AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Jeg er forlova med min kjære som jeg har vert sammen med i 10 år. Vi har det kjempe bra og skal gifte oss til våre .vil di vi har et bra sex liv men han sier han tenner så sykt på tanken at jeg er med ei annen jente. I mine tanker har dette vert en helt vill ide. Men i det siste har jeg blitt så utrolig kåt av tanken og jeg klarer IKKe tenke på noe annet. Bestevenninna mi har ei venninne som jeg ble kjent med på fest her tidligere. Jeg sendte en melding på natta til ho der jeg hinta innpå at ho var drit deilig. Så var vi ute i helgen også da jeg igjen sendte mld til ho om at ho gjør meg småkåt og at hu er digg... eneste jeg tenker på er hvordan jeg skal klare og få ho med på dette. Hun har selv kjæreste og er litt sjenert. Aner ikke hva kjæresten hennes tenker om sånt. Har lyst og bare kaste meg over ho😅 ho har så utrolig store og digge pupper og jeg har særriøst lyst og ete ho opp🤩 anser virkelig meg selv som hetro men vil si jeg er biseksuell da jeg blir så sinnsykt kåt av tanken❤️🤩🤩🤩 hva skal jeg gjøre???😅😅 Anonymkode: 4da1f...1be 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 9 minutter siden, eller skrev: Ha sex med henne og typen, om hun vil. Mannen til HI vil nok neppe godta det ,når det vil si at han ikke får være på trekanten. Anonymkode: 4a2f8...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Har ikke spurt ho om ho er med på litt kos en gang. Tørr liksom ikke spørre rett ut heller da. Hei vil du være med på jentekos)😅 Anonymkode: 4da1f...1be
eksentrisk Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Har ikke spurt ho om ho er med på litt kos en gang. Tørr liksom ikke spørre rett ut heller da. Hei vil du være med på jentekos)😅 Anonymkode: 4da1f...1be Hva svarte hun da du sa at hun gjorde deg kåt? Lo hun det bort? Har stemningen vært annerledes etterpå? Har hun flørtet med deg etterpå? Vet du om hun har gjort noe med en jente før? Siden kjæresten åpenbart at blir kåt av å tenke at dere kliner, tar på hverandre, fingrer og slikker hverandre så blir vel ikke det noe problem, men spørsmålet er om han krever å få være med eller se på. Hva har du mest lyst til? Bare kos med henne? Ta det rolig, eller vil du helst ha både kjæresten din og henne samtidig? Det første er kanskje i riktig rekkefølge, men skulle det bli kleint etter første gangen kan du gått glipp av å bli pult og slikket samtidig!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 6 timer siden, eller skrev: Ha sex med henne og typen, om hun vil. Hennes type? Kan jo ikke ha med en annen mann jeg. Skal hoho gifte meg så det hadde blitt helt feil:) Anonymkode: 4da1f...1be
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #7 Skrevet 7. august 2019 2 timer siden, eksentrisk skrev: Hva svarte hun da du sa at hun gjorde deg kåt? Lo hun det bort? Har stemningen vært annerledes etterpå? Har hun flørtet med deg etterpå? Vet du om hun har gjort noe med en jente før? Siden kjæresten åpenbart at blir kåt av å tenke at dere kliner, tar på hverandre, fingrer og slikker hverandre så blir vel ikke det noe problem, men spørsmålet er om han krever å få være med eller se på. Hva har du mest lyst til? Bare kos med henne? Ta det rolig, eller vil du helst ha både kjæresten din og henne samtidig? Det første er kanskje i riktig rekkefølge, men skulle det bli kleint etter første gangen kan du gått glipp av å bli pult og slikket samtidig! Det som var at jeg skreiv det til ho bare på messenger når jeg var på vei hjem. Har liksom aldri turt og sagt noe direkte til ho om at jeg er kår på ho liksom. Ho sa ikke så mye ho svarte bare "du asså😘" så veit ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Har skrivd mød og beklaga alt jeg skriver på fylla og da sier ho bare "ikke tenk på det"😘😅😅 Anonymkode: 4da1f...1be
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 Hvis du har guts nok til å sende de meldingene så kjøper jeg egentlig ikke at du trenger en tråd på kvinneguiden for å få råd. Du må bare fortsette i samme sporet. Men så er det greit å huske på at det er utroskap du eventuelt inviterer henne til. "Drømmeopplegget" der hun løper rett til typen sin som også synes at dette er helt greit høres mildt sagt urealistisk ut. Anonymkode: cb94c...75a 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #9 Skrevet 7. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har guts nok til å sende de meldingene så kjøper jeg egentlig ikke at du trenger en tråd på kvinneguiden for å få råd. Du må bare fortsette i samme sporet. Men så er det greit å huske på at det er utroskap du eventuelt inviterer henne til. "Drømmeopplegget" der hun løper rett til typen sin som også synes at dette er helt greit høres mildt sagt urealistisk ut. Anonymkode: cb94c...75a Ja jeg vil jo absolutt ikke ødlegge noe for ho og typen for jeg er jo ikke interessert i noe mer enn litt jentekos med ho... 🤩 blir så sinnsykt tent at min mann sier jeg får lov og ha sex med jenter for han syns det er så sykt deilig og tenke på😜 men ho er ikke helt avvisende heller. Satte seg litt på fanget mitt i helgen når hi var ute så jeg strøyk ho litt på låret men jeg gav meg ganske fort da jeg er redd for hva ho tenker om det😅 Anonymkode: 4da1f...1be
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #10 Skrevet 7. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg vil jo absolutt ikke ødlegge noe for ho og typen for jeg er jo ikke interessert i noe mer enn litt jentekos med ho... 🤩 blir så sinnsykt tent at min mann sier jeg får lov og ha sex med jenter for han syns det er så sykt deilig og tenke på😜 men ho er ikke helt avvisende heller. Satte seg litt på fanget mitt i helgen når hi var ute så jeg strøyk ho litt på låret men jeg gav meg ganske fort da jeg er redd for hva ho tenker om det😅 Anonymkode: 4da1f...1be Som sagt, du trenger ingen tråd om dette. Dette fikser du fint selv... Anonymkode: cb94c...75a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #11 Skrevet 7. august 2019 Lurer på hvordan dere hadde reagert hvis dere var ho?:) Anonymkode: 4da1f...1be
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #12 Skrevet 7. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvordan dere hadde reagert hvis dere var ho?:) Anonymkode: 4da1f...1be Veldig vanskelig for andre å vite hva hun liker eller tenker, men siden hun satte seg på fanget ditt er hun nok ikke helt uinteressert. Spørs om hun vil risikere ekteskapet/forholdet sitt for et opplegg med deg. La det være opp til henne å ta videre kontakt. Hun vet nå hva du føler og mener. Kanskje dumt at du beklaget SMS-en for du mente sikkert det du skrev til henne. Håper dere finner ut av dette. Kanskje hennes mann har de samme fetisjene som din mann og at han synes det er greit at hun eksperimenterer litt. Tror dette er nokså vanlig. Anonymkode: 438af...4aa
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #13 Skrevet 7. august 2019 Beklaget meldingen men sa at ho helt tydelig vekket noen lyster hos meg når jeg var full🤩😅 Anonymkode: 4da1f...1be 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #14 Skrevet 7. august 2019 Skulle ønske det var meg du gjorde sånn påååå.. #jente25 Anonymkode: 10fb9...8bc
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #15 Skrevet 7. august 2019 Du kan skrive til henne på messenger igjen og spørre om hun vil være med på litt jentekos!? Anonymkode: 8c3e8...f99
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #17 Skrevet 8. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske det var meg du gjorde sånn påååå.. #jente25 Anonymkode: 10fb9...8bc ❤️ hvor i landet hører du til?:) Anonymkode: 4da1f...1be
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #18 Skrevet 8. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan skrive til henne på messenger igjen og spørre om hun vil være med på litt jentekos!? Anonymkode: 8c3e8...f99 Det tørr jeg ikke i edru tilstand😅😂 Anonymkode: 4da1f...1be
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #19 Skrevet 8. august 2019 Og når virkeligheten slår inn, og du innser at det kanskje ikke var så moro å se forloveden sin parre seg med ei venninne, da står vi klar her på KG med visdomsord og støtte 🙄 Anonymkode: 9bb33...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #20 Skrevet 8. august 2019 han kommer jo ikke til og østre seg med ho da. Han vil i såfall bare se på han og logge med meg:) men jeg tenker mer at jeg vil ha jenta for meg sjøl😅👌🏼 Anonymkode: 4da1f...1be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå