Kløna Reodora Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Så bilde av dette nydelige spisebordet, og føler at jeg bare MÅ HA DET i mitt nye liv. Noen som vet hvor det kan kjøpes?? Takker så masse for eventuelle svar!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Her er de. Det er mulig å gjøre bildesøk på Google ved hjelp av bildeadresser, og finne andre utgaver av samme bilde. Og i artikkelen bildet sto opprinnelig står det hvor møblene er kjøpt. Men artikkelen var fra 2007, så det er ikke sikkert Bohus har dem lenger. Men i det minste har du navnet på både bord og stoler, og da blir det uansett litt lettere å lete. Anonymkode: ed425...840
Kløna Reodora Skrevet 7. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2019 Tusen takk for svar!! Lette faktisk i artikkelen uten å finne ut. Men digital kløne er jeg nok, så jeg takker for instruksjonen. Du er generøs!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Prøvesitt et hjørne før dere kjøper. Et vennepar har tilsvarende. Ingen kan ha stolen godt inntil bordet, da det ikke er plass til knær/bein på hjørnene - det vil si, alle plasser. Anonymkode: e28bf...efb 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 6 timer siden, Kløna Reodora skrev: Tusen takk for svar!! Lette faktisk i artikkelen uten å finne ut. Men digital kløne er jeg nok, så jeg takker for instruksjonen. Du er generøs! Det ser ut som du leste den på mobil? Da er det ikke alltid like lett å se all info synes jeg, i alle fall ikke i eldre artikler. Anonymkode: ed425...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå