miss Skrevet 10. mai 2005 #1 Del Skrevet 10. mai 2005 :oops: En rørt mamma sitter her med en "bitteliten" hvit edelsen,fra min eldste gutt Det var så flott og spesiellt synes jeg...Det er den fineste tannen jeg har sett på en sån måte Gutten som var stolt oxo "Jippi" har mistet tann!! Flere med meg,eller? Hva gjør dere? tannen i vann glass om natta? Kommer "tannfeen"? Hvor mye penger legges i glasset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #2 Del Skrevet 10. mai 2005 Husker at jeg nesten gråt første gang min eldste mistet sin første tann........ Den første tannen ble puttet i et eggeglass med vann, og så plassert på kjøkkenbenken. Neste morgen lå det 5 X 20 kr i eggeglasset. Stolte bestemødere hadde vært der og puttet litt i glasset de også. Har forklart barnet at de neste tennene ikke er så verdifulle, så der har det bare vært 10-20 kr. Ps husk å ta vare på den første tannen, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå