AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Ja... Overskriften sier vel alt. Trener stort sett bare kondisjon (løp, langrenn) og har litt angst for styrketreningsrommet (liker saltime)... Har også tilgang til styrkerom alene, men trenger tips til øvelser og et slags program. Er veldig svak i armmusklatur nå på sommeren, for da løper jeg bare. Ønsker ikke at andre på gymmet skal se meg når jeg trener, siden jeg ikke har peiling på apparater og vekter... Hadde en pt time inkludert i abonnementet mitt, men har aldri (turdt å) benytte meg av den. Finnes det en god app jeg heller kan bruke? Anonymkode: 58a2f...a0f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Om du er nybegynner, så trenger du en veiledningstime for å få hjelp til teknikk. Noe annet er uansvarlig og å be om belastningsskader. Anonymkode: abfad...a3b 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 5x5 stronglift ( last ned appen) sjekk ut trenings loggen min her på kvinne guiden, den heter nytt treningsprogram/logg. Anonymkode: 01e2e...233
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 5x5 stronglift appen hjelper deg med alt.. teknikk, øvelser og setter opp progresjon modell for deg😎 Anonymkode: 01e2e...233
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå