Gå til innhold

"Voksen" tegnebok og tusjer til 10-åring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Får en tiåring på besøk på hytta. Kjenner henne ikke så godt. Hun nærmer seg 11 og er en rolig jente som liker å lese, og tidligere har hun likt å tegne og perle. 

Har sett på de tegnebøkene som voksne bruker for avslapping, men vet ikke om det blir kjedelig eller ubrukelig for ei på 10 år. 

Mine barn er under skolealder, så har noen forsøkt disse på barn på denne alderen? Erfaring? Ble det godt mottatt? 

Anonymkode: 80012...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Passer for alle som liker å tegne og har tålmodighet/konsentrasjon. De fleste 10 åringene klarer å holde seg innfor i linjene, og det er jo bare til å velge ut de arkene som ikke har en haug med små partier. Vår på 7 har flere sånne her hjemme og på hytta, men hun liker ikke de som har mye smått, så hopper over disse. 

Anonymkode: df34a...77f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kunst og håndverkslærer, og har brukt sånne fargeleggingsark som ekstraoppgave flere ganger. Mange liker å fargelegge de med mye, små detaljer 👍

Anonymkode: dffe1...5c1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at hvis hun er en helt gjennomsnittlig 10-11 år gammel jente vil hun elske det :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk! Da skal jeg kjøpe en sånn bok og noen gode tusjer og ha i bakhånd. Dårlig mobilsignal og kun DVD-spiller på tv kan kanskje bli kjedelig når været ikke er 110% perfekt sommer :)

10-åringen blir eneste store barn, sammen med to barnehagebarn og fem voksne. Har gått til innkjøp av Catan-brettspill til samlingen spill på hytta og tar også gjerne i mot andre tips som kan være med på å underholde en tiåring. Regner med hun har med leker, bøker, blader og nettbrett selv. 

Anonymkode: 80012...9af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle mine tantebarn i alderen 6-12 elsker «voksne» tegnebøker. Er mer detaljer og tar litt mer tid en enkle tegninger. 

Anonymkode: 7a203...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

På Norli har de er godt utvalg av både fargeleggingsbøker og tusjer/fargeblyanter. Fikk god hjelp av en hyggelig mann til å finne noen til niesen min som ble ti år i mars.

Anonymkode: da9a4...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...