Gjest Rikke Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Jeg var i byen i går og hadde planer om å kjøpe undertøy til bryllupsdagen. Men jeg fant ingenting... Jeg har en stroppeløs kjole og har sett for meg at jeg skal ha bh med sånn korsettlignende på (ikke body) og kanskje med stropper til strømper. Bra forklart. :-? Det er sikkert mange som skal ha samme type. Lindex og de vanlige butikkene har ikke sånt. Undertøysbutikken på Steen & Strøm hadde ikke noe særlig og en annen undertøysbutikk i Øvre (?) Slottsgate hadde heller ikke så mye. Hvor går dere? Er det brudesalongene som har best utvalg?
Gjest Brud2005 Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Jeg kjøpte undertøyet på "Det lille under" på Paleet. Prøv dem!
Gjest Rikke Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Trenger flere tips her! Og hvor mye brukte dere på undertøyet?
Bokalven Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Har ikke kjøpt noe brudeundertøy, men vil uansett anbefale La Lina på det varmeste (ligger på St Hanshaugen). Kjøper alltid BHene mine der!
Catzy Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 Jeg kjøpte mitt "korsett" på Arabella ved Egertorget, ved siden av Ark bokhandel. Damen der var veldig hyggelig og de hadde utrolig mye lekkert. Var innom LaLina som Lunacia nevner, og likte det ikke. Det eneste "korsettet" de hadde ga meg pølsepupper og holdt ikke noe annet på plass heller. Hvis du har A-D-pupper, så kan du sikkert finne noe fint i sentrum. Catzy
Gjest Betty Boop Skrevet 10. mai 2005 #6 Skrevet 10. mai 2005 På Steen & Strøm har de endel brudeundertøy nå, men det er ganske dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå