AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #61 Skrevet 17. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er en god blanding vil jeg si. Det er definitivt mange med "snuskete hensikter", men det er veldig mange vanlige folk også som bare var der for å ha det hyggelig. Hvert fall da jeg har vært der i helgen. Anonymkode: 98d87...f78 Når det snakkes om snuskete folk har jeg inntrykk av at mange tenker på gamle griser. Selv om også de finnes og nakne eldre menn nok er overrepresentert, har jeg et inntrykk av at langt de fleste er "gamle hippier" som vokste opp med nakenkulturen på 70-tallet og i all hovedsak er ganske så uskyldig. Har inntrykk av at det er flere paranoide unge damer som er skremt av å se gamle nakne menn enn det faktisk er ekle menn der. Jeg ser ikke mange av de eldre mennene snu seg etter de passerende unge damene. Det er det langt flere av de unge mennene som gjør. Jeg synes det er mer snuskeri blant unge par som ikke klarer å akseptere at dette ikke er og skal være seksuelt og som sitter og tar litt for mye på hverandre i forhold til å være et slikt sted. Anonymkode: 303ce...176 11
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #62 Skrevet 17. august 2019 Er det hit jeg bør reise om jeg ønsker at menn skal stirre på kroppen min? Har så lyst til å gå på nudiststrand kun for å vise meg frem for menn. Elsker å erte opp mannfolk:) Anonymkode: 70e4b...dcb 3
Brutex Skrevet 17. august 2019 #63 Skrevet 17. august 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Er det hit jeg bør reise om jeg ønsker at menn skal stirre på kroppen min? Har så lyst til å gå på nudiststrand kun for å vise meg frem for menn. Elsker å erte opp mannfolk:) Anonymkode: 70e4b...dcb Tror menn på nudiststrender er rimelig blaserte og at det er blant stedene du får minst oppmerksomhet. 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #64 Skrevet 18. august 2019 Har vært flere tilfeller med sex i boblebadene på The Well. Konseptet er en gråsone og er åpenbart ment å balanere heeeelt på grensen mot type swinger-/sexklubb. Selvsagt er det creepy. Det er bare mange som er god til å skjule at de er der for å kikke på naken damer/menn. Det foregår også sex i badstuene for de som måtte tro noe annet: Anonymkode: 99bab...20f 1
Gjest Alterego666 Skrevet 18. august 2019 #65 Skrevet 18. august 2019 14 timer siden, Lille_Krokodille skrev: Kunne aldri vært på et slikt sted. Nakne kropper plager meg virkelig, ikke ønsker jeg å gå naken, ikke ønsker jeg å være blant nakne kropper heller... Når det da er områder man MÅ være nakne på/i, sier det seg selv at dette er et sted jeg ikke kan besøke. Veldig trist, for jeg kunne godt tenke meg en dag med avslapning, men skrekken for å plutselig bli konfrontert med nakne menn hadde ligget som en skygge over hele besøket. og nei, det har ingenting med å være prippen eller noe sånt. Forresten så har de kjørt renholdstester på the Well, og sædrester var noe som gikk igjen. Digg. 🤮 Da vil ALLE andre spa-anlegg i Norge passe bedre for deg. Lykke til og god tur.
Gjest Alterego666 Skrevet 18. august 2019 #66 Skrevet 18. august 2019 10 timer siden, VinterRose skrev: Takk til dere som deler erfaringer, The Well står definitivt på "to do" listen! Bare jeg får overtalt mannen Må si jeg ville blitt utrolig skuffa hvis det skulle vise seg å være sluskete og creepy. Gled dere, dere vil ikke bli skuffet.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #67 Skrevet 18. august 2019 Jeg var der med en mann som hele tiden stoppet utenfor naken-badstuene. Minst 10 ganger. Fikk ikke badet engang for han var så oppsatt på Nakenrommene. Oppførte seg som om jeg var dum som ikke hadde lyst til det. Hva skal man se på når alle ser på deg? HÆ? Har vært på slike steder før. Grunn: ville slappe av Menns logikk: jeg vil slappe av, ergo plager jeg en annen. Jeg hater menn som ikke klarer å underholde seg selv. Men jeg tror egentlig plassen er tilpasset for dem med iq på rundt 100. Anonymkode: d50ec...afd
VinterRose Skrevet 18. august 2019 #68 Skrevet 18. august 2019 4 timer siden, Alterego666 skrev: Gled dere, dere vil ikke bli skuffet. Må si jeg ble litt i tvil nå om dette stedet, og så den andre tråden om sædflekker.. Fysj, skal ikke mye sånt før det mister eksklusiviteten!
Gjest Alterego666 Skrevet 18. august 2019 #69 Skrevet 18. august 2019 1 minutt siden, VinterRose skrev: Må si jeg ble litt i tvil nå om dette stedet, og så den andre tråden om sædflekker.. Fysj, skal ikke mye sånt før det mister eksklusiviteten! Helsetilsynet finner sædrester over alt. Trenger ikke bety annet enn at en av gjestene hadde sex før ankomst og slumset litt med dusjing før de hoppet i bassenget. Alle svømmehaller kan oppleve dette. Når det er sagt, så er det nok litt tafsing i krokene på The Well.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #70 Skrevet 18. august 2019 24 minutter siden, Alterego666 skrev: Helsetilsynet finner sædrester over alt. Trenger ikke bety annet enn at en av gjestene hadde sex før ankomst og slumset litt med dusjing før de hoppet i bassenget. Alle svømmehaller kan oppleve dette. Når det er sagt, så er det nok litt tafsing i krokene på The Well. Det betyr nok mer enn det, et ekkelt grisested. Anonymkode: 5521b...e62 1
Gjest Alterego666 Skrevet 18. august 2019 #71 Skrevet 18. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det betyr nok mer enn det, et ekkelt grisested. Anonymkode: 5521b...e62 Huffda. Du bør nok holde deg hjemme. Helsetilsynet finner sædrester på de mest oppsiktsvekkende steder, og ymse KG-tråder gir kreative årsaker til dette. Strengt tatt er hele verden ett stort ekkelt grisested.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #72 Skrevet 18. august 2019 30 minutter siden, Alterego666 skrev: Huffda. Du bør nok holde deg hjemme. Helsetilsynet finner sædrester på de mest oppsiktsvekkende steder, og ymse KG-tråder gir kreative årsaker til dette. Strengt tatt er hele verden ett stort ekkelt grisested. Så fordi du forbeholder deg retten til å være ekkel, skal andre holde seg hjemme? Oppegående mennesker? Det er bakvendt logikk. Ikke prøv deg. Anonymkode: d50ec...afd
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #73 Skrevet 18. august 2019 Herregud, for noen nek som skriver her. Hold dere unna The Well! Idioter trenger ikke gå på besøk der, tåler du ikke et nakent mennesker så hold deg unna. Håpløse kvinner. Anonymkode: 2b488...d5b 8 1
Ginavn Skrevet 18. august 2019 #74 Skrevet 18. august 2019 Så reklame for The Well på Facebook i går, og kom over tråden i dag, men det var ikke før jeg begynte å lese her at jeg forstår det handler mye om nakenhet Aldri vært en naturist, men jeg kan likevel tenke meg en dag der. Må nok dra alene, men det skulle vel gå greit (jeg er kjæresten min) 1
Cata Skrevet 18. august 2019 #75 Skrevet 18. august 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er mer snuskeri blant unge par som ikke klarer å akseptere at dette ikke er og skal være seksuelt og som sitter og tar litt for mye på hverandre i forhold til å være et slikt sted. Akkurat den er jeg litt enig i. Har sett enkelte par som kliner så til de grader at jeg tenker "get a room". Har ikke sett glanende gubber, men muligens er det fordi jeg er tilårskommen selv og ikke den noen gidder glane på.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #76 Skrevet 18. august 2019 1 minutt siden, Cata skrev: Akkurat den er jeg litt enig i. Har sett enkelte par som kliner så til de grader at jeg tenker "get a room". Har ikke sett glanende gubber, men muligens er det fordi jeg er tilårskommen selv og ikke den noen gidder glane på. Er selv kvinne, men hvordan ville du reagert om du så en mann med erigert penis i badstuene? Hylt, mens du løp ut? Anonymkode: 2b488...d5b
Cata Skrevet 18. august 2019 #77 Skrevet 18. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er selv kvinne, men hvordan ville du reagert om du så en mann med erigert penis i badstuene? Hylt, mens du løp ut? Anonymkode: 2b488...d5b Nei, jeg hadde rett og slett oversett etter beste evne og gått ut når det passet meg. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #78 Skrevet 18. august 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, for noen nek som skriver her. Hold dere unna The Well! Idioter trenger ikke gå på besøk der, tåler du ikke et nakent mennesker så hold deg unna. Håpløse kvinner. Anonymkode: 2b488...d5b Så du vil bare ha menn der? Anonymkode: 023b3...01f 2
Sirah Skrevet 18. august 2019 #79 Skrevet 18. august 2019 Jeg har aldri vært der selv, men har flere venninner som har det. Det er faktisk bare en av dem som i ettertid har fortalt at hun syntes at det har vært kleint. Ang sædflekker og lignende så tviler jeg på at problemet er noe større på The Well enn på andre lignende steder. Jeg var mye på et badeland i nærheten her tidligere og man så ofte folk som hadde sex skjult i både boblebad og i badelandet.... Og dette var et helt normalt badeland. Det blir bare ikke slått opp i avisene på samme måten. 2
Gjest Alterego666 Skrevet 18. august 2019 #80 Skrevet 18. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så fordi du forbeholder deg retten til å være ekkel, skal andre holde seg hjemme? Oppegående mennesker? Det er bakvendt logikk. Ikke prøv deg. Anonymkode: d50ec...afd Rådet var at personen skulle holde seg hjemme for sin egen skyld, ikke for min. Det finnes sædrester potensielt i alle svømmehaller, treningssenterdusjer, hotellbaderom osv. Jeg er ikke affisert av vedkommendes hangups. Sorry, bomskudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå