AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #21 Skrevet 7. august 2019 20 er veldig tidlig å bli stresset for å "fremdeles" være jomfru. Ingen andre bryr seg. Garantert. Anonymkode: c366c...74f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #22 Skrevet 7. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: 20 er veldig tidlig å bli stresset for å "fremdeles" være jomfru. Ingen andre bryr seg. Garantert. Anonymkode: c366c...74f Ingen andre bryr seg? Jeg tipper du er en kvinne, og da vet du nok ikke hva du snakker om 🙂 Menn med lite seksuell erfaring blir sett på som uattraktive. Så for å få seg noe må man først få seg noe, som jo er paradoksalt 😂 Anonymkode: 8d432...479
OnFire Skrevet 7. august 2019 #23 Skrevet 7. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen andre bryr seg? Jeg tipper du er en kvinne, og da vet du nok ikke hva du snakker om 🙂 Menn med lite seksuell erfaring blir sett på som uattraktive. Så for å få seg noe må man først få seg noe, som jo er paradoksalt 😂 Anonymkode: 8d432...479 Det stemmer ikke, ettersom man ikke vet om vedkommende har fått seg noe.
Bamseklemmer Skrevet 7. august 2019 #24 Skrevet 7. august 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere? Vær så snill vær saklige, jeg er ikke etter å bli latterliggjort Jeg ler ikke, kua har også vært kalv skjønner du! Jeg reiste fra Steinkjer til Larvik, vi brevvekslet den tiden. Meget spennende tid, mere romantisk enn dagens date apper. Men ikke vær desperat for et ligg, du går vel for kjæreste? gjør du ikke det da? Hvis det bare er for et ligg så synes jeg 8 timer er langt nok ja, men hvis hun var skikkelig tent, tja... da har jeg kjørt med en gang🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå