kattiie Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Noen som vet hvordan jeg får til å få fitbit pay på min fitbit charge 3 klokke? Mulig dette blir feil plass å legge det ut men..
gard Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Jeg mener at du gjør dette i Fitbit app. Jeg har satt opp dette og det fungerer fint. Men det avhenger av hvilken fitbit charge 3 du har (jeg mener det er to varianter) og det avhenger av at kortleverandøren din støtter fitbit pay tror jeg.
kattiie Skrevet 7. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2019 2 minutter siden, gard skrev: Jeg mener at du gjør dette i Fitbit app. Jeg har satt opp dette og det fungerer fint. Men det avhenger av hvilken fitbit charge 3 du har (jeg mener det er to varianter) og det avhenger av at kortleverandøren din støtter fitbit pay tror jeg. Så dumt hvis det er sånn, fant ikke noe om at du måtte ha en annen type. Jeg har den typen som kostet 1500 kr i alle fall 🙄
gard Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Enig i at det er litt rart. Det er Fitbit Charge 3 Special Edition (se https://www.fitbit.com/no/shop/charge3 ) som har støtte for Fitbit pay
kattiie Skrevet 7. august 2019 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2019 19 minutter siden, gard skrev: Enig i at det er litt rart. Det er Fitbit Charge 3 Special Edition (se https://www.fitbit.com/no/shop/charge3 ) som har støtte for Fitbit pay Tror det er den jeg har 🙄 var i alle fall samme pris
gard Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 Trykte du på en av de 2 special edition variantene? Hvis du gjør det kommer prisen 1699 NOK opp som pris.
kattiie Skrevet 7. august 2019 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2019 3 timer siden, gard skrev: Trykte du på en av de 2 special edition variantene? Hvis du gjør det kommer prisen 1699 NOK opp som pris. Åja nå fant jeg det ut. Søkte litt rundt og ser ikke ut som den selges i svart. Men har sett folk betale med en slik som jeg har i butikken, så ble litt usikker nå.
Inochan Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 Legg inn kortet på "wallet" I fitbit appen, så skal det gå ann å bruke det til å betale med
gard Skrevet 8. august 2019 #9 Skrevet 8. august 2019 Fitbit special edition kommer med to straps. Min kom f.eks. med lys lilla tøy reim og en standard svart plast reim - så det kan være veldig vanskelig å se forskjell på en vanlig Fitbit Charge 3 og en Fitbit Charge 3 Special Edition
kattiie Skrevet 8. august 2019 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2019 9 timer siden, gard skrev: Fitbit special edition kommer med to straps. Min kom f.eks. med lys lilla tøy reim og en standard svart plast reim - så det kan være veldig vanskelig å se forskjell på en vanlig Fitbit Charge 3 og en Fitbit Charge 3 Special Edition Kontaktet siden hvor jeg kjøpte klokka, her er svaret: Det bør ikke have nogen betydning om det er special edition eller ej.De skal alle have Garmin Pay. Med venlig hilsen, Kind regards kanskje det bare er noe galt med min klokke. Vet du hva annet som er forskjellen fra den vanlige og special edition? 😊
Inochan Skrevet 8. august 2019 #11 Skrevet 8. august 2019 2 timer siden, kattiie skrev: Kontaktet siden hvor jeg kjøpte klokka, her er svaret: Det bør ikke have nogen betydning om det er special edition eller ej.De skal alle have Garmin Pay. Med venlig hilsen, Kind regards kanskje det bare er noe galt med min klokke. Vet du hva annet som er forskjellen fra den vanlige og special edition? 😊 Vent, har du Garmin klokke eller fitbit? Siden de sier du skal ha Garmin pay
kattiie Skrevet 8. august 2019 Forfatter #12 Skrevet 8. august 2019 48 minutter siden, Inochan skrev: Vent, har du Garmin klokke eller fitbit? Siden de sier du skal ha Garmin pay Blir bare mer og mer forvirra her 🙈 jeg har denne
gard Skrevet 9. august 2019 #13 Skrevet 9. august 2019 Det er litt spesielt hvis forhandler sier det skal fungere med Garmin Pay. For jeg mener bestemt at Garmin Pay er for Garmin klokker og Fitbit Pay for Fitbit klokker.Jeg synes det står ganske klart på Fitbit sin hjemmeside - se under "Special edition includes: Pay contactless payments"
Gjest Skrevet 11. august 2019 #14 Skrevet 11. august 2019 Oppskrift på oppsettet her https://help.fitbit.com/articles/en_US/Help_article/2236#setup
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå