Gå til innhold

samværsforeldre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har ei veninna med ei litå  baby jenta , Hu og barnefaren krangler og klarer iche og sammerbeide osv, men idag sa hun til meg at han vil ta med seg en kompis for og filme samværet med ungen at han har fått beskjed om det mens hun er tilstedet, er det lovt? og kan hu nekte på dette? jeg vet jo ikke hva jeg skal si..

Anonymkode: 9f5ac...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest WhisperingWind

Hæ?

Han har lov å filme ungen sin, men han må ha hennes samtykke for å filme henne...men hvorfor skal han filme dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Hæ?

Han har lov å filme ungen sin, men han må ha hennes samtykke for å filme henne...men hvorfor skal han filme dem?

Han vil filme for å vise hvordan forholdet under samværet er. 

Stakkars mann. Tror nok det er mange menn som sliter når de må ha samvær hjemme hos mor. Mange fedre som ikke er bedre selv, men faktisk så har vi mødre den største og tyngste oppgaven med å svelge kameler og gjennomgå for at barna skal få godt forhold til barna sine. 

Hvis vi mødre ikke klarer å sette egne følelser til sides uansett hvor drittsekk far kan være så er taperen barnet fordi ofte fører det til at far ikke klarer å ha samvær hjemme hos mor. 

Og selvfølgelig skal begge oppføre seg, men jeg mener at vi mødre må gjøre en ekstra innsats og bare bite tenna sammen for barnets skyld.

Anonymkode: fe60f...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han vil filme for å vise hvordan forholdet under samværet er. 

Stakkars mann. Tror nok det er mange menn som sliter når de må ha samvær hjemme hos mor. Mange fedre som ikke er bedre selv, men faktisk så har vi mødre den største og tyngste oppgaven med å svelge kameler og gjennomgå for at barna skal få godt forhold til barna sine. 

Hvis vi mødre ikke klarer å sette egne følelser til sides uansett hvor drittsekk far kan være så er taperen barnet fordi ofte fører det til at far ikke klarer å ha samvær hjemme hos mor. 

Og selvfølgelig skal begge oppføre seg, men jeg mener at vi mødre må gjøre en ekstra innsats og bare bite tenna sammen for barnets skyld.

Anonymkode: fe60f...8ca

Skulle selfølgelig stå for at barna skal få godt forhold til fedrene sine. 

Anonymkode: fe60f...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...