Gå til innhold

Synes du Barbie Ferreira er sexy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og er du mann eller kvinne?

Jeg er kvinne og synes hun er hot 😎 Vakker er hun også! 😍

eeaeea61d594467b7f62ec2013f192c5

thighs-tout.png

tumblr_psa5msZl531yoi5pho2_400.gif

Anonymkode: bf393...ebd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne. Tenker at hun er sexy i kroppen. Hun har et vakkert utseende.

Er vakkert og sexy det samme? Jeg tror jeg tenker på at det er to forskjellige ting. Jeg liker ikke å være sexy, men jeg liker å være vakker.

Anonymkode: d6566...33a

• Liker 1
Skrevet

Ser litt for ung ut for min smak, men hun er pen :) 
- kvinne (29)

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Søt i ansiktet. Men feit.

Anonymkode: 49d56...dc5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pent ansikt 🙂 Hun har ikke akkurat modellkropp, er vel derfor så mange damer liker henne

Anonymkode: 32d22...db8

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne. Tenker at hun er sexy i kroppen. Hun har et vakkert utseende.

Er vakkert og sexy det samme? Jeg tror jeg tenker på at det er to forskjellige ting. Jeg liker ikke å være sexy, men jeg liker å være vakker.

Anonymkode: d6566...33a

Jeg tenker ikke på vakker og sexy som det samme jeg heller, men folk bruker sikkert de uttrykkene litt ulikt 😊 Når jeg omtaler noen som vakker så tenker jeg som regel på et vakket ansikt (evt en vakker personlighet).

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, loveli skrev:

Synes hun ser overvektig ut?

Ja, hun er jo overvektig. Men fremdeles sexy 😊

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Fri og bevare meg vel.

Anonymkode: 88917...342

• Liker 1
Skrevet

Søt i ansiktet, men den rumpa og de hoftene var ikke spesielt tiltrekkende.

Gjest loveli
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hun er jo overvektig. Men fremdeles sexy 😊

TS

Mange som liker overvektige damer. :) Du er heldig, ettersom en stor andel av befolkningen er overvektige og jo eldre vi blir jo feitere blir vi også.

Selv synes jeg slanke kvinner er mest sexy. Har aldri vært særlig keen på kvinner med høy fettprosent. Sjeldent de kler seg etter hvilken kropp de har og ting tyter ut.

Og ja, jeg kaster stein i glasshus, men jeg er sammen med en mann, så who cares. 😅

Endret av loveli
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, loveli skrev:

Mange som liker overvektige damer. :) Du er heldig, ettersom en stor andel av befolkningen er overvektige og jo eldre vi blir jo feitere blir vi også.

Selv synes jeg slanke kvinner er mest sexy. Har aldri vært særlig keen på kvinner med høy fettprosent.

Og ja, jeg kaster stein i glasshus, men jeg er sammen med en mann, så who cares. 😅

Jeg er selv normalvektig og synes som regel at slankere mer petite kvinner er mest sexy jeg også faktisk, men iblant kommer jeg over overvektige kvinner jeg tenker wow om 😊 Er nok derfor jeg fikk lyst til å lage denne tråden. Hun skiller seg ut fra slankere damer/modeller. Hun er plus size model, i tillegg til skuespiller.

TS :)

AnonymBruker
Skrevet

På ingen måte.

Anonymkode: cfba0...d2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er en type jente...som ville sett smashing ut i en webcam-chat. Og når du så forventningsfullt skal møte henne på date og du ser at alt bortsett fra hodet er smellfeit... Det hadde blitt med den ene daten. 

Anonymkode: 327bd...ae2

AnonymBruker
Skrevet

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er en type jente...som ville sett smashing ut i en webcam-chat. Og når du så forventningsfullt skal møte henne på date og du ser at alt bortsett fra hodet er smellfeit... Det hadde blitt med den ene daten. 

Anonymkode: 327bd...ae2

Smellfeit, faktisk 😅 Men ok, jeg er visst alene om å synes at hun er flott ☺️

Skrevet

Kjempesøt og sikkert ei skikkelig dame❤️

AnonymBruker
Skrevet

Ser bra ut ❤️

Anonymkode: 44552...0c0

AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde vært rå med minst 10 kg mindre kroppsvekt. 

Litt nazi sånn.  

Anonymkode: 04563...510

AnonymBruker
Skrevet

Mann.

Min objektive vurdering av kropp og ansikt er at hun er flott. Synes damer finnes i mange flotte fasonger og jeg er ikke den typen som setter bestemte kriterier for om jeg synes en dame er flott. Likte hoftepartiet og den relativt smale midjen som andre syntes var stygt, så det er bare å fastslå at smaken er individuell og det skal vi være glad for. Men samtidig er jeg glad for at jeg har en ganske vid range, det gir meg et mye større nedslagsfelt 🙂

Anonymkode: 95dc1...8be

• Liker 3
Skrevet

Hun er mørk, feit og middels pen i norsk målestokk.

Mann.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...