AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg har fått opp dette 5-6 ganger siden jeg oppdaterte mobilen på forrige fredag, og jeg lurer på om det er noe jeg må dra til en Eplebutikk med? Når det skjer, slår jeg av og på mobilen igjen. I dag for litt siden måtte jeg gjøre omstart hele TRE ganger. Det skal da ikke være sånn? ☹️ Anonymkode: 72d35...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Del Skrevet 7. august 2019 Oppstår det slike problemer så er første bud gjenopprette telefonen. Først evt fra backup, så som en ny enhet, dersom det ikke blir bedre. Anonymkode: 5a643...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Del Skrevet 7. august 2019 crApple. Kjøp deg en ekte mobil istedet for crYphone. Anonymkode: 08750...8e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 7. august 2019 #4 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Jeg gikk over til iOS grunnet MASSE trøbbel med mine Android. Nei takk >_< Om man ikke har backup da? For min del skjedde det etter siste oppdatering. Hadde ingen i forrige oppdatering <_< Endret 7. august 2019 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #5 Del Skrevet 7. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: crApple. Kjøp deg en ekte mobil istedet for crYphone. Kanskje på tide å bli voksen snart? Anonymkode: 5a643...65e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Del Skrevet 7. august 2019 3 minutter siden, Peanut said: Om man ikke har backup da? Da bør du gjenopprette som en ny enhet. Det er uansett det beste, for bugen kan være der på backupen også. Prøv eventuelt med et annet SIM-kort, så tipper jeg at den vil oppføre seg helt likt da også, og da vil jeg tro at å gjenopprette som ny enhet kan funke. Anonymkode: 5a643...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #7 Del Skrevet 7. august 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppstår det slike problemer så er første bud gjenopprette telefonen. Først evt fra backup, så som en ny enhet, dersom det ikke blir bedre. Anonymkode: 5a643...65e Det står noe annet her før man kommer til det nivået: https://support.apple.com/no-no/HT201420 Anonymkode: 72d35...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #8 Del Skrevet 7. august 2019 27 minutter siden, AnonymBruker said: Det står noe annet her før man kommer til det nivået: https://support.apple.com/no-no/HT201420 Anonymkode: 72d35...c7e Funket det? Anonymkode: 5a643...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #9 Del Skrevet 7. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Funket det? Anonymkode: 5a643...65e Det er det jeg har gjort hittil. Dvs slå av og på mobilen. Mobilen er helt fin. Anonymkode: 72d35...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #10 Del Skrevet 7. august 2019 Da har jeg ikke annet tips enn å gjenopprette telefonen. Du kan naturligvis ta en sikkerhetskopi først, så gjenopprette fra denne, men faren er jo da stor for at den samme feilen fortsatt vil være der. Men er verd et forsøk. I verste fall så gjenoppretter du en gang til, som ny enhet om det oppstår en feil. Anonymkode: 5a643...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #11 Del Skrevet 7. august 2019 Vil de si det samme på Eplehuset? 👀 Anonymkode: 72d35...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 7. august 2019 #12 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg opplevde det samme. Tok ut sim-kortet, blåste på det og «inntaket» og satte det inn igjen. Problemet har ikke oppstått siden. Telenor sa forøvrig at sim-kortet mitt gjerne kan byttes snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #13 Del Skrevet 7. august 2019 44 minutter siden, AnonymBruker said: Vil de si det samme på Eplehuset? 👀 Anonymkode: 72d35...c7e Du får stikke innom, eller ringe de og spørre. Anonymkode: 5a643...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #14 Del Skrevet 12. august 2019 Android ❤️ Anonymkode: 08750...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #15 Del Skrevet 18. august 2019 Har lest på nett nå at dette problemet er en «bug» på mange oppdateringer og også for dem som har lastet ned beta 13. Jeg lastet ned for fort tror jeg. Skal vente lenger med neste. Anonymkode: 72d35...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #16 Del Skrevet 10. mars 2021 Er det sikkert at det er telefonen og ikke sim-kortet det er noe galt med? Jeg har samme problem, noen ganger har jeg måttet slå av/på telefonen 6-8+ ganger. Holder på å bli gal. Problemet oppstod etter en oppdatering i fjor høst. Anonymkode: dbf2b...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå