GjestSiden2006 Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Hei skal på ett arrangement der om noen dager og forventer sinnsykt mye folk. Jeg vet bare om parkering på plassene foran Rema1000 osv. Men arrangementet tar nok noen timer. Hvor kan jeg stå med bilen enn så lenge? Kan vel ikke stå foran butikker osv. om jeg ikke er på butikken? Hvor mange av dere gjør egentlig det, er sleipe slik sett? Det er masse blokker omkring, men tenker alle gjesteparkeringer der har tight Security i forhold til dette arrangementet. Noen som har forslag?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Det går tog til Haugenstua. Anonymkode: c7778...cad
TrekStar Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 15 hours ago, GjestSiden2006 said: Hei skal på ett arrangement der om noen dager og forventer sinnsykt mye folk. Jeg vet bare om parkering på plassene foran Rema1000 osv. Men arrangementet tar nok noen timer. Hvor kan jeg stå med bilen enn så lenge? Kan vel ikke stå foran butikker osv. om jeg ikke er på butikken? Hvor mange av dere gjør egentlig det, er sleipe slik sett? Det er masse blokker omkring, men tenker alle gjesteparkeringer der har tight Security i forhold til dette arrangementet. Noen som har forslag? La nøklene stå i bilen, og gå til arrangementet ditt du. Når du kommer tilbake, så ser du at noen har vært så snill å ta seg tid til å kjøre bilen din vekk, og parkere den et sted. Problemet er da at du må ta bussen hjem, og at du sannsynligvis ikke ser bilen din igjen. Men du slipper ihvertfall stresset med å finne parkeringsplass, noe som er et stort pluss.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Det går tog til Haugenstua. Anonymkode: c7778...cad Tar du toget, slipper du både å lete etter parkeringsplass og å bekymre deg for å komme tilbake til en brennende bil. Anonymkode: c7778...cad
GjestSiden2006 Skrevet 7. august 2019 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2019 Ingen som vet om parkering i området? 🥰🚘
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 Jo da, men vi mangler empati, så gidder ikke å fortelle det videre. Anonymkode: c7778...cad
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #7 Skrevet 7. august 2019 Ikke smart å parkere på ubevoktede parkeringsplasser i Haugenstua. Vært endel bilbranner der de siste årene. Er noen innvandrerungdom som synes det er morsomt å tenne på biler. Anonymkode: 83b5b...6ca
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke smart å parkere på ubevoktede parkeringsplasser i Haugenstua. Vært endel bilbranner der de siste årene. Er noen innvandrerungdom som synes det er morsomt å tenne på biler. Anonymkode: 83b5b...6ca +pluss at diverse gjenger herjet på lokale veier i gigafart. Flytter du deg ikke da så kommer de etter deg hjem. https://www.aftenposten.no/osloby/i/8X2r/Her-var-det-flere-rakjorere-enn-politiet-rakk-a-stoppe Anonymkode: b7513...eec
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #9 Skrevet 7. august 2019 Ikke vær så gjerrig, det er bare snakk om noen få timer, og det kan du vel betale? Hvis ikke får du ta deg bryet med å ta toget, som alle andre. Jeg bor i bydelen, og har bil, men jeg innbiller meg da ikke at jeg har krav på gratis parkering, uansett hva jeg skal. Anonymkode: 5ab61...a94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå