ulike stillinger. En "vanlig" naken kropp er faktisk ikke så ufattelig interessant, og jeg tror det blir som nudiststrender. De som ikke har vært der tror det dreier seg om en haug med lekre damer som blir silket på av ekle menn - men det er jo ikke sånn, overhodet. Prøv, og få deg en overraskelse. Jeg tror det er flere som griner på nesa over alle kroppene, enn som får ereksjon og tenker i seksuelle baner. Anonymkode: ea2ac...0d1 4
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #104 Skrevet 7. juni 2020 Har enda aldri sett noen med en stiv en der inne, men de er jo ofte litt halvkramme. alle har vært hyggelige med meg når jeg er der. Blir jo selvsagt my kikking når man er ung og veltrent, men liker man ikke å bli kikka på, bør man jo heller ikke oppsøke nakensteder. Da finner man seg et ensomt vann i skogen eller holder seg på badet hjemme. Har opplevd å bli sjekka opp når jeg har vært der med venninne mine. Er homouttalelser greit, for da har man sett varene allerede før man går på date. Skal snart dit igjen. Det blir ikke en tirsdag for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #105 Skrevet 7. juni 2020 22 minutter siden, Alterego666 skrev: Så: Ja. 😎 Tja😎 Anonymkode: 70e4b...dcb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #106 Skrevet 7. juni 2020 12 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Har enda aldri sett noen med en stiv en der inne, men de er jo ofte litt halvkramme. alle har vært hyggelige med meg når jeg er der. Blir jo selvsagt my kikking når man er ung og veltrent, men liker man ikke å bli kikka på, bør man jo heller ikke oppsøke nakensteder. Da finner man seg et ensomt vann i skogen eller holder seg på badet hjemme. Har opplevd å bli sjekka opp når jeg har vært der med venninne mine. Er homouttalelser greit, for da har man sett varene allerede før man går på date. Skal snart dit igjen. Det blir ikke en tirsdag for å si det sånn. Er de fleste kvinner glattbarberte nedentil eller er det innafor med ei landingsstripe der? Anonymkode: 70e4b...dcb 1
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2020 #107 Skrevet 7. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tja😎 Anonymkode: 70e4b...dcb Det er jo en ærlig sak. Selv er jeg mest glad i å vise meg fram. Gjerne med en halvkram.☺️
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2020 #108 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er de fleste kvinner glattbarberte nedentil eller er det innafor med ei landingsstripe der? Anonymkode: 70e4b...dcb Se på det som en feiring av mangfoldet, og kom som du er!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #109 Skrevet 7. juni 2020 5 minutter siden, Alterego666 skrev: Det er jo en ærlig sak. Selv er jeg mest glad i å vise meg fram. Gjerne med en halvkram.☺️ Reiser du dit noen gang? Anonymkode: 70e4b...dcb 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #110 Skrevet 7. juni 2020 Jeg har vært på et liknende sted sammen med mannen min. Ble litt ubekvem av andre nakne menn, selv om ingen gjorde noe spesielt. For meg føles det ikke naturlig å være naken rundt andre. Pluss at skrekken min er jo å møte noen kjente der😦 Plutselig møter du sjefen din, psykologen eller pappaen til kameraten til sønnen din. Kanskje jeg er ekstra blyg, men drar nok på The Well på en tirsdag i såfall! Anonymkode: a29a8...fb8
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #111 Skrevet 7. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de fleste kvinner glattbarberte nedentil eller er det innafor med ei landingsstripe der? Anonymkode: 70e4b...dcb Alt er innafor, men en diger busk blir sikkert sett litt rart på. Greit å se stelt ut.
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2020 #112 Skrevet 7. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reiser du dit noen gang? Anonymkode: 70e4b...dcb Jada, jeg bor ikke langt unna. Elsker stedet!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #113 Skrevet 7. juni 2020 Elsker The Well. Da vi var der var det noen som gikk nakne på fellesområdene,og alle må jo i badstuene. Det var rent og ordentlig. Sikkert en og annen gris innom, men de er ikke i flertall. Anonymkode: a8efa...a83 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #114 Skrevet 7. juni 2020 49 minutter siden, Alterego666 skrev: Jada, jeg bor ikke langt unna. Elsker stedet! Hvilke dager er det best å være der?:) Jeg må nok ta meg en tur... Anonymkode: 70e4b...dcb 1
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2020 #115 Skrevet 7. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke dager er det best å være der?:) Jeg må nok ta meg en tur... Anonymkode: 70e4b...dcb Jeg har vært der fredagskvelder og lørdag ettermiddag/kveld. Da er det ganske mye folk. Alltid mer nakenhet utover kvelden. Tidlig lørdag er litt skjemmet av yngre kvinner på venninnelunch. De har oftest tekstiler, og det gjør -i min erfaring- at mange venter med å kaste tekstilene. Det er kanskje bedre nå, men i oppstarten var dette et fenomen som jeg syntes var hemmende.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #116 Skrevet 7. juni 2020 18 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg har vært der fredagskvelder og lørdag ettermiddag/kveld. Da er det ganske mye folk. Alltid mer nakenhet utover kvelden. Tidlig lørdag er litt skjemmet av yngre kvinner på venninnelunch. De har oftest tekstiler, og det gjør -i min erfaring- at mange venter med å kaste tekstilene. Det er kanskje bedre nå, men i oppstarten var dette et fenomen som jeg syntes var hemmende. Jeg tror jeg prøver meg på formiddag en hverdag. Men er litt bekymret for arrene på brystene da:( Anonymkode: 70e4b...dcb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #117 Skrevet 7. juni 2020 Der møter du alle kroppsfasonger, mange kvinner er glattbabert i dag. Selv har jeg stripe over, gikk på The Well som nyskilt i fjor etter langt dødt ekteskap. For å utfordre meg selv, nå elsker jeg det. Minst etpar ganger pr mnd, jeg er ikke fremmed for litt lek eller spenning der så lenge det er diskre, har gitt handjob til ukjent mann i sauna der når vi var alene. Noe jeg aldri ville funnet på tidligere i livet. Slipp alt løs, ikke gå rundt å tenk på at noen ser på dere. Lev, vær fri. Anonymkode: c6aaa...bc7 5
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2020 #118 Skrevet 7. juni 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg prøver meg på formiddag en hverdag. Men er litt bekymret for arrene på brystene da:( Anonymkode: 70e4b...dcb Ikke vær det. Vær fri. Jeg er ingen Adonis selv.
Gjest Tinkabell Skrevet 7. juni 2020 #119 Skrevet 7. juni 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der møter du alle kroppsfasonger, mange kvinner er glattbabert i dag. Selv har jeg stripe over, gikk på The Well som nyskilt i fjor etter langt dødt ekteskap. For å utfordre meg selv, nå elsker jeg det. Minst etpar ganger pr mnd, jeg er ikke fremmed for litt lek eller spenning der så lenge det er diskre, har gitt handjob til ukjent mann i sauna der når vi var alene. Noe jeg aldri ville funnet på tidligere i livet. Slipp alt løs, ikke gå rundt å tenk på at noen ser på dere. Lev, vær fri. Anonymkode: c6aaa...bc7 Hvor gammel er du? Har du datet noen du har møtt der feks?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #120 Skrevet 7. juni 2020 36 minutter siden, Alterego666 skrev: Ikke vær det. Vær fri. Jeg er ingen Adonis selv. Blir ganske opphisset av tanken på å gå dit. Anonymkode: 70e4b...dcb 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå