Gå til innhold

Naken på The Well?

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er selv kvinne, men hvordan ville du reagert om du så en mann med erigert penis i badstuene? Hylt, mens du løp ut?

Anonymkode: 2b488...d5b

Jeg ville tenkt at det der er alle menn innerst inne redde for, og sendt ham et forståelsesfullt blikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er selv kvinne, men hvordan ville du reagert om du så en mann med erigert penis i badstuene? Hylt, mens du løp ut?

Anonymkode: 2b488...d5b

Hvem er det som hyler ut? Tenåringsjenter?

De fleste voksne kvinner har sett slikt før og selv om man ikke liker det så oppfører man seg ikke som en dramaqueen.

I en slik setting så er det naturlig at sånt kan skje.

Anonymkode: 9008a...85a

• Liker 4
Skrevet (endret)
On 8/18/2019 at 6:38 AM, AnonymBruker said:

Har vært flere tilfeller med sex i boblebadene på The Well. Konseptet er en gråsone og er åpenbart ment å balanere heeeelt på grensen mot type swinger-/sexklubb. Selvsagt er det creepy. Det er bare mange som er god til å skjule at de er der for å kikke på naken damer/menn.

Det foregår også sex i badstuene for de som måtte tro noe annet:

Anonymkode: 99bab...20f

Ditt svar bærer tydelig preg at du har vokst opp i en kultur hvor all kjønnsblandet nakenhet er seksualisert.

Jeg er ikke tvil om at eierne og de ansatte virkelig ønsker og mener at dette skal være et sex-fritt sted og at man ikke mener å spille på sex. Dette har fungert utmerket gjennom mange hundre år i land i mellomeuropa , østeuropa og Japan.

Jeg tviler heller ikke på at det er flere nordmenn som forsøker å ha sex der enn det er sveitsere, tyskere og østerrikere som forsøker i saunaer i egne land. Problemet er nordmenn som er uvant med dette og som ikke tror på/aksepterer/respekterer at dette faktisk skal være et sex-fritt sted. Bare se på alle de som med forakt mener at kjønnsblandet nakenhet må være seksuell. Det er sikkert like mange som med positiv entusiasme mener at dette er et sted de kan praktisere sin seksualitet.

Problemet er at nordmenn trenger langt strengere kontroll og formaninger for å disiplinere seg enn det mange andre gjør. Vi har større problem enn andre med å forstå at man kan være nakne sammen uten at det er invitasjon til noe seksuelt. Jeg tror ikke helt de ansatte forstår nordmenns problem med dette heller fordi de kommer fra kulturer hvor dette ikke er så seksualisert. Så problemet er ikke konseptet, ideen eller de ansatte men kundenes dårlige kultur - og litt at The Well må lære opp kundene litt bedre.

Endret av Bag
  • Liker 12
Skrevet (endret)
På 18.8.2019 den 6.38, AnonymBruker skrev:

Har vært flere tilfeller med sex i boblebadene på The Well. Konseptet er en gråsone og er åpenbart ment å balanere heeeelt på grensen mot type swinger-/sexklubb. Selvsagt er det creepy. Det er bare mange som er god til å skjule at de er der for å kikke på naken damer/menn.

Det er ingenting galt med konseptet på The Well. Konseptet er helt fantastisk og designet for maks avslapning og maks utbytte av stedets fasiliteter. Og mange av fasilitetene gir best utbytte og effekt uten klær. Hvor nyttig er det f.eks. med saltskrubb i badedrakt?

Problemet er at veldig mange ikke forstår konseptet. Folk klarer ikke å fatte og begripe at det er mulig for folk av alle kjønn å nyte et slikt sted nakne sammen uten at det MÅ handle om sex. Folk blir så forvirret av å se nakne kropper at de går helt i spinn og glemmer alt av folkeskikk og etiquette. Dette er litt leit, egentlig, for det ødelegger for et supert konsept.

Endret av aksase
  • Liker 8
Skrevet

Denne forestillingen blant nordmenn om at all nakenhet må være seksuell har kommet i løpet av veldig kort tid. Dette er en forestilling som står sterkere her enn i de fleste andre land i Europa inkludert naboland som Finnland, Danmark og Island. Det mulig at vi i større grad lar oss påvirke av amerikansk kultur enn det våre naboland gjør.

Anonymkode: 303ce...176

• Liker 9
  • 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å reise dit for å bli kikket på? Vise et glimt av kjønnet sitt i badstue osv. Sitte  i stillinger som viser frem underlivet?

Anonymkode: 70e4b...dcb

• Liker 2
Skrevet
På 17.8.2019 den 17.31, Lille_Krokodille skrev:

Kunne aldri vært på et slikt sted. Nakne kropper plager meg virkelig, ikke ønsker jeg å gå naken, ikke ønsker jeg å være blant nakne kropper heller... 

Når det da er områder man MÅ være nakne på/i, sier det seg selv at dette er et sted jeg ikke kan besøke. Veldig trist, for jeg kunne godt tenke meg en dag med avslapning, men skrekken for å plutselig bli konfrontert med nakne menn hadde ligget som en skygge over hele besøket.

og nei, det har ingenting med å være prippen eller noe sånt. 

Forresten så har de kjørt renholdstester på the Well, og sædrester var noe som gikk igjen. Digg. 🤮

Trist at du har et så anstrengt forhold til kropp.

• Liker 3
Skrevet
På 18.8.2019 den 6.38, AnonymBruker skrev:

Wow, en link til en tråd fra 2017 om en sædflekk på et gulv!

Nei, konseptet er ikke ment å balansere på grensen mot sexklubb. De har klare regler.

Jeg liker godt å se på nakne damer, men da jeg var der selv så ble det mye avslapping og lite fokus på andre. Registrerte selvsagt om et smellvakkert veldreid eksemplar tilfeldigvis kom forbi meg, men det var avslappingen som var i fokus.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har fått et gavekort på The Well, da vet jeg at det er en tirsdag jeg bør dra dit :ler:

Anonymkode: 77a52...beb

Skrevet
På 18.8.2019 den 11.58, VinterRose skrev:

Må si jeg ble litt i tvil nå om dette stedet, og så den andre tråden om sædflekker.. Fysj, skal ikke mye sånt før det mister eksklusiviteten!  

Da vil du ikke vite hva de finner i vanlige bassenger...

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fått et gavekort på The Well, da vet jeg at det er en tirsdag jeg bør dra dit :ler:

Anonymkode: 77a52...beb

Nakenbading anbefales på det sterkeste. En fantastisk følelse av frihet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bader naken når jeg kan gjøre det uten å sjenere andre. Følelse av frihet ja, men også ganske praktisk å slippe å dra rundt på våt badedrakt f.eks. når man er på tur på fjellet. Har ikke noe med sex å gjøre tenker i hvert fall jeg.

Anonymkode: d3b55...051

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, jabx skrev:

Nakenbading anbefales på det sterkeste. En fantastisk følelse av frihet.

Vurderer å reise dit.... men jeg har stygge arr på brystene etter brystreduksjon, redd for at noen vil se på de pga arrene og tenke negativt.... Hva tenker du?

Gjest Alterego666
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig å reise dit for å bli kikket på? Vise et glimt av kjønnet sitt i badstue osv. Sitte  i stillinger som viser frem underlivet?

Har sett flere tilfeller av det.

AnonymBruker
Skrevet

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å reise dit.... men jeg har stygge arr på brystene etter brystreduksjon, redd for at noen vil se på de pga arrene og tenke negativt.... Hva tenker du?

Har aldri vært på The Well, men jeg har operasjonsarr som ikke er helt pent. Når man møter andre normale kropper er min erfaring at man glemmer slikt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Har sett flere tilfeller av det.

Er det vanlig at menn får ereksjon da?

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kun sett et par halvkrame i løpet av et ti-talls besøk. Ønsker du å se det? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når mannen min og jeg har vært nakne sammen med andre vet jeg at han av og til runker før han kler av seg. Da blir det ikke noe problem at slikt kan skje automatisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg har kun sett et par halvkrame i løpet av et ti-talls besøk. Ønsker du å se det? 

Nei, egentlig ikke. Men en erigert penis er jo utrolig flott å se på - spør du meg;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror kanskje du har gått glipp av konseptet, som ikke er å gå rundt og kikke på hverandre - det er ikke et stort utstillingsvindu, men derimot spa, med velvære. 

Forsøk å legg vekk hva andre måtte tenke og nyt en behagelig dag på spa! Tankene dems skader uansett ikke deg, prøv å husk det. Skulle de tenke noe negativt så får de bare gjøre det, dem om det. Det er uansett inne i deres hoder.

Omsider har jeg også lært at hva jeg tror andre måtte tenke i all hovedsak pleier å være feil, i hvert fall i negativ retning.

Anonymkode: ea2ac...0d1

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...