AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Noen som blir brun av det? Eller litt brun. Eller må det taes 6-7-8 ganger? Anonymkode: 64b36...f32
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 Viktigere å være brun for en liten stund og få aggressiv kreft enn å være blek og frisk eller? Anonymkode: 1833c...b37 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Viktigere å være brun for en liten stund og få aggressiv kreft enn å være blek og frisk eller? Anonymkode: 1833c...b37 Selvsagt ikke. Men vil virkelig to ganger solarium bruk kunne skade huden min? Er ikke noe lys og har mye føflekker. Øst Europeisk. Anonymkode: 64b36...f32
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvsagt ikke. Men vil virkelig to ganger solarium bruk kunne skade huden min? Er ikke noe lys og har mye føflekker. Øst Europeisk. Anonymkode: 64b36...f32 Har ikke mye*. Anonymkode: 64b36...f32
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 Noen som har erfaring med solariumskremene? Funker de? Skal gi bra farge. Anonymkode: 64b36...f32
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #7 Skrevet 7. august 2019 Jeg tok solarium i juni da vi hadde rævva vær hvor jeg bor, og jeg ønsket å få litt farge. Ble veldig raskt brun. Tok 2 ganger i uken 15 minutter i en måned. I juli kom sola, og da slapp jeg å bli brent fordi jeg ikke hadde noen base. Å sole seg på sommeren, og velge å være bleik i 9 måneder av året er innafor. Anonymkode: 90c85...24f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok solarium i juni da vi hadde rævva vær hvor jeg bor, og jeg ønsket å få litt farge. Ble veldig raskt brun. Tok 2 ganger i uken 15 minutter i en måned. I juli kom sola, og da slapp jeg å bli brent fordi jeg ikke hadde noen base. Å sole seg på sommeren, og velge å være bleik i 9 måneder av året er innafor. Anonymkode: 90c85...24f Ahh, men litt vel mye å sole seg 8 ganger på en mnd? Hadde jeg ikke turt tror jeg. Så du noe forskjell etter 2 ganger? Anonymkode: 64b36...f32
LeneXCII Skrevet 8. august 2019 #9 Skrevet 8. august 2019 (endret) Hvis du f eks tar som 3 ganger i uka over tid, vil du nok få en ganske bra farge, selvsagt avhengig av om du tar 10 eller 30min. 7-8 ganger er uansett altfor mye, mye bedre å bruke litt lengre tid på å få fargen . Selv tar jeg 25-30min i gjennomsnitt kanskje 2 ganger i uka, noen ganger litt mer andre ganger litt mindre, og jeg er da ganske brun. Vær også obs på at det er veldig stor forskjell på effektiviteten i forskjellige solsentre og solsenger. Viktig å finne et sted der de bytter rørene regelmessig. Ellers er Vegaz-solsengen på Brun&bllid bra, men dyr. Endret 8. august 2019 av LeneXCII
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #10 Skrevet 8. august 2019 3 timer siden, LeneXCII skrev: Hvis du f eks tar som 3 ganger i uka over tid, vil du nok få en ganske bra farge, selvsagt avhengig av om du tar 10 eller 30min. 7-8 ganger er uansett altfor mye, mye bedre å bruke litt lengre tid på å få fargen . Selv tar jeg 25-30min i gjennomsnitt kanskje 2 ganger i uka, noen ganger litt mer andre ganger litt mindre, og jeg er da ganske brun. Vær også obs på at det er veldig stor forskjell på effektiviteten i forskjellige solsentre og solsenger. Viktig å finne et sted der de bytter rørene regelmessig. Ellers er Vegaz-solsengen på Brun&bllid bra, men dyr. Tenker å ta på Brun og Blid ja Er nok mye bedre rør og. Men du tror ikke det er mulig med farge etter to gangers bruk? La oss si idag på 15 min, og på lørdag på 20 min? Anonymkode: 64b36...f32
LeneXCII Skrevet 9. august 2019 #11 Skrevet 9. august 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker å ta på Brun og Blid ja Er nok mye bedre rør og. Men du tror ikke det er mulig med farge etter to gangers bruk? La oss si idag på 15 min, og på lørdag på 20 min? Anonymkode: 64b36...f32 Generelt er min erfaring at solsengene på Brun&Blid stort sett er veldig lite effektive, med unntak av de nye som heter Vegaz. De er som sagt veldig bra, men koster dertil.. (Selv har jeg heldigvis tilgang til et mindre lokalt solarium hvor det alltid er ganske nye rør og prisen er ca 1/3 av den på B&B.) Du vil selvsagt ikke bli ordentlig brun etter kun 2 gangers bruk, men vil få en anelse farge, kanskje litt rødlig hvis du er helt blek. Det tar litt tid å opparbeide skikkelig farge, også i solarium
Djungelvrål Skrevet 9. august 2019 #12 Skrevet 9. august 2019 Det er en maxgrense for styrke på rør i Norge. Vil ikke tro det er forskjell på rørene i billige og dyrere senger. Jeg tar et sted som heter sunbox og betaler bare 2,5 kr pr min. Betaler bare 63 kr for 25 min. Gidder ikke å betale over 100 kr for en soltime, no way. Merker ingen forskjell!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #13 Skrevet 9. august 2019 3 timer siden, LeneXCII skrev: Generelt er min erfaring at solsengene på Brun&Blid stort sett er veldig lite effektive, med unntak av de nye som heter Vegaz. De er som sagt veldig bra, men koster dertil.. (Selv har jeg heldigvis tilgang til et mindre lokalt solarium hvor det alltid er ganske nye rør og prisen er ca 1/3 av den på B&B.) Du vil selvsagt ikke bli ordentlig brun etter kun 2 gangers bruk, men vil få en anelse farge, kanskje litt rødlig hvis du er helt blek. Det tar litt tid å opparbeide skikkelig farge, også i solarium Har du noe erfaring med de solariumskremene de selger ved solariumene? Gir det mer farge? Anonymkode: 64b36...f32
LeneXCII Skrevet 9. august 2019 #14 Skrevet 9. august 2019 5 timer siden, SupaWoman skrev: Vil ikke tro det er forskjell på rørene i billige og dyrere senger Tror rørene i f eks Vegaz til B&B er basert på led-teknologi og derfor degraderes mye mindre.
LeneXCII Skrevet 9. august 2019 #15 Skrevet 9. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noe erfaring med de solariumskremene de selger ved solariumene? Gir det mer farge? Anonymkode: 64b36...f32 Joda, de virker. Men det blir jo temmelig dyrt om man skal basere seg på å bruke dem over tid. Sparetips: Du kan like gjerne blande litt kokosolje inn i en god hudkrem og bruke det
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #16 Skrevet 9. august 2019 Jetblack er super sololje 👌 jeg ligger 3 ganger i uken til fargen er komt. Også kan jeg ta 1 gang hver 14 dag på 20 min. Jeg blir fort brun og holder fargen lenge da 😊 Anonymkode: 3e8a2...b41
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #17 Skrevet 10. august 2019 10 timer siden, LeneXCII skrev: Joda, de virker. Men det blir jo temmelig dyrt om man skal basere seg på å bruke dem over tid. Sparetips: Du kan like gjerne blande litt kokosolje inn i en god hudkrem og bruke det Ahh nydelig Et siste. Hva tenker du om solkrem i solarium? Greia er at jeg på ene delen på ryggen er endel hvitere enn resten av kroppen, så om jeg soler meg i samme takt(20 min), så vil jeg nok bli litt rød der. Kan jeg da smøre meg på solkrem hvor jeg er hvitere? Så jeg bare får farge hvor jeg er "brun" fra før av? Anonymkode: 64b36...f32
LeneXCII Skrevet 10. august 2019 #18 Skrevet 10. august 2019 Solkrem vil virke på samme måte som i vanlig sol, du blir saktere og mindre brun(men mindre sjans for å bli solbrent).
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #19 Skrevet 10. august 2019 1 time siden, LeneXCII skrev: Solkrem vil virke på samme måte som i vanlig sol, du blir saktere og mindre brun(men mindre sjans for å bli solbrent). Så jeg burde gjøre det? Bruker jeg solariumskrem der jeg er ekstra hvit vil jeg nok bli rød. Kan man kombinere solariumskrem og vanlig solkrem? Tenker vanlig solkrem hvor jeg er litt mer hvit, og solariumskrem hvor jeg er vanlig farget. Anonymkode: 64b36...f32
LeneXCII Skrevet 10. august 2019 #20 Skrevet 10. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så jeg burde gjøre det? Bruker jeg solariumskrem der jeg er ekstra hvit vil jeg nok bli rød. Kan man kombinere solariumskrem og vanlig solkrem? Tenker vanlig solkrem hvor jeg er litt mer hvit, og solariumskrem hvor jeg er vanlig farget. Anonymkode: 64b36...f32 Jeg ville ikke giddet å styre med solkrem, fargen vil jevne seg ut etter at du har tatt sol noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå