Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Hei. Har tidligere brutt tilliten til min mann ved å kontrollere meldinger osv på mobilen hans. Han liker ikke at jeg driver å sjekker den. Lurer på om dere har "fri" tilgang til mobilen til mannen i deres liv???
Gjest Bhsiltsk Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Ja, men jeg ser ALDRI gjennom den. Det blir som å lese hans brev eller kort. Det gjør jeg heller ikke.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Har ikke behov for å sjekke telefonen hans og har aldri spurt om å få tilgang til den. Vi kan imidlertid godt svare på hverandres mobil eller msn hvis den andre ikke er hjemme.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Ja, men jeg ser ALDRI gjennom den. Det blir som å lese hans brev eller kort. Det gjør jeg heller ikke. Skriver under på denne! Slikt er, i mine øyne, tillitsbrudd. Av og til viser han meg meldinger, men da av egen fri vilje.
MiniMjau Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 "Fri" tilgang? Hva mener du? Nei, jeg har ikke behov for å kikke i kjærestens mobil og sjekke den. Hvis jeg absolutt ville så kunne jeg jo gripe sjansen når han sov, var ute eller var på do, men hvorfor? Jeg bruker jo mobilen hans også av og til, så mobilen hans er ikke forbudt område for meg.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #6 Skrevet 10. mai 2005 Har ikke behov for å sjekke telefonen hans og har aldri spurt om å få tilgang til den. Vi kan imidlertid godt svare på hverandres mobil eller msn hvis den andre ikke er hjemme. :bukke: Må legge til at jeg tror jeg hadde lurt om mannen min ble litt rar/sur om jeg gjorde det, og selvsagt omvendt!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. mai 2005 #7 Skrevet 10. mai 2005 Jeg hadde også reagert om han ble stressa hvis jeg lånte telefonen hans. På samme måte som jeg hadde lurt på hvorfor og følt meg mistenkeliggjort om han ba om "full tilgang" til min. Dette er en tillitssak.
Laban Skrevet 10. mai 2005 #8 Skrevet 10. mai 2005 Mobilen er en privat ting. Vi sjekker ikke, låner ikke og svarer ikke på hverandres mobil.
Sheba Skrevet 10. mai 2005 #9 Skrevet 10. mai 2005 Har ikke den fjerneste anelse om hva som finnes på hans mobil, og ikke er jeg opptatt av det heller. Hvis det ringer og han ikke kan ta den tar jeg den selfølgelig - og vice verca, men meldinger åpner vi ikke uten at den andre parten har sagt at det er greit. En telefon er da vitterlig privat? Skjønner meg ikke på de som driver på med å sjekke kjærestens mobil, det er respektløst, synes jeg. Og ja - jeg hadde blitt sur dersom min kjære hadde sjekka min telefon, det er helt klart (selv om han selvsagt ikke hadde funnet noe som helst av interesse der! = )
Gjest Daniella_ Skrevet 10. mai 2005 #10 Skrevet 10. mai 2005 Har ikke den fjerneste anelse om hva som finnes på hans mobil, og ikke er jeg opptatt av det heller. Hvis det ringer og han ikke kan ta den tar jeg den selfølgelig - og vice verca, men meldinger åpner vi ikke uten at den andre parten har sagt at det er greit. En telefon er da vitterlig privat? Skjønner meg ikke på de som driver på med å sjekke kjærestens mobil, det er respektløst, synes jeg. Og ja - jeg hadde blitt sur dersom min kjære hadde sjekka min telefon, det er helt klart (selv om han selvsagt ikke hadde funnet noe som helst av interesse der! = ) Skriver under på denne jeg! Sjekker den ikke av respekt for hans privatliv. Det samme gjelder jo han også såklart.
Gjest celine Skrevet 10. mai 2005 #12 Skrevet 10. mai 2005 Det er bare å spørre, så får jeg se det jeg vil.. Kan imidlertid ikke se vitsen i å gjøre det, da jeg ikke tror det finnes noe spennende der.. Jeg svarer aldri på hans telefon hvis den ringer, da han har en litt spesiell jobb. Jo mindre jeg vet om den, jo bedre er det. Er det noe veldig viktig, får jeg vite det uansett.
Kristin S Skrevet 10. mai 2005 #13 Skrevet 10. mai 2005 Det gjør meg ingen ting om samboeren min titter på tlf min. Og det gjør heller ikke han noe at jeg gjør det. Ikke det at det skjer ofte akkurat, men...Ser ikke helt problmet med det!
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #14 Skrevet 10. mai 2005 Nei, jeg har ikke fri tilgang til hans mobil og vece versa. Det er ingenting vi har snakket om. Det bare er sånn.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #15 Skrevet 10. mai 2005 nei, jaeg hadde aldri klart å sjekke mobilen til kjæresten min. Det er en slags prinsipp sak for meg, man snoker ikek i andres saker. Jeg tror ikke jeg hadde fått sjekket den heller, men det har ike noe å sifor sånt gjør jeg bare ikke og jeg forventer selvsagt det samme tilbake.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #16 Skrevet 10. mai 2005 jeg får ikke ta i tlf hans en gang jeg,han er helt hysterisk...når vi ble sammen fikk jeg smugkikka en gang og han hadde maaaange flere jentenr enn guttenr, og helvete var løs når jeg konfronterte han med det. jeg har mye mindre tillit til han enn jeg har hatt i andre forhold ved at jeg ikke kan se tlf hans omtrent...men ser ikke noe muligheter for at han er utro,og jeg vet han elsker meg. han bare sier at han alltid har ansett tlf som privat osv...aner ikke jeg... han derimot har t.o.m. gått inn på tlf min og sletta alle meldinger og tlf nr til mine gamle guttekompiser....
Gjest *Snart medlem* Skrevet 10. mai 2005 #17 Skrevet 10. mai 2005 Det har egentlig aldri vært et tema hos oss, og jeg er ikke nysgjerrig på mobilen hans. Tar den ikke heller hvis den ringer i hans fravær. Har kun lånt den et par ganger etter å ha spurt ham. Vi har så vidt vært inne på telefoner en gang, og vi er begge enige om at det er respektløst å lese andres meldinger. Eksen hans snikleste meldinger fra hans mobil og tolket de fullstendig ut av sammenheng, så jeg har ingen planer om å gjøre annet enn å trå veldig varsomt i forhold til hans telefon. Det nærmeste jeg har vært til å lese en kjærestes meldinger var da jeg skulle sjekke klokken på mobilen til eksen min. Han hadde fått en melding, og av vanvare trykket jeg på den for å komme tilbake til frontpanelet der klokken står. Fikk utrolig dårlig samvittighet selv om jeg trykket meg ut av meldingen før jeg fikk lest den.
Eføy Skrevet 10. mai 2005 #18 Skrevet 10. mai 2005 Mobilen er en privat ting. Vi sjekker ikke' date=' låner ikke og svarer ikke på hverandres mobil.[/quote'] Sånn er det med meg og kjæresten også. Jeg rører aldri telefonen hans, og han rører ikke min.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #19 Skrevet 10. mai 2005 Mobilen er ikke noe hemmelig hos oss. Hvis samboeren min står på badet og hun får mld roper hun til meg om jeg kan lese den for henne o.l. Skjer også at vi låner hverandres mobil over en hel dag hvis den ene er uten strøm og trenger mobil osv.. Hva skal være så hemmelig da? Har ingenting å skjule.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #20 Skrevet 10. mai 2005 Jeg har ikke noe hemmelig på min mobil og jeg regner med at han ikke har noe hemmelig på sin heller (ehhh... jeg har smugkikket et par ganger). Hvis mobilen hans ringer når han er ute, så kan det hende jeg ser hvem som ringer. Er det noen kjente så svarer jeg, ellers er det ofte jobb-kontakter og da gidder jeg ikke svare (ofte ikke han heller hvis han har fri). Hvis jeg får melding når jeg er opptatt med noe, så kan det hende jeg ber han om å lese den høyt for meg. Da virker han alltid litt overrasket over at jeg ber han om å lese en melding jeg ikke selv aner hva er, men jeg har ikke noe å skjule. Så kanskje vi ikke har helt likt syn på det med mobilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå