Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

eg skal begynne første året på barnehagelærer og lure på hvilken bøker eg trenger å kjøpe?

har sett på emner og pensum liste. men er usikker på hva eg trenger 

det står bok også pensum kap under, må eg ha dei bøkene ?

dei som berre står bok også antal kap oo sider må eg ha dei ?

dei som berre står bok og alle sidene må eg ha dei ?

dei som berre står artikkel på må eg ha dei ?

er usikker på hva eg trenger av bøker og hvilken eg berre kan låne på biblotetek 

Anonymkode: eacb6...ba1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene, lykke til sier jeg bare. Dette må du klare å vurdere selv

Anonymkode: fb6bd...9a3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke ha noe som helst, men det blir ditt problem hvis du ikke klarer å lære deg det som står i disse bøkene. Hva man trenger og ikke finner man ut etter noen semestre. Prøv å finn bøkene brukt, de koster oftest under halvparten av nypris.

Anonymkode: 521e4...f9b

Skrevet

Kanskje du også burde vurdere å kjøpe en grammatikkbok, eller grammatikk bok som du ville skrevet, med ekstra fokus på særskriving?

AnonymBruker
Skrevet

Fader så frekke folk er. Hva i all verden skal man bruke KG til, hvis ikke for å få svar på ting man lurer på? 

Ts, jeg har selv prøvd å bli klok på pensumlista mi, men kom fram til at jeg tar en vurdering på det underveis når jeg er igang med studiet. Det er neppe noe hastverk med å skaffe disse før man starter:)

Anonymkode: 36247...f48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fader så frekke folk er. Hva i all verden skal man bruke KG til, hvis ikke for å få svar på ting man lurer på? 

Problemet er at skal man bli barnehagelærer så bør man virkelig ha det skrevne språk i orden. Det gir et ekstremt dårlig inntrykk ellers. 

Vil sagt generelt at man venter til studiet starter med å kjøpe bøker. Det kan ha kommet forandringer. Dessuten greit å snakke med andre. 

Anonymkode: e5c7c...45b

Skrevet

Om du ikke finner brukte pensumbøker, sjekk ut haugenbok :)  Der kan du betale ned på avdrag :)  

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at skal man bli barnehagelærer så bør man virkelig ha det skrevne språk i orden. Det gir et ekstremt dårlig inntrykk ellers

Jada. Får satse på at det er noe som kommer på plass i løpet av studiet da. Det rettferdiggjør allikevel ikke å bli nedlatende. Gud forby at man er litt kjapp på tastene her inne. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen burde tenke seg to ganger om før de skriver her inne. Utrolig nedlatende  

Anonymkode: 355f8...075

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...