AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Og er du mann eller kvinne? Jeg er kvinne og synes hun er hot 😎 Vakker er hun også! 😍 Anonymkode: bf393...ebd
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 Jeg er kvinne. Tenker at hun er sexy i kroppen. Hun har et vakkert utseende. Er vakkert og sexy det samme? Jeg tror jeg tenker på at det er to forskjellige ting. Jeg liker ikke å være sexy, men jeg liker å være vakker. Anonymkode: d6566...33a 1
Deerinspotlight Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 Ser litt for ung ut for min smak, men hun er pen - kvinne (29)
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 Nei. Søt i ansiktet. Men feit. Anonymkode: 49d56...dc5 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 Pent ansikt 🙂 Hun har ikke akkurat modellkropp, er vel derfor så mange damer liker henne Anonymkode: 32d22...db8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #7 Skrevet 6. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne. Tenker at hun er sexy i kroppen. Hun har et vakkert utseende. Er vakkert og sexy det samme? Jeg tror jeg tenker på at det er to forskjellige ting. Jeg liker ikke å være sexy, men jeg liker å være vakker. Anonymkode: d6566...33a Jeg tenker ikke på vakker og sexy som det samme jeg heller, men folk bruker sikkert de uttrykkene litt ulikt 😊 Når jeg omtaler noen som vakker så tenker jeg som regel på et vakket ansikt (evt en vakker personlighet). TS Anonymkode: bf393...ebd
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #8 Skrevet 6. august 2019 1 minutt siden, loveli skrev: Synes hun ser overvektig ut? Ja, hun er jo overvektig. Men fremdeles sexy 😊 TS Anonymkode: bf393...ebd 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #9 Skrevet 6. august 2019 Nei. Fri og bevare meg vel. Anonymkode: 88917...342 1
K.B. Skrevet 6. august 2019 #10 Skrevet 6. august 2019 Søt i ansiktet, men den rumpa og de hoftene var ikke spesielt tiltrekkende.
Gjest loveli Skrevet 6. august 2019 #11 Skrevet 6. august 2019 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hun er jo overvektig. Men fremdeles sexy 😊 TS Anonymkode: bf393...ebd Mange som liker overvektige damer. Du er heldig, ettersom en stor andel av befolkningen er overvektige og jo eldre vi blir jo feitere blir vi også. Selv synes jeg slanke kvinner er mest sexy. Har aldri vært særlig keen på kvinner med høy fettprosent. Sjeldent de kler seg etter hvilken kropp de har og ting tyter ut. Og ja, jeg kaster stein i glasshus, men jeg er sammen med en mann, så who cares. 😅 Endret 6. august 2019 av loveli
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #12 Skrevet 6. august 2019 2 minutter siden, loveli skrev: Mange som liker overvektige damer. Du er heldig, ettersom en stor andel av befolkningen er overvektige og jo eldre vi blir jo feitere blir vi også. Selv synes jeg slanke kvinner er mest sexy. Har aldri vært særlig keen på kvinner med høy fettprosent. Og ja, jeg kaster stein i glasshus, men jeg er sammen med en mann, så who cares. 😅 Jeg er selv normalvektig og synes som regel at slankere mer petite kvinner er mest sexy jeg også faktisk, men iblant kommer jeg over overvektige kvinner jeg tenker wow om 😊 Er nok derfor jeg fikk lyst til å lage denne tråden. Hun skiller seg ut fra slankere damer/modeller. Hun er plus size model, i tillegg til skuespiller. TS Anonymkode: bf393...ebd
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #13 Skrevet 6. august 2019 På ingen måte. Anonymkode: cfba0...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #14 Skrevet 6. august 2019 Hun er en type jente...som ville sett smashing ut i en webcam-chat. Og når du så forventningsfullt skal møte henne på date og du ser at alt bortsett fra hodet er smellfeit... Det hadde blitt med den ene daten. Anonymkode: 327bd...ae2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #15 Skrevet 6. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er en type jente...som ville sett smashing ut i en webcam-chat. Og når du så forventningsfullt skal møte henne på date og du ser at alt bortsett fra hodet er smellfeit... Det hadde blitt med den ene daten. Anonymkode: 327bd...ae2 Smellfeit, faktisk 😅 Men ok, jeg er visst alene om å synes at hun er flott ☺️ Anonymkode: bf393...ebd
Bamseklemmer Skrevet 6. august 2019 #16 Skrevet 6. august 2019 Kjempesøt og sikkert ei skikkelig dame❤️
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #18 Skrevet 6. august 2019 Hun hadde vært rå med minst 10 kg mindre kroppsvekt. Litt nazi sånn. Anonymkode: 04563...510
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #19 Skrevet 6. august 2019 Mann. Min objektive vurdering av kropp og ansikt er at hun er flott. Synes damer finnes i mange flotte fasonger og jeg er ikke den typen som setter bestemte kriterier for om jeg synes en dame er flott. Likte hoftepartiet og den relativt smale midjen som andre syntes var stygt, så det er bare å fastslå at smaken er individuell og det skal vi være glad for. Men samtidig er jeg glad for at jeg har en ganske vid range, det gir meg et mye større nedslagsfelt 🙂 Anonymkode: 95dc1...8be 3
OlsenHansen Skrevet 6. august 2019 #20 Skrevet 6. august 2019 Hun er mørk, feit og middels pen i norsk målestokk. Mann. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå