AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Min samboer spør mye om mine erfaringer, sexopplevelser. Hva jeg har prøvd før osv. Men jeg angrer på en del ting og synes noen ting er ganske flaut. F.eks møtte jeg min første sexpartner via en chatte-kanal. Jeg var ikke så populær hos guttene på den tiden, var sjenert og synes det var flaut å prate om sex. Debuterte derfor med en jeg møtte via nett og vi hadde sex noen ganger i ettertid. Jeg skjulte dette for venner også. For de ville nok synes det var rart å treffe en fra nettet og at jeg ville framstått desperat. Jeg har også hatt sex med litt eldre menn. Da jeg var 18 hadde jeg sex med en på 40 og 42år. Jeg synes det var spennende. Men har i ettertid følt meg litt brukt selv om sexen var frivillig. Samboeren min ville fått sjokk om han fikk vite om dette. Jeg tror han merker at jeg blir litt rar når han spør meg mye. Jeg vil egentlig ikke snakke om tidligere sexopplevelser og erfaringer. Har blitt til at jeg ar pyntet en del på sannheten. Hva kan jeg si til han når han spør? Jeg vil gjerne snakke om sex, hva jeg/han ønsker å prøve, fetisjer, ting vi tenner på osv. Men da vil jeg det kun skal omhandle OSS. Ikke hva jeg har prøvd tidligere eller tidligere erfaringer. Anonymkode: f4f9a...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Vel, det er jo viktig for han selv om du ikke ønsker at det skal være viktig for han. Du må nesten innse det. Du kan jo si det du har skrevet her for eksempel? Anonymkode: ae615...de5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Dette sier du: Jeg vil gjerne snakke om sex, hva jeg/han ønsker å prøve, fetisjer, ting vi tenner på osv. Men da vil jeg det kun skal omhandle OSS. Ikke hva jeg har prøvd tidligere eller tidligere erfaringer. Anonymkode: 577f9...342 10
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Jeg synes det er helt fair at man ikke vil snakke om slikt. Men da blir man enig med partneren om det, at tidligere opplevelser ikke er et diskusjonstema. Dette er da ikke til hinder for å snakke om preferanser og ønsker. Jeg og mannen ble enige om det for mange, mange år siden. Har ikke angret en dag, bare godt å ikke vite noe. Jeg har venninner som fortsatt presterer å lage krangler over opplevelser mannen hadde 15 år tilbake i tid... Anonymkode: 334c7...ef0
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 Enig med deg. Fortid er fortid. Litt sært at han vil vite om tidligere sexpartnere/erfaringer. Jeg spør aldri min om slike ting, men det hender hun forteller at en vi treffer på er en tidligere date/kjæreste. Hun vil helst unngå disse, men har noen få ex-er som fb-venner og er heldigvis åpen om dette. Vi har et langt forhold/ekteskap bak oss og er trofaste og ærlige med hverandre (jeg vet hun ikke er utro da jeg har, merkelig nok, foreslått at hun skulle få lov til å prøve noen andre. Dette har hun kontant avslått). Anonymkode: b092c...978
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med deg. Fortid er fortid. Anonymkode: b092c...978 Det sies at pedofile også mener at fortid er fortid. Anonymkode: 0c6a8...41c 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #7 Skrevet 7. august 2019 Helt normalt å ikke ville snakke om ting man har gjort. Jeg ville holdt kjeft om det og heller ikke sagt at det er ting "jeg ikke villa ha sagt" Du er på ingen måte forpliktet til å snakke om dette. Kanskje vil det om noen år falle naturlig, og da får det heller komme da. Anonymkode: d2454...023 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det sies at pedofile også mener at fortid er fortid. Kilder? Anonymkode: 1d924...7a2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #9 Skrevet 7. august 2019 Hva har de pedofile med dette å gjøre? Heldigvis er jeg og min mann enige om slike ting. Sexopplevelser fra vi møttes er felles, fra den tid har vi ikke noe å fortelle. Holdningen til det som var før den tid er for oss begge «we don’t kiss and tell» Det er jo av null betydning! Anonymkode: 0e616...87d 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #10 Skrevet 7. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva har de pedofile med dette å gjøre? Anonymkode: 0e616...87d De foretrekker å holde kjeft om tidligere seksuelle opplevelser. Anonymkode: 0c6a8...41c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #11 Skrevet 7. august 2019 Haha, holder tilbake som bare det. Enkelte ting må man være ganske åpen og villig til å forstå, for å forstå. Selv om det var uskyldig moro for meg, ser det nok helsprøtt ut utenfra. Ting får heller komme dryppvis, hvis han responderer positivt på erfaringene mine. Hvis ikke, blir det tyst for alltid. Anonymkode: bf7d8...a19
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #12 Skrevet 7. august 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min samboer spør mye om mine erfaringer, sexopplevelser. Hva jeg har prøvd før osv. Men jeg angrer på en del ting og synes noen ting er ganske flaut. F.eks møtte jeg min første sexpartner via en chatte-kanal. Jeg var ikke så populær hos guttene på den tiden, var sjenert og synes det var flaut å prate om sex. Debuterte derfor med en jeg møtte via nett og vi hadde sex noen ganger i ettertid. Jeg skjulte dette for venner også. For de ville nok synes det var rart å treffe en fra nettet og at jeg ville framstått desperat. Jeg har også hatt sex med litt eldre menn. Da jeg var 18 hadde jeg sex med en på 40 og 42år. Jeg synes det var spennende. Men har i ettertid følt meg litt brukt selv om sexen var frivillig. Samboeren min ville fått sjokk om han fikk vite om dette. Jeg tror han merker at jeg blir litt rar når han spør meg mye. Jeg vil egentlig ikke snakke om tidligere sexopplevelser og erfaringer. Har blitt til at jeg ar pyntet en del på sannheten. Hva kan jeg si til han når han spør? Jeg vil gjerne snakke om sex, hva jeg/han ønsker å prøve, fetisjer, ting vi tenner på osv. Men da vil jeg det kun skal omhandle OSS. Ikke hva jeg har prøvd tidligere eller tidligere erfaringer. Anonymkode: f4f9a...3b7 Du sier det understrekede når han spør. Og så svarer du konsekvent at det snakker du ikke om, og at det må han enten a) respektere som et normalt voksent menneske eller b) dere må gå i brudd fordi han ikke evner ta nei for et svar og du selvsagt ikke anser deg selv av så lav verdi at du kaster bort tid på et menneske som ikke respekterer ordet "nei". Anonymkode: ebd92...198 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #13 Skrevet 7. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: De foretrekker å holde kjeft om tidligere seksuelle opplevelser. Anonymkode: 0c6a8...41c De er jo ikke alene om det. Anonymkode: 0e616...87d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #14 Skrevet 7. august 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Det sies at pedofile også mener at fortid er fortid. Anonymkode: 0c6a8...41c Nå handler det ikke om det i denne saken. TS, du sier at han spør mye og vil "vite alt" - er han like informativ om seg selv og sin seksuelle fortid? Anonymkode: 9904f...3a0
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #15 Skrevet 7. august 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, det er jo viktig for han selv om du ikke ønsker at det skal være viktig for han. Du må nesten innse det. Du kan jo si det du har skrevet her for eksempel? Anonymkode: ae615...de5 Ja, altså jeg tror han bare ønsker å høre hva jeg har gjort og lik tidligere. Slik at vi kan utvikle sexlivet vårt. Men jeg tror nok aldri han tenker i de baner angående sexopplevelser jeg har hatt. Tror heller han f.eks ønsker (tror) jeg skal fortelle om f.eks vanligere fetisjer som å bi bundet, spanking, ha sex ute osv. Tror liksom det ville ødelagt mye om jeg fortalte han det jeg har opplevd. Tror han ville fått et annet syn på meg. Anonymkode: f4f9a...3b7 1
Carrot Skrevet 7. august 2019 #16 Skrevet 7. august 2019 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette sier du: Jeg vil gjerne snakke om sex, hva jeg/han ønsker å prøve, fetisjer, ting vi tenner på osv. Men da vil jeg det kun skal omhandle OSS. Ikke hva jeg har prøvd tidligere eller tidligere erfaringer. Anonymkode: 577f9...342 to sjeler en tanke - jeg er så enig! TS du har jo svaret på dine egne spørsmål, våg å stole på deg selv Det å brette ut alle detaljer er sjelden en god ide uansett, noen ting trenger man rett og slett ikke gå gjennom med ny partner da det hører fortiden til rett og slett og er fullstendig urelevant for nåtiden Endret 7. august 2019 av Carrot
Gjest Blondie65 Skrevet 7. august 2019 #17 Skrevet 7. august 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: De foretrekker å holde kjeft om tidligere seksuelle opplevelser. Anonymkode: 0c6a8...41c Og ...? Mener du at hvis en partner ikke snakker om tidligere seksuelle erfaringer/erobringer så kan de være sexovergripere?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #18 Skrevet 7. august 2019 Jeg mener at vi aldri bør fortelle nye partnere om tidligere sexerfaringer. Noen ting har vi bare ikke godt av å vite! En av mine ekser følte stort behov for å fortelle om sexen med exen, og det ødela hele sexlivet vårt! Hun var jo uten tvil mye mer spennende enn meg, og jeg ville ikke forandre meg for å bli som henne. Jeg vet ingenting om mannens tidligere sexliv, og jeg spør ikke heller, for jeg vet jeg lever best uten å vite Når typen spør, så si at du vil være voksen nok til å ikke snakke om din sex med andre. Likt som at du ikke vil snakke om sexen med HAN med noen andre. Det kalles respekt. Anonymkode: d235a...1c6
Gjest Alterego666 Skrevet 7. august 2019 #19 Skrevet 7. august 2019 (endret) Partner og jeg deler fritt og uanstrengt, det er en av mange måter å bli kjent på. Men vi gjør det fordi og når vi vil, det er ingen av oss som graver i den andres fortid. Endret 7. august 2019 av Alterego666
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #20 Skrevet 7. august 2019 Jeg kommenterte lengre opp i tråden at det er greit å holde tilbake og at jeg holder tilbake selv. Men synes den allergien mot å snakke om tidligere opplevelser enkelte har er merkelig. Jeg synes det er en fin ting å bli kjent også på det planet, og skulle ønske min egen kjæreste var mer åpen for å finne ut mer om hvem jeg er. For å sette det på spissen er det trist å være bi-nysgjerrig, uten at den viktigste personen i livet vet om det. Og det er jo ikke sånn at å snakke om tidligere opplevelser er det samme som å utlevere. Jeg kunne for eksempel fint fortalt om forholdet jeg har hatt til en kvinne uten å fortelle hvem hun er! Eller uten å fortelle på en spesielt utleverende måte. Anonymkode: bf7d8...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå