Gå til innhold

Unisex-toalett overalt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bort med separate dame- og herretoalett. Nå som det finnes over 70 kjønn ifølge leksikon skaper dette bare problemer. Ja til unisex-toaletter overalt. Enig?

Anonymkode: 9cd2b...fa4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. At en minoritet sliter med kjønnsidentitet, blir ikke borte av å blande alle. Ville du hatt felles dusjer også kanskje. Forøvrig syns jeg ikke man skulle dusje nakne sammen heller, men ha eget avlukke, så man fikk vaske seg i fred.

Jeg kunne heller ikke tenke meg å ha en mann utenfor dodører som ble seksuelt opphisset av kvinnelige tisselyder gjennom dodøra. Hadde fått slike særinger inn på doene da ja. Nei takk.

Anonymkode: a2812...d66

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. At en minoritet sliter med kjønnsidentitet, blir ikke borte av å blande alle. Ville du hatt felles dusjer også kanskje. Forøvrig syns jeg ikke man skulle dusje nakne sammen heller, men ha eget avlukke, så man fikk vaske seg i fred.

Jeg kunne heller ikke tenke meg å ha en mann utenfor dodører som ble seksuelt opphisset av kvinnelige tisselyder gjennom dodøra. Hadde fått slike særinger inn på doene da ja. Nei takk.

Anonymkode: a2812...d66

Hva er forskjellen på kvinnelige og mannlige tisselyder?.

Anonymkode: 48ebb...d4a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har i utgangspunktet ikke store problemer med unisex toaletter, så lenge de blir vasket, og holdt rene. 

Anonymkode: a4181...610

• Liker 2
Skrevet

Ja til unisex. Er så ufattelig lang kø på damedoen. Har mange ganger "måtte" gå på herre. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, takk! Mannetoalettene er som regel mye mer grisete enn kvinnetoalettene.

Anonymkode: 45abe...38c

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater unisextoaletter. Menn pisser overalt, og de toalettene er motbydelige.

Anonymkode: 1c438...30a

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, mannetoalettene stinker. Gruer meg alltid til unisex-toalett, men jeg er ikke feminist heller.

Jeg får liksom "lov", men ikke feminister. :P😄 det er en del av det positive med å ikke være feminist.

Anonymkode: e45d5...0b0

• Liker 4
Skrevet

Nei, det vil jeg ikke ha. :jolie: 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bort med separate dame- og herretoalett. Nå som det finnes over 70 kjønn ifølge leksikon skaper dette bare problemer. Ja til unisex-toaletter overalt. Enig?

Selvsagt. 

Om 20 år håper jeg dame- og herretoalett blir en like idiotisk tanke for de fleste som egne innganger for svarte og hvite er i 2019. For det er det dette dreier seg om: segregering. Segregering blir ikke ikke-diskriminerende fordi det gjelder kjønn heller enn hudfarge. Det er uansett ugreit. Veldig ugreit.

Det samme gjelder for øvrig garderober. Jeg vil håpe og tro det kommer en dag der ungene våre dusjer og bader nakne sammen uavhengig av noe så vilt vilkårlig som type kromosom. Helt latterlig (og veldig moderne) påfunn.

Anonymkode: 35e8a...bbb

• Liker 1
Skrevet

nei. men bare fordi det er mer kø på dametoalett. 

rent praktisk sett er unisex toalett og garderober best. lavere byggekostnader, enklere vedlikehold og renhold osv. 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Palme skrev:

Ja til unisex. Er så ufattelig lang kø på damedoen. Har mange ganger "måtte" gå på herre. 

Jeg går aldri på herretoalettet. Som oftest stinker det PISS lenge før man nærmer seg døra. Piss på setet, piss på gulvet og skitne vasker. Da holder jeg meg, finner et annet dass eller tisser i skauen. Setter ikke rævva ned på et slikt ekkelt toalett.

Anonymkode: 20ca5...6e6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvsagt. 

Om 20 år håper jeg dame- og herretoalett blir en like idiotisk tanke for de fleste som egne innganger for svarte og hvite er i 2019. For det er det dette dreier seg om: segregering. Segregering blir ikke ikke-diskriminerende fordi det gjelder kjønn heller enn hudfarge. Det er uansett ugreit. Veldig ugreit.

Det samme gjelder for øvrig garderober. Jeg vil håpe og tro det kommer en dag der ungene våre dusjer og bader nakne sammen uavhengig av noe så vilt vilkårlig som type kromosom. Helt latterlig (og veldig moderne) påfunn.

Anonymkode: 35e8a...bbb

Jeg synes det er grunn  nok at kvinner må ha setet nede for å tisse og mange menn ikke engang gidder å sette det opp når de skal det samme. Kjempeekkelt å sette seg i urin! 😫

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Menn er noen griser på toalettet, så som kvinne foretrekker jeg et renere toalett som bare er for kvinner.

Anonymkode: 7c499...c55

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, mannetoalettene stinker. Gruer meg alltid til unisex-toalett, men jeg er ikke feminist heller.

Jeg får liksom "lov", men ikke feminister. :P😄 det er en del av det positive med å ikke være feminist.

Anonymkode: e45d5...0b0

Merkelig definisjon på feminist: En person som foretrekker unisextoaletter?

Anonymkode: b4cab...661

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Før hadde vi separate toaletter på skolen min, nå har vi toaletter for alle, men noen er merket med "sanitetsbeholder" på døra. Det stinker og er piss overalt, på alle doene. Før var de relativt rene og det var ikke tiss på gulvet. Unisextoaletter er noe tull! Sikkert fint for menn da, å komme til renere toaletter enn de er vant med. Håper de også blir vant med blodklin og blodflekker "overalt" også, for det er det ofte på damedoene.

Anonymkode: 3ff77...4e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, takk til unisex toaletter. Og også ja til toaletter med skikkelige dører og vegger, så man gjøre sitt fornødende uten publikum. 

Anonymkode: 1c4e4...b8e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det er grunn  nok at kvinner må ha setet nede for å tisse og mange menn ikke engang gidder å sette det opp når de skal det samme. Kjempeekkelt å sette seg i urin! 😫

Stygg generalisering. Tenk om du hadde skrevet det samme om svarte hvis vi hadde hatt egne toaletter for hvite og fargede og du var i mot fellestoaletter. Stygt!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater unisextoaletter. Menn pisser overalt, og de toalettene er motbydelige.

Jeg har aldri sett menn pisse i taket.

Anonymkode: abc8a...d15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...