AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Hvor/hvordan stimulerer dere i skjeden for å squirte? Er det spesielle punkt eller områder? Anonymkode: 97f2a...0ce
LiseOslo Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Det varierer fra jente til jente, men prøv med en finger eller to inn i skjeden. Noen cm inn og opp finner du et litt ruglete område. Maser det med fingrene. Det er på langt nær alle jenter som squirter eller at dette virker for, men prøv deg frem 😄 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor/hvordan stimulerer dere i skjeden for å squirte? Er det spesielle punkt eller områder? Anonymkode: 97f2a...0ce Individuelt... 2 hours ago, LiseOslo said: Det varierer fra jente til jente, men prøv med en finger eller to inn i skjeden. Noen cm inn og opp finner du et litt ruglete område. Maser det med fingrene. Det er på langt nær alle jenter som squirter eller at dette virker for, men prøv deg frem 😄 Dette er nok den mest vanlige måten men for en uek siden opplevde jeg at en dame squirtet når jeg tok henne i doggy uten å røre klitt eller noe. Jaggu var pikken typ 80% stiv også så jeg trodde først hun tisset på seg, men så ristet hun så fælt så skjønte at noe var på gang. Hun sa det var første gang🤔 Anonymkode: 2f487...19e
LiseOslo Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Individuelt... Dette er nok den mest vanlige måten men for en uek siden opplevde jeg at en dame squirtet når jeg tok henne i doggy uten å røre klitt eller noe. Jaggu var pikken typ 80% stiv også så jeg trodde først hun tisset på seg, men så ristet hun så fælt så skjønte at noe var på gang. Hun sa det var første gang🤔 Anonymkode: 2f487...19e Den metoden kan fint virke den også ja. Hvis du tar henne bakfra stimulerer du det samme punktet som jeg beskrev, mere enn ved vanlig samleie 🙂
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 Helt individuelt! Jeg må være veldig kåt, og vi har gjerne holdt på en stund allerede. Doggy funker bra. Ellers så er fingre det mest effektive for min del. To fingre med en liten krumming i øverste ledd. Enten i skjeden, eller analt. Ulik rytme, men det viktigste er at når det nærmer seg så er det hardt og fort som gjelder. Og for guds skyld ikke stopp! Samme press, samme rytme og tempo. Så skjer det. Mannen min synes dette er veldig deilig. Han vil gjerne se spruten og at jeg 'åpner' meg (hans beskrivelse). For min del så får jeg egentlig ikke så mye ut av det. Er ikke de sterkeste eller beste orgasmene jeg får, og det er litt mer styrete å få det til enn på andre måter. Men mannen synes det er stas, så da synes jeg det er stas 😉 Anonymkode: 08ae6...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå