AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Har en diskusjon med partner, hvor han mener damer som er interessert i sextreff også krever klemming, klining utenom, kos i armkroken, gå tur sammen osv. Altså mener han at det virker som damer som ønsker sextreff (ikke dating), føler seg skitne og brukt hvis de ikke får disse tingene utenom sexen. Imens jeg mener at det er mange damer som er interessert i sextreff som ikke "må" ha alt utenom for å kunne ha en seksuell relasjon med noen. Men at det finnes en mellomting mellom "tøm og rom" og alt det ekstra.... Flere synes det er ganske ok med chatting mellom treff, gi hverandre en klem når man møtes og sier hadet, kyssing og klining når man har sex, slå av en prat før man sier hadet, eventuelt mellom øktene hvis man tar flere runder.... Vil gjerne ha svar fra dere som har sextreff/fuckfriend eller ønsker å ha sextreff/fuckfriend om hva dere tenker? Dette gjelder altså der man treffer folk på Tinder eller andre steder med hensikt om å ha en seksuell relasjon. Anonymkode: ccefb...fd8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en diskusjon med partner, hvor han mener damer som er interessert i sextreff også krever klemming, klining utenom, kos i armkroken, gå tur sammen osv. Altså mener han at det virker som damer som ønsker sextreff (ikke dating), føler seg skitne og brukt hvis de ikke får disse tingene utenom sexen. Imens jeg mener at det er mange damer som er interessert i sextreff som ikke "må" ha alt utenom for å kunne ha en seksuell relasjon med noen. Men at det finnes en mellomting mellom "tøm og rom" og alt det ekstra.... Flere synes det er ganske ok med chatting mellom treff, gi hverandre en klem når man møtes og sier hadet, kyssing og klining når man har sex, slå av en prat før man sier hadet, eventuelt mellom øktene hvis man tar flere runder.... Vil gjerne ha svar fra dere som har sextreff/fuckfriend eller ønsker å ha sextreff/fuckfriend om hva dere tenker? Dette gjelder altså der man treffer folk på Tinder eller andre steder med hensikt om å ha en seksuell relasjon. Anonymkode: ccefb...fd8 Det hadde ikke jeg ønsket.😊 Anonymkode: 6ae55...c94 2
Gjest #Rasshøl Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 (endret) Jeg har hatt flere FF’s. Han jeg hadde sist, hadde jeg jævlig bra sex med, men vi klinte ikke og snakket ikke utenom de faste avtalene og det var greit. Jeg visste hvor jeg hadde han, og det er slik jeg liker det. Noen av de jeg har vært ff’s med. Har vært mer som kompiser hvor vi finner på ting, overnatter og gjør vanlige ting. Greia med ff’s er at det ikke skal være noen forpliktelser. Det er hele poenget. Endret 7. august 2019 av #Rasshøl
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 3 minutter siden, #Rasshøl skrev: Jeg har hatt flere FF’s. Han jeg hadde sist, hadde jeg jævlig bra sex med, men vi klinte ikke og snakket ikke utenom de faste avtalene og det var greit. Jeg visste hvor jeg hadde ham, og det er slik jeg liker det. Noen av de jeg har vært ff’s med. Har vært mer som kompiser hvor vi finner på ting, overnatter og gjør vanlige ting. Greia med ff’s er at det ikke skal være noen forpliktelser. Det er hele poenget. Nice. Du har forstått det. 😍 Anonymkode: eee52...20f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 Ja, godt vi er forskjellige. Jeg ville følt meg som ei hore, hvis han bare klev av meg og gikk etter å ha tømt seg. Anonymkode: b7b98...423 9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #6 Skrevet 6. august 2019 Spørs hvilket forhold man har til personen, tenker jeg. Vi er venner utenom, og kan gjerne finne på ikke seksuelle ting også. Vi klemmer, koser og kysser, noe annet hadde vært unaturlig for meg. Men vi begynte som venner før det førte til noe mer, situasjonen hadde kanskje vært annerledes hvis det var en relasjon som oppsto av et ønske om kun sex. Anonymkode: 52c38...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #7 Skrevet 6. august 2019 Just now, AnonymBruker said: Ja, godt vi er forskjellige. Jeg ville følt meg som ei hore, hvis han bare klev av meg og gikk etter å ha tømt seg. Anonymkode: b7b98...423 Samme her, og disse mennene har sykt nok trodd at jeg syns det var helt ok måte å gjøre det på, selv om jeg gråt etterpå siden jeg følte meg som en brukt hore. Forferdelig følelse. HVIS jeg skal ha uforpliktende sex må mannen være glad i meg, behandle meg med respekt før OG etter sex og det må være lidenskap og romantikk. Har en sånn fyr jeg møter de få gangene han er i området, men er dessverre sjeldent, så lite sex på meg i disse tider 😝 Anonymkode: 3d44b...b6e 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #8 Skrevet 6. august 2019 En fin, lett og trygg tone, latter og smil, men ikke kjæresteoppførsel. Kan gjerne slå av en prat, men ikke sitte i armkroken. Kan ligge der litt etter sex. Anonymkode: 13c26...c73 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #9 Skrevet 6. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En fin, lett og trygg tone, latter og smil, men ikke kjæresteoppførsel. Kan gjerne slå av en prat, men ikke sitte i armkroken. Kan ligge der litt etter sex. Anonymkode: 13c26...c73 hvordan fant dere hverandre? hvor lenge bruker dere tiden sammen? Anonymkode: 6fa12...8a1
Pia Sofia Skrevet 6. august 2019 #10 Skrevet 6. august 2019 Jeg synes det er hyggelig å sitte i armkroken og kose, se på film sammen, gå ut og spise, snakke sammen, kan holde hender, tulle og le. For meg er det helt unaturlig å ha sex med noen og ikke kunne være intim på andre måter. Jeg vil ha litt kjæresteoppførsel, skjønner jeg nå, men jeg vil IKKE ha en kjæreste! Ingen forpliktelser bortsett fra at vi er ærlige hvis vi ligger med noen andre, dette ifht kondombruk. 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #11 Skrevet 6. august 2019 TS her.... Bare for å å klargjøre.... Det er ikke snakk om en tøm og røm setting(hvor man møter opp, river av klærne, knuller og går igjen), og det er snakk om personer man får kontakt med via f.eks Tinder for sextreff. Så man har dialog en stund i forkant, kan ha dialog mellom treff. Man har en vennlig tone, men det er ikke konserter, overnatting og slikt. Anonymkode: ccefb...fd8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #12 Skrevet 7. august 2019 Prat, klemming og klining ja, blomster, konsert og kino nei. Anonymkode: c3fa1...364 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #13 Skrevet 7. august 2019 Har ingen interesse av "treffe noen for sex" nettopp fordi jeg har behov for den intimiteten kjæresten din beskriver. Å få det fra en eller annen idiot som er der i 2 sekunder av livet mitt, får meg til å ville fike til vedkommende fordi det er følelsesmessig forvirrende. Anonymkode: 4a257...b31 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #14 Skrevet 7. august 2019 Tenner ikke på én jeg ikke kan ha en god samtale med. Det vanlige for meg når jeg har en pulevenn er at vi går rett på sak hvis vi møtes hjemme, men etterpå kan vi gjøre andre ting sammen, alt fra å sitte i senga og snakke om livet til å få på oss klærne og gå en tur. Samtidig går jeg fort lei av å henge med menn jeg ikke har følelser for, så det holder i massevis med en time eller to. Overnatting gidder jeg ikke. Det beste er egentlig å møtes ute et sted, for da kan vi snakke med den spenningen man har i kroppen før sex, da føles det hele litt mer spennende. Men alt det her er underodnet, det viktigste er at han "gir meg" så god sex at det er verdt å ha han i livet mitt. Anonymkode: 707e0...d83 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #15 Skrevet 7. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ingen interesse av "treffe noen for sex" nettopp fordi jeg har behov for den intimiteten kjæresten din beskriver. Å få det fra en eller annen idiot som er der i 2 sekunder av livet mitt, får meg til å ville fike til vedkommende fordi det er følelsesmessig forvirrende. Anonymkode: 4a257...b31 Da er det jo ikke deg jeg stiller spørsmålet heller, det stilles til som enten har sånne treff eller ønsker å ha treff for sex, altså ha en fuckfriend TS Anonymkode: ccefb...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #16 Skrevet 7. august 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det jo ikke deg jeg stiller spørsmålet heller, det stilles til som enten har sånne treff eller ønsker å ha treff for sex, altså ha en fuckfriend TS Anonymkode: ccefb...fd8 Godt svar. Anonymkode: 707e0...d83 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #17 Skrevet 7. august 2019 14 hours ago, Pia Sofia said: Jeg synes det er hyggelig å sitte i armkroken og kose, se på film sammen, gå ut og spise, snakke sammen, kan holde hender, tulle og le. For meg er det helt unaturlig å ha sex med noen og ikke kunne være intim på andre måter. Jeg vil ha litt kjæresteoppførsel, skjønner jeg nå, men jeg vil IKKE ha en kjæreste! Ingen forpliktelser bortsett fra at vi er ærlige hvis vi ligger med noen andre, dette ifht kondombruk. Samme her. Har to FF og begge er som kjærester når vi er sammen og overnatter alltid om det passer. Men det er ingen forpliktelser og de vet om hverandre. Lite kontakt i mellom treff. Anonymkode: 4a1d6...f37 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #18 Skrevet 7. august 2019 Har hatt flere elskere (eller FFer) og har alltid hatt noe kos, kyssing og klining og småprating. Noen har jeg hatt mer av det med, andre mindre. Jeg har ikke hatt se tv i sofaen, spise sammen, gå på kino og sånne aktiviteter med noen av dem. Det synes jeg ikke er naturlig med en rent seksuell relasjon. Men kosing, klemming, kyssing og småprating er helt nødvendig for meg. Hvis ikke føler jeg at det blir så kaldt og upersonlig at jeg ikke ønsker å ha sex med han. Anonymkode: 98114...adc
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #19 Skrevet 7. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har hatt flere elskere (eller FFer) og har alltid hatt noe kos, kyssing og klining og småprating. Noen har jeg hatt mer av det med, andre mindre. Jeg har ikke hatt se tv i sofaen, spise sammen, gå på kino og sånne aktiviteter med noen av dem. Det synes jeg ikke er naturlig med en rent seksuell relasjon. Men kosing, klemming, kyssing og småprating er helt nødvendig for meg. Hvis ikke føler jeg at det blir så kaldt og upersonlig at jeg ikke ønsker å ha sex med han. Anonymkode: 98114...adc ingen var kjæreste emne? Anonymkode: 6fa12...8a1
Jolene Skrevet 7. august 2019 #20 Skrevet 7. august 2019 Har jeg tilfeldig sex, ønsker jeg kun sex. Ikke kosing, klemming, snakking, chatting og kyssing utenom. Da vil jeg ha sex og kle på meg når man er ferdig, også stikke. Ser ingen grunn til å legge noe mer i det enn ren sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå