Nusse12345 Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Hei! Har nettopp kjøpt leilighet på bakkeplan, i et lite borettslag. Viser seg at gasstanken med gass til leilighetene ligger rett under plattingen min. Står et bittelite skilt på gjerdet mitt med "bruk av åpen ild forbudt, gass under trykk - meget brannfarlig". Dette så jeg da jeg flyttet inn og det stod ikke i prospekt/ble opplyst av megler. Trodde først det sto der fordi jeg vet at det er innlagt gass her, og at det var en generell regel for alle i borettslaget. Det kom tilfeldigvis frem under et møte i borettslaget i dag, at det var tanken som lå her hos meg. Har dette noe praktisk betydning? Er det trygt? For meg med generalisert angst, er jeg redd det kan gå utover nattesøvnen.. Er det noe jeg kan klage på ift salg/meglerjobb? Har jeg vært naiv som ikke så det lille skiltet ute, og spurte hvorfor det var der?
Nusse12345 Skrevet 6. august 2019 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2019 Det vil jo si at folk ikke kan røyke på verandaen, ei heller kan jeg grille.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 Sto det i tilstandsrapporten som skal ligge ved prospekt? Om du har huskjøpforsikring så dekker vel det noe advokathjelp slik at du kan kontakte advokat for å høre om rettigheter? Anonymkode: cd796...c7d 2
Nusse12345 Skrevet 6. august 2019 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2019 Nei det stod ikke noe sted. Har faktisk boligkjøperforsikring, kanskje jeg kan ta kontakt der ja.
Nusse12345 Skrevet 6. august 2019 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2019 Men tenker dere at det har noe å si for verdien av leiligheten?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #6 Skrevet 6. august 2019 4 minutter siden, Nusse12345 skrev: Men tenker dere at det har noe å si for verdien av leiligheten? Ja, det vil jeg påstå når man verken kan grille eller røyke der. Hvis du ikke røyker selv, kan neste kjøper gjøre det og noen av gjestene dine. Bra du har forsikring. Anonymkode: ff16d...c8e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå