Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kommet inn på samlingsbasert studie på Lillehammer, men jeg har ikke mulighet til å møte opp første skoledag (den 12) fordi jeg er på ferie. Jeg reiste på ferie fordi jeg originalt kom inn på en annen skole som hadde studiestart senere, men jeg ombestemte meg i siste liten og endret. Jeg ringte skolen idag, men han i skranken visste ikke om jeg måtte møte opp den 12, fordi det er samlingsbasert. Han ba meg ringe til ansvarlig for fakultetet mitt, men jeg får ingen svar derfra. Kommer jeg til å miste studieplassen, eller holder det å sende mail og forklare at jeg ikke har mulighet til å møte opp? 

Anonymkode: edf30...9a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: edf30...9a5

AnonymBruker
Skrevet

Helt umulig for oss å svare på, dessverre. Du må nesten bare fortsette og forsøke å få kontakt med rette vedkommende. 

Lykke til!

Anonymkode: bd830...a18

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på om det obligatorisk oppmøte i det aktuelle emnet.

Anonymkode: c8c5c...368

AnonymBruker
Skrevet

Erfaring fra et samlingsbasert studium ved OsloMet er at man MÅ møte og at første samling starter første skoledag. Om det samme gjelder for studiet på Lillehammer kan jeg selvsagt ikke svare på, men hvis man ikke kan møte er man helt nødt til å ha avklart det med studiestedet. Du må bare prøve igjen å få kontakt med studieadministrasjonen for ditt faktultet gang på gang. 

Anonymkode: 347cd...543

Skrevet

Jeg kan ikke svare for fakultetet ditt, men det er veldig sannsynlig at du ikke kommer til å få lov å gjennomføre om du mangler oppmøte, de programmene jeg har hørt om som er samlingsbasert er 100% obligatorisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...