AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Hvor stor forskjell er det? Jeg leter etter et plagg jeg KUN finner i petite. I størrelse M. Jeg er vanligvis en liten M/stor S i overdeler, men er 170 cm høy, og ikke spedbygd (slank, men brede skuldre etc) Anonymkode: 87a01...72b
Leo Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 Hvis ikke lengden på plagget blir et problem, for eksempel at du få en kjole hvor midjen havner rett under brystene når du tar den på deg, så er det bare å kjøre på. Bredden, eller hva man skal kalle det, blir det samme. 3
Djungelvrål Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 Har prøvd med det funker ikke, proporsjonene til en kvinne på 1,60 er forskjellig fra ei som er 10-15 cm høyere.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 Petite handler mer om høyde enn vekt/bredde. For eksempel kunne mange som er "petite" bare kjøpt klær i barne/ungdomsavdelingene i kjedebutikkene, men de tar ikke høyde (ha ha) for f.eks voksne pupper og en voksen stil. Anonymkode: c0a5e...5dc 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 Plagget vil være for kort for deg. Garantert. Jeg er 165 og prøvde en skjorte fra "petite" avdelingen en gang i USA, og ermene var altfor korte. Det handler om lengde, ikke bredde. Anonymkode: d512a...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå