AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #21 Skrevet 7. august 2019 Hyggeligere å finne seg en litt mer privat plass ute.😊 Anonymkode: 6dac7...ec8 3
jabx Skrevet 7. august 2019 #22 Skrevet 7. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes hele konseptet på stedet er rart. Hva er greia med så mye tilrettelegging/oppfordring til nakenhet? Hvorfor ikke kjøre vanlig opplegg med badetøy? Det blir litt show-off, snuskete og billig hele opplegget. Anonymkode: c2fb0...ae7 Hva med å prøve før du dømmer? 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #23 Skrevet 7. august 2019 Jeg ble så sykt oppgitt av å være der.. jeg synes konseptet føles billig. Anonymkode: d50ec...afd 11
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #24 Skrevet 7. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble så sykt oppgitt av å være der.. jeg synes konseptet føles billig. Anonymkode: d50ec...afd Enig. Anonymkode: 6dac7...ec8 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #25 Skrevet 7. august 2019 Vedrørende badetøyet man kjøper der; kan man kjøpe ulik strl på overdel og underdel i trekant-bikinien? Eller er det best å kjøpe badedrakt? Anonymkode: aef95...fd5
Rivaldo Skrevet 7. august 2019 #26 Skrevet 7. august 2019 The Well er en veldig fin plass hvor det er fint å kunne kjenne på hvor naturlig det egentlig er å være naken. Jeg går tildekket mellom de ulike saunaene, dusjene etc, men nøler ikke ett sekund med å kaste håndkleet hvor det er iht retningslinjene. Dvs i bassenget både ute og inne, uteområdet hvor det er tillatt og selvsagt i alle sauna/dampbadstu. Det er forbausende mange flotte, unge jenter som også velger å være litt "løsslupne". Jeg kan f.eks. stå naken i kø foran dampbadstua omringet av flere unge, søte og nakne jenter uten at noen reagerer så mye på det. Jeg legger ikke så mye seksuelt i det, synes bare det er fint å være sammen og oppleve noe som egentlig er nokså naturlig, men som samtidig er veldig undertrykt i dagens samfunn. 👍🏻😊 12 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 Populært innlegg #27 Skrevet 7. august 2019 19 minutter siden, Rivaldo skrev: The Well er en veldig fin plass hvor det er fint å kunne kjenne på hvor naturlig det egentlig er å være naken. Jeg går tildekket mellom de ulike saunaene, dusjene etc, men nøler ikke ett sekund med å kaste håndkleet hvor det er iht retningslinjene. Dvs i bassenget både ute og inne, uteområdet hvor det er tillatt og selvsagt i alle sauna/dampbadstu. Det er forbausende mange flotte, unge jenter som også velger å være litt "løsslupne". Jeg kan f.eks. stå naken i kø foran dampbadstua omringet av flere unge, søte og nakne jenter uten at noen reagerer så mye på det. Jeg legger ikke så mye seksuelt i det, synes bare det er fint å være sammen og oppleve noe som egentlig er nokså naturlig, men som samtidig er veldig undertrykt i dagens samfunn. 👍🏻😊 beklager altså.. men.. hvorfor må du understreke det er flott med nakne unge, søte jenter. Greia med å ha ett naturlig forhold til nakenhet er jo nettopp at det ikke spiller noen rolle om det er unge, gamle, store, små, høye lave. Det virker creepy når du understreker det er så flott at unge, søte, nakne jenter står rundt deg. Du skjønner nok ikke hva jeg mener og går rett i forsvar. Men jeg tipper en del andre forstår. Anonymkode: c2c61...cb4 69
jabx Skrevet 7. august 2019 #28 Skrevet 7. august 2019 Det går da an å sette pris på noe som ser pent ut. 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #29 Skrevet 7. august 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: beklager altså.. men.. hvorfor må du understreke det er flott med nakne unge, søte jenter. Greia med å ha ett naturlig forhold til nakenhet er jo nettopp at det ikke spiller noen rolle om det er unge, gamle, store, små, høye lave. Det virker creepy når du understreker det er så flott at unge, søte, nakne jenter står rundt deg. Du skjønner nok ikke hva jeg mener og går rett i forsvar. Men jeg tipper en del andre forstår. Anonymkode: c2c61...cb4 Skarpsindige poeng du har her. Enig. Snakk om å skyte seg selv i foten. Anonymkode: 4c23d...425 11 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #30 Skrevet 7. august 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: beklager altså.. men.. hvorfor må du understreke det er flott med nakne unge, søte jenter. Greia med å ha ett naturlig forhold til nakenhet er jo nettopp at det ikke spiller noen rolle om det er unge, gamle, store, små, høye lave. Det virker creepy når du understreker det er så flott at unge, søte, nakne jenter står rundt deg. Du skjønner nok ikke hva jeg mener og går rett i forsvar. Men jeg tipper en del andre forstår. Anonymkode: c2c61...cb4 Det er vel fordi det gjøres et poeng i denne tråden av at det bare er gamle feite griser som frekventerer stedet.. Så han/hun har vel et ønske om å informere om at det er større differanse på gjestene enn andre hevder? 🤷♀️ Jeg og mannen skal dit om to uker, veldig spent. Anonymkode: 30d3e...e2e 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #31 Skrevet 7. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel fordi det gjøres et poeng i denne tråden av at det bare er gamle feite griser som frekventerer stedet.. Så han/hun har vel et ønske om å informere om at det er større differanse på gjestene enn andre hevder? 🤷♀️ Jeg og mannen skal dit om to uker, veldig spent. Anonymkode: 30d3e...e2e Eh.. 😳men en feit gammel gris ( jeg vet ingenting om den som skrev innlegget og syns ikke griser trenger være verken feite eller gamle/ at gamle eller feite er griser. Kopiere kun uttrykket du bruker) ville jo skrevet akkurat slik. «mange flotte, søte, unge nakne, jenter det. Anbefales» Uansett : lykke til og kos dere. Har vært det og likte det. Anonymkode: c2c61...cb4 7
Christina82 Skrevet 7. august 2019 #32 Skrevet 7. august 2019 Ryddet for krenkende innlegg, samt avsporing. Ninab82, mod
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #33 Skrevet 7. august 2019 Det er befriende å være på The Well, uten klær, bare kose seg uten å legge noe seksuelt i det. Jeg trives der. Har forøvrig ikke vært der uten mannlig følge, så vet ikke helt om det er like bra å være der som jente/kvinne alene. I ukedagene er det mest "voksne" som er der, helgene er det mere unge folk. Anonymkode: 420ea...623 7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #34 Skrevet 7. august 2019 Tilleggsinfo: lyst-club arrangerer hyggetreff der også.. gøy å tenke på.. eller ikke🙈 Anonymkode: 9c5d3...f7e 11
Gjest Alterego666 Skrevet 7. august 2019 #35 Skrevet 7. august 2019 7 timer siden, #Lioness skrev: Jeg har vært der flere ganger og aldri opplevd noe ubehagelig. Jeg bruker badetøy i de store områdene. Skulle gjerne gått der oftere om det ikke var for prisen. Synes det er litt dumt at man ikke kan ta med eget badetøy! Min tolkning: Ved å kreve at alle bruker ett sett dyrt badetøy ønsker ledelsen å påvirke flest mulig til å droppe badetøy. Jeg mener i tilfelle dette er en god strategi.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #36 Skrevet 8. august 2019 10 hours ago, Alterego666 said: Min tolkning: Ved å kreve at alle bruker ett sett dyrt badetøy ønsker ledelsen å påvirke flest mulig til å droppe badetøy. Jeg mener i tilfelle dette er en god strategi. Hva koster badetøyet? Anonymkode: 02bcf...415
MrPeakP Skrevet 8. august 2019 #37 Skrevet 8. august 2019 Hvorfor gidde det styret med av og på med badebukse når msn skal ut og inn av badstuer? Vær naken hele tiden, det er det mest praktiske og slik det er ment å være. Man går med håndle og badekåpe NPR man forflytter seg. Burde vært forbudet med badetøy, fordi som nevnt lenger opp her, så er det de som føler de må dekke seg til som skaper en annen stemning enn tiltenkt. 3 1
MrPeakP Skrevet 8. august 2019 #38 Skrevet 8. august 2019 (endret) Akkurat nå, MrPeakP skrev: Endret 8. august 2019 av MrPeakP
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #39 Skrevet 8. august 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva koster badetøyet? Anonymkode: 02bcf...415 https://www.thewell.no/ditt-besoek/badetoey-og-produkter Anonymkode: 907ad...518
Gjest Alterego666 Skrevet 8. august 2019 #40 Skrevet 8. august 2019 (endret) 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva koster badetøyet? Anonymkode: 02bcf...415 300-500,- tror jeg. Jeg har ikke kjøpt. Jeg har et livsprinsipp om å ikke eie badetøy. Endret 8. august 2019 av Alterego666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå