Gå til innhold

Naken på The Well?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har invitert meg med på en dag på The Well. Vi ble vel begge litt overrasket når vi fant ut at klær er frivillig og at man ikke får bruke eget badetøy.

Hva gjør dere som har vært der - er dere nakne? Nakne hele tiden eller bare når dere bader og tildekket på land? Hvordan er fordelingen der - flest nakne eller flest påkledd?

Ingen av oss har erfaring med nudisme, men er jo litt nysgjerrig likevel. Han er bekymret for å få ereksjon av å være sammen med meg naken der... Han har litt liten tiss og er også blyg for det.

Tips, råd og erfaringer mottas gjerne 🙂

Anonymkode: 02bcf...415

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere drar på tirsdager så er det «Badetøysdag», da kan man ha på seg badetøy alle steder og slipper å gå nakne.

Ellers er det valgfritt i bassengene om man vil ha på badetøy eller ikke. I sauna og dampbad må man være nakne, men tildekket - man skal ikke gå og sprade nakne liksom 😛 

https://www.thewell.no/maa-jeg-bade-naken

Anonymkode: 907ad...518

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi var nakne da vi var der. Veldig avslappet og behagelig. Synes bare det burde vært helt forbud mot badetøy for det er de med badetøy som er utilpass og som skaper en rar stemning de gangene man opplever det.

Anonymkode: 73641...48a

• Liker 10
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva som får folk til å tro at det er mer hygenisk å gå naken vs å ha på seg en ren badebukse, vet ikke jeg.....eller jo vent...jeg vet. Det er fordi man liker å sprade rundt naken og se på andre nakne. Det har ingenting med hygiene å gjøre, det har med eksibisjonisme å gjøre. Jeg har vært på The Well mange ganger, jeg har på meg badeklær i de "store" områdene, tar av meg de når jeg skal bruke badstuene, men da går jeg selvsagt med badekåpa og henger av meg denne rett før jeg går inn...det varme lille bassenget inne ved dusjene virker som rene swingers-klubben. Der sitter par i alle aldre og limer på hverandre og alle menn har minst en halvkram mellom beina.

Plager meg i grunnen ikke. Jeg sprader gjerne rundt der jeg, men la oss kalle en spade for en spade.  

Anonymkode: 8b153...921

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Men er det et creepy kikkersted?

Er lørdag en ok dag å dra dit, eller er det f.eks bedre på fredag?

Endret av ninab82
AnonymBruker
Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har vi vært der bare på tirsdager, men skal dit nå snart på en mandag (p.g.a. de ikke tilbyr behandling jeg ønsker på tirsdager), men tenker at da får vi forsøkt det og. Grunnen for at vi drar på tirsdager er rett og slett p.g.a. badetøy. Men med utgangspunkt i tirsdager; nei, har ikke inntrykk av det i forhold til det første spørsmålet ditt. Tror helgene er de dagene med mest trøkk, at det er stillere mandag - torsdag. Da er hvermannsen i jobb, kontra i helgene.

Endret av ninab82
Skrevet

Tirsdager (om jeg ikke husker feil) er det påbudt med badetøy, om dere skulle synes at nakenheten der gjør dere for utilpass :)

AnonymBruker
Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det er et creepy kikkersted. Man vandrer jo stort sett rundt i badekåpe og kler bare av seg for å bade/gå i badstu. Syns det er en greit fordeling mellom nakne og påkledde. Man er i hvert fall ikke alene som naken.

Anonymkode: eeffd...e00

Endret av ninab82
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri oppfattet det som creepy....finnes en og annen kvinne der som åpenbart liker å vise frem råvarene i badstuene, og sikkert en og annen mann som liker å se puppe og mus, men det er ikke noe som har plaget meg. Heller ikke min kone...men så synes iofs hun at det er litt deilig å vise kroppen...

Anonymkode: 8b153...921

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

det varme lille bassenget inne ved dusjene virker som rene swingers-klubben. Der sitter par i alle aldre og limer på hverandre og alle menn har minst en halvkram mellom beina.

Dette har jeg ikke lagt merke til!

Dampsaunaene derimot......

AnonymBruker
Skrevet

OK, så det er ikke slik at folk sprader rundt nakne som på en nudiststrand, men er stort sett nakne kun ved bading og i sauna? Man sitter/ligger ikke på land nakne?

Badetøyet man får utdelt, er det ok? Eller er det sånn skrøpelige engangsgreier?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hele konseptet på stedet er rart. Hva er greia med så mye tilrettelegging/oppfordring til nakenhet? Hvorfor ikke kjøre vanlig opplegg med badetøy? Det blir litt show-off, snuskete og billig hele opplegget.

Anonymkode: c2fb0...ae7

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK, så det er ikke slik at folk sprader rundt nakne som på en nudiststrand, men er stort sett nakne kun ved bading og i sauna? Man sitter/ligger ikke på land nakne?

Badetøyet man får utdelt, er det ok? Eller er det sånn skrøpelige engangsgreier?

Nope.. Kun ved bading og sauna - i sauna skal du være tildekket med et håndkle (pesthemal). Ellers går man rundt med badetøy eller badekåpe. Badetøyet er helt greit, jeg liker det veldig godt (badedrakt), og har brukt den flere ganger - både inne på The Well og privat faktisk :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope.. Kun ved bading og sauna - i sauna skal du være tildekket med et håndkle (pesthemal). Ellers går man rundt med badetøy eller badekåpe. Badetøyet er helt greit, jeg liker det veldig godt (badedrakt), og har brukt den flere ganger - både inne på The Well og privat faktisk :) 

Å være tildekket i badstuene er valgfritt. Eneste kravet er å ha et hånkle å sitte på i alle badstuer med trebenker (altså alle untatt dampbadstuer)

Anonymkode: b3e07...e09

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes hele konseptet på stedet er rart. Hva er greia med så mye tilrettelegging/oppfordring til nakenhet? Hvorfor ikke kjøre vanlig opplegg med badetøy? Det blir litt show-off, snuskete og billig hele opplegget.

Anonymkode: c2fb0...ae7

The Well er nok mye og meningene er mange.

Men snuskete og billig er det ikke.

Du kan umulig ha vært der.

Gjest Alterego666
Skrevet

Men hvorfor har TS postet dette under seksualitet?

Har TS en levende fantasi?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig overvektig og var nervøs når jeg skulle dit, men det var ganske så fint :) 

Anonymkode: add5f...8e8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Man kjøper badetøy i resepsjonen. (Hvis du vil ha på det) Det er ikke lov med eget badetøy. Det er alt av såper som trengs og du får låne slippers, morgenkåpe og håndklær. Så i bunn og grunn,trenger du kun bankkort.

På tirsdager er det påbudt med badetøy.

Jeg var svært skeptisk første gangen, men det er helt fantastisk der. Jeg skulle gjerne dratt dit oftere om det ikke var så dyrt. 

Jeg begynner alltid med badetøy og tar av når jeg føler meg komfortabel med det. Har aldri sett eller opplevd noe ekkelt. 

Det er en helt egen ro å være der og etter ganske kort stund har man blitt vant til nakne kropper og man tenker ikke over det.

For min del er det litt mye folk der i helgene, så jeg velger heller en kveld i ukedagene.

Anonymkode: c3fe3...93f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hater sånne plasser. Man kan ikke slappe av uten at det er en dust som glor på deg. Slapper av med øynene og med en gang du åpner dem er det selvfølgelig en fyr som sørger for at du "ser" ham når du åpner dem igjen.

Virker som at folk er ekstremt oppmerksomhetssyke.

Anonymkode: d50ec...afd

• Liker 15
Skrevet

Jeg har vært der flere ganger og aldri opplevd noe ubehagelig. Jeg bruker badetøy i de store områdene. Skulle gjerne gått der oftere om det ikke var for prisen. Synes det er litt dumt at man ikke kan ta med eget badetøy!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...