Gå til innhold

Raske penger/ deltidsjobb?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg skal på en ganske dyr ferie om noen måneder sammen med noen venner. Selvfølgelig har jeg lyst til å ha med meg mye penger, men nå sliter jeg med å spare sammen det turen koster.

Har ennå god tid og kunne tenke meg å jobbe litt ekstra slik at jeg kan tjene noen tusenlapper. Men jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre for å finne en slik jobb.

Har sett på stillingsannonser, men det ser ikke ut som det finnes en jobb der jeg ikke må jobbe 3 kvelder i uka, det har jeg ikke tid til. Kunne tenke meg å jobbe 1-2 korte økter i uka, slik at jeg tjener en tusenlapp eller 2 i måneden.

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre eller hvor jeg kan se etter en sånn jobb. Har en ganske krevende jobb fra før og et travelt privatliv i tillegg (bla. studier), så det må være en jobb som ikke er FOR krevende og helst noe som gjør det mulig å lese/studere i arbeidstiden.

Har tenkt på å sitte barnevakt m.m., men jeg er redd for at det ikke er nok mht. lønn.

Alle forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fremt du ikke vinner i tipping så finnes det ikke noe jeg vet om så gir deg så lettjente penger som du er ute etter her. ( I allefall ikke lovelig)

Selv jobber jeg smart på en måte som både gir meg mer penger og mer fritid faktisk. Noen vil kanskje kalle det lettere tjente penger fordi jeg jobber når jeg vil og har det morsomt når jeg jobber. Men som med alt annet så kommer inntekten etter innsatsen!

Hvis du er villig til å legge i litt mer tid og innsats så kan du kanskje ta deg noen ekstra jobber til du har tjent de kronene du ønsker?

Håper du finner en løsning i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at jeg ikke fikk frem det jeg mente her.

Det er ikke snakk om mange kronene og jeg er selvsagt villig til å jobbe, men vil ikke slite meg helt ut heller.

En barnevaktjobb hadde vært yppelig hvis det hadde vært litt bedre betalt. Desverre finner jeg ikke barnevaktjobber heller. Noen som vet hvor de finnes (har sett på finn.no, deltidsjobb.no og aetat.no). Jeg er villig til å binde meg også etter ferien, men ikke for mange kvelder i uken.

Hvis jeg vil tjene ca 2000 kroner mer i måneden burde det jo være mulig å klare dette på 20 timer..

Noen andre som har gode råd til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med å bli støttekontakt. Tror ikke det er så verst betalt heller, en dag i uken et par timer så har du nok en tusenlapp eller to utbetalt i måneden, tror timellønnen er nærmere 100 kr. timen. Og det er ikke så verst. I tillegg kan du nok velge litt hva du vil ha, mener du kan si at du ikke vil ha en tilbakestående, en med problemer på skolen ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...