Gå til innhold

Jomfru

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jomfru og desperat, er 20 år. Fikk nylig et tilbud om sex. Men problemet er at personer bor 8 timer unna. Jeg tenker å reise, for Tinder funke ikke for meg. Har også prøvd alle dating nettsider men ingenting funka. Men jeg tenker samtidig: så desperat er jeg ikke, at jeg reiser 8 timer for å få et ligg. 

Dere som er seksuelt aktive skjønner ikke hvor vanskelig det er å leve i ufrivillig sølibat, derfor kommer dere sikkert til å le og tenke at jeg er en taper. Men sex er faktisk veldig viktig, så egentlig ser jeg ingen problemer med å reise 8 timer for å få sex.

Hva tenker dere? Vær så snill vær saklige, jeg er ikke etter å bli latterliggjort :)

Anonymkode: 4b6f4...219

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fylke?

Anonymkode: 1b406...026

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er slett ikke desperat å reise 8 timer for sex om man er i din posisjon 😊 Unge menn er de kåteste i samfunnet, og samtidig de som har det vanskeligst på kjønnsmarkedet. Jeg ville reist om jeg var i dine sko

Anonymkode: 8d432...479

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er slett ikke desperat å reise 8 timer for sex om man er i din posisjon 😊 Unge menn er de kåteste i samfunnet, og samtidig de som har det vanskeligst på kjønnsmarkedet. Jeg ville reist om jeg var i dine sko

Takk for at du forstår. Jeg vurderer faktisk å reise før skolestart. Har og spart litt penger, så det skal gå fint :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke få panikk. En av mine beste venner debuterte ikke før han var 22 eller 23.

jeg tenker at livet er langt nok. Hvorfor oppleve alt mulig før 30? Jeg er selv veldig glad for at livet tar meg i ulike retninger fortsatt og jeg er 47.

slapp av det ordner seg.

dessuten, det med tinder og all den driten der, jeg skjønner deg jævla godt

• Liker 5
Gjest HarryDotter
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jomfru og desperat, er 20 år. Fikk nylig et tilbud om sex. Men problemet er at personer bor 8 timer unna. Jeg tenker å reise, for Tinder funke ikke for meg. Har også prøvd alle dating nettsider men ingenting funka. Men jeg tenker samtidig: så desperat er jeg ikke, at jeg reiser 8 timer for å få et ligg. 

Dere som er seksuelt aktive skjønner ikke hvor vanskelig det er å leve i ufrivillig sølibat, derfor kommer dere sikkert til å le og tenke at jeg er en taper. Men sex er faktisk veldig viktig, så egentlig ser jeg ingen problemer med å reise 8 timer for å få sex.

Hva tenker dere? Vær så snill vær saklige, jeg er ikke etter å bli latterliggjort :)

8 timer med bil eller fly?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, HarryDotter said:

8 timer med bil eller fly?

Bil

Gjest HarryDotter
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bil

Null stress det. Bare å dra det.

Men pass på at det menneske du skal kose deg med, er et bra menneske da. Gjør litt research og bli litt kjent først. Den første gangen er litt viktig å huske tilbake på med et smil om munnen

Skrevet

Vel, bare reis og kos deg. Går sikkert fortere med fly. Husk beskyttelse

• Liker 1
Skrevet

Har du også prøvd å dratt ut på byen?

Skrevet
30 minutter siden, HarryDotter skrev:

Null stress det. Bare å dra det.

Men pass på at det menneske du skal kose deg med, er et bra menneske da. Gjør litt research og bli litt kjent først. Den første gangen er litt viktig å huske tilbake på med et smil om munnen

Første gangen er ikke spesielt viktig imo. Men kanskje greit om man ikke betalte vedkommende, det er det eneste jeg ville giddet å bry meg om.

Skrevet
2 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Har du også prøvd å dratt ut på byen?

Fungerer kanskje for de 25 % mest attraktive mennene, med mindre man tenker at hull er hull. 

• Liker 2
Skrevet

Har reist til andre siden av jorden for å pule noen. Hvis de er interessant nok så er det jo bare å kjøre på.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, OnFire skrev:

Fungerer kanskje for de 25 % mest attraktive mennene, med mindre man tenker at hull er hull. 

Ok. Ja ser den. Dating hadde muligens fungert best eller en fast fuckfriend.

Gjest Familytree
Skrevet

Reiser du 8 timer i 30 minutter med sex? Jeg håper opplevelsen din er god, for ellers har det ikke vært verdt det. Og hvorfor er du desperat? Det er mange mennesker ugifte og utilsiktet jomfru. Jeg forstår din fortvilelse, de vil være engstelige 8 timers reise. Lykke til og ha det bra😊 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, OnFire said:

Jeg var jomfru til jeg var nesten 30, dro på byen og ble sjekket opp. Hun var veldig attraktiv også. Byen kan funke med mindre man er svært uattraktiv. Tinder er nok slik at det funker best for ganske få, men byen er langt enklere når en jomfru på nesten 30 blir sjekket opp. Så lenge man ikke virker desperat er det enklere enn man skulle tro.

Anonymkode: c063d...8d2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På tinder må menn være veldig attraktive for å få seg. På byen er det nok mindre ekstremt, men er jo ikke enkelt om du ikke er kjekk eller en svært pågående her heller.

Gjest HarryDotter
Skrevet
2 timer siden, OnFire skrev:

Første gangen er ikke spesielt viktig imo. Men kanskje greit om man ikke betalte vedkommende, det er det eneste jeg ville giddet å bry meg om.

Klart det er viktig. Første gangen setter en slags standard. Første opplevelsen av stort sett alt vi foretar oss i livet setter preg på oss.

Sex er noe vi forbinder med trygghet, nærhet, glede og noe positivt. Kanskje derfor så mange ikke liker sex så godt? De hadde en ræva deby.

Skrevet

Vil anbefale deg å ringe den dama. Prate hvis du ikke har møtt henne før, slik at du vet hva du går til.

Hva gjelder Tinder vil jeg si alle har en sjanse, særlig hvis du ser helt alright ut, ikke er veldig overvektig, har normale profilbilder, ikke veldig merkelige klær eller frisyre. Ikke ha teit profiltekst. Finnes noen sider på nettet som tar for seg dette. Hva folk vil se og hva de ikke vil se. Hint; trenings- og bilbilder er ikke det kuleste alle jenter vet om.

Mange grunner til at det kan gå skeis på datingmarkedet, men du er jo fremdeles ung. Det ordner seg. Viktig med selvtillit. Det liker damer. Ikke vær for cocky, men ha selvtillit. Tren gjerne litt. Er du overvektig så spis mindre.

Man skal selvsagt kunne ha sin egen stil, men hvis man opplever dårlig respons hos damene er det kanskje på tide å kjøre litt mer A4. Type normal hårsveis. Jeans. Skjorte. Det ordner seg dette!

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, HarryDotter skrev:

Klart det er viktig. Første gangen setter en slags standard. Første opplevelsen av stort sett alt vi foretar oss i livet setter preg på oss.

Sex er noe vi forbinder med trygghet, nærhet, glede og noe positivt. Kanskje derfor så mange ikke liker sex så godt? De hadde en ræva deby.

Haha, nei. "Preger" ingen verdens ting med mindre det gikk så dårlig at man ikke tør å gjenta det med det første. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...