Summerbreeze Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Noen som vet om noen bra behandlingsstedet for bryn i Oslo området? Eventuelt en behandler også. Har sett litt på Eger skin Clinic og Beauty house, men vet ikke hvordan disse er
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Hva skal du gjøre? Hvis det bare er å forme de så ville jeg faktisk gått for threading hos utenlandkse kvinner som kan det. Jeg går til et sted i Drammen rett ved stasjonen og er veldig fornøyd. Billig er det også og det varer lenge Anonymkode: 9af08...776
Summerbreeze Skrevet 7. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du gjøre? Hvis det bare er å forme de så ville jeg faktisk gått for threading hos utenlandkse kvinner som kan det. Jeg går til et sted i Drammen rett ved stasjonen og er veldig fornøyd. Billig er det også og det varer lenge Anonymkode: 9af08...776 Ønsker å forme og farge de. Helst hos noen med god kunnskap
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 På 7.8.2019 den 9.13, AnonymBruker skrev: Hva skal du gjøre? Hvis det bare er å forme de så ville jeg faktisk gått for threading hos utenlandkse kvinner som kan det. Jeg går til et sted i Drammen rett ved stasjonen og er veldig fornøyd. Billig er det også og det varer lenge Anonymkode: 9af08...776 Hvor ved stasjonen? Anonymkode: 1d26f...24d
wizardunicorn Skrevet 12. august 2019 #5 Skrevet 12. august 2019 Eger er mitt faste sted for det meste av skjønnhetsbehandlinger, deriblant bryn. Veldig fornøyd ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå