Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2002 #1 Skrevet 1. september 2002 Noen som har lest boka? Hva syns dere i så fall om den? Jeg har lest den flere ganger og syns det er en veldig bra bok. Hun har virkelig god innsikt og selvironi! Tror det er bok for alle slags mennesker, i alle aldre... Om du ikke har lest den, gjør det!
Gjest florence Skrevet 1. september 2002 #2 Skrevet 1. september 2002 Har lest boka, og enig med deg, den er god! Har hørt andre som har prøvd seg på den, men som synes den ble for tung og deprimerende, ha-ha! Har du forresten lest "Skammen" av Bergljot Hobæk Haff, den er litt i samme leia, anbefales!
Ana Skrevet 4. september 2002 #3 Skrevet 4. september 2002 Har lest Prozac Nation, syntes den var kjempebra! Har du lest oppfølgeren Mer, Nå, Igjen!? Tror forresten de har laget film av Prozac Nation (med Christina Ricci i hovedrollen), lurer på når den kommer hit...
Kid-a Skrevet 4. september 2002 #4 Skrevet 4. september 2002 Jada, jeg har lest boka. Synes den var bra, selv om forfatteren gikk litt tom for gode poeng etter hvert... den ble kanskje litt "flat"? Har også hørt at det skal komme film. Venter i spenning!
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #5 Skrevet 1. april 2005 Har lest boka' date=' og enig med deg, den er god! Har hørt andre som har prøvd seg på den, men som synes den ble for tung og deprimerende, ha-ha! Har du forresten lest "Skammen" av Bergljot Hobæk Haff, den er litt i samme leia, anbefales![/quote'] Har faktisk lest begge to, men likte Prozac Nation helt klart bedre. Kjempebra bok! (kanskje fordi jeg kjente meg igjen i mye av det hun skrev)
Gjest Aurélie Skrevet 1. april 2005 #6 Skrevet 1. april 2005 Har lest bøkene til Wurtzel, men synes de blir nokså dryge. Faktisk kjedelige. Filmen med Christina Ricci i hovedrollen er iallefall kjedelig.
-Fisken- Skrevet 1. april 2005 #7 Skrevet 1. april 2005 Likte boka veldig godt, men filmen er ikke noe å skryte av.
Grooo Skrevet 1. april 2005 #8 Skrevet 1. april 2005 Har filmen liggende her, hadde egentlig tenkt til å se den i kveld men det ser ut til at vi ikek rekker i dag heller...
Gjest Betty Boop Skrevet 1. april 2005 #9 Skrevet 1. april 2005 Filmen kom da til Norge for halvannet år siden!? Jeg likte boka bedre enn filmen, men sånn er det jo omtrent alltid.
Dru Skrevet 1. april 2005 #10 Skrevet 1. april 2005 Filmen kom da til Norge for halvannet år siden!? Sjekk datoen på hovedinnlegget Jeg likte filmen, men jeg orker ikke å lese slike bøker. Det er liksom ikke det helt store for min del.
Gjest Betty Boop Skrevet 1. april 2005 #11 Skrevet 1. april 2005 Sjekk datoen på hovedinnlegget :oops:
Gjest Spacegirl Skrevet 1. april 2005 #12 Skrevet 1. april 2005 Prozac Nation har jeg lest, og syntes den var kjempebra! Den neste boka, Her, nå, igjen, er også veldig bra. Den sistnevnte har mer fokus på rusproblemer, og hvordan komme seg igjennom dette. Helt super bok
Polluela Skrevet 1. april 2005 #13 Skrevet 1. april 2005 Jepp, både Prozac Nation og Mer, Nå, Igjen er kjempebra. Det jeg liker så godt med sistnevnte er at selv om hun selv ble rusmisbruker, beskriver hun det på en slik måte at veldig mange med en eller annen form for avhengighet kan kjenne seg igjen uansett... Jeg likte ikke filmen, kanskje fordi jeg hadde lest boka tre ganger og den dessuten var veldig forenklet og forandret, uten detaljene jeg kjente meg sånn igjen i.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #14 Skrevet 1. april 2005 Prozac Nation likte jeg ikke. "Mer, nå igjen" var veldig bra. Har lasta ned PN filmen, men ikke sett den ennå. Skulle gjerne hatt filmversjonen av Mer, nå igjen også, men den er vel ikke laget ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå