AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Jeg vet ikke.. Synes samfunnet endrer seg så drastisk, føler meg liksom ikke en del av noe. Folk blir mer og mer splittet virker det som. De som vil ha massiv inndanvdring, og de som ikke vil ha det fordi de vil ha det som sine besteforeldre. Så hva skjer i fremtiden? Er det noe poeng å kjøpe bolig her når det kan potensielt bli som USA hvor alle er liksom bor tett sammen men alle har ulike grupper de holder seg til og? Ser også mange skrive at norske kvinner ditt og norske menn datt... Nesten som det er i ferd med å bryte ut en krig. Hvorfor kommer folk så dårlig overens plutselig? Har moralene forfalt ? Anonymkode: 03aa5...09f 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke.. Synes samfunnet endrer seg så drastisk, føler meg liksom ikke en del av noe. Folk blir mer og mer splittet virker det som. De som vil ha massiv inndanvdring, og de som ikke vil ha det fordi de vil ha det som sine besteforeldre. Så hva skjer i fremtiden? Er det noe poeng å kjøpe bolig her når det kan potensielt bli som USA hvor alle er liksom bor tett sammen men alle har ulike grupper de holder seg til og? Ser også mange skrive at norske kvinner ditt og norske menn datt... Nesten som det er i ferd med å bryte ut en krig. Hvorfor kommer folk så dårlig overens plutselig? Har moralene forfalt ? Anonymkode: 03aa5...09f Jeg kjenner meg ikke igjen i dette bildet. Det du må huske er dette: det opplyste, utdannede mindretall er veldig oppegående i Norge. Og ganske stort. Så har du det man politisk ukorrekt kan kalle "de gemene massene". Desse holder man seg unna. Også på sosiale medier. Da fortoner verden seg harmonisk. Massene vil gjennom alle tider følge samme mal: de tror ikke på vitenskap, mistro politikere og velger en samfunnstruktur som ødelegger for seg selv. Så blir de marginaliserte, sinte, høyrøstede, men de er såpass clueless at de utgjør ingen reell fare - de mangler gjennomføringsevne. (hadde de hatt gjennomføringsevne ville de vært tause og blide). Så lev livet, du. Anonymkode: c2cb7...4ff 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner meg ikke igjen i dette bildet. Det du må huske er dette: det opplyste, utdannede mindretall er veldig oppegående i Norge. Og ganske stort. Så har du det man politisk ukorrekt kan kalle "de gemene massene". Desse holder man seg unna. Også på sosiale medier. Da fortoner verden seg harmonisk. Massene vil gjennom alle tider følge samme mal: de tror ikke på vitenskap, mistro politikere og velger en samfunnstruktur som ødelegger for seg selv. Så blir de marginaliserte, sinte, høyrøstede, men de er såpass clueless at de utgjør ingen reell fare - de mangler gjennomføringsevne. (hadde de hatt gjennomføringsevne ville de vært tause og blide). Så lev livet, du. Anonymkode: c2cb7...4ff Det er vanskelig å leve livet når en ikke ser en fremtid lenger. Jeg synes at livet stort sett bare blir mer meningsløst. Hva er liksom peonget med så mange mennesker skal bo tett sammen? Og hvorfor vil globalistene dette? Når klimaet allerede er på vei til helvete? Anonymkode: 03aa5...09f 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vanskelig å leve livet når en ikke ser en fremtid lenger. Jeg synes at livet stort sett bare blir mer meningsløst. Hva er liksom peonget med så mange mennesker skal bo tett sammen? Og hvorfor vil globalistene dette? Når klimaet allerede er på vei til helvete? Anonymkode: 03aa5...09f Jeg ser heller ingen mening i livet. Man skal bare jobbe for å overleve et meningsløst liv. Er det innvandringen som er problemet ditt? Ja jeg vet ikke hva det blir. Norge blir samlested for alle land fordi alle fikk med seg velferdsgodene. Forsvinner den skal du se innvandrerne forsvinner også. Og jævla barnefødsler hele tiden. Anonymkode: 2492e...20c 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 Det gjorde det for lenge siden. Forråtnelsen kom gradvis, men er ganske synlig nå. Verre blir det også. Se dere rundt, hvordan vi oppfører oss, hvordan vi behandler hverandre. Skammelig. Velferdsgodene vil gradvis svinne hen også. Hvorfor? Fordi mennesker er grådige og egoistiske. At alt for mange i høy posisjon på død og liv skal ha mer enn de trenger, er simpelthen ikke bærekraftig, og vil gå ut over fellesskapet. Dette er bare noen eksempler, og det gjelder uansett hvem som sitter i regjering. Tror absolutt mange går inn i politikken med gode intensjoner, men at de slipes av systemet, og faller for fristelsen til å mele egen kake. Anonymkode: 072ae...369 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #6 Skrevet 6. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ser heller ingen mening i livet. Man skal bare jobbe for å overleve et meningsløst liv. Er det innvandringen som er problemet ditt? Ja jeg vet ikke hva det blir. Norge blir samlested for alle land fordi alle fikk med seg velferdsgodene. Forsvinner den skal du se innvandrerne forsvinner også. Og jævla barnefødsler hele tiden. Anonymkode: 2492e...20c Det er ikke innvandring nødvendigvis, men at samfunnets strukturer forandres drastisk. Jeg har ikke noe imot folk fra andre land, og jeg synes kulturer er interessant. Det er gøy å reise, og man må alltid oppføre seg etter andre lands regler tenker jeg. men jeg liker ikke oppertunister og jeg tror mange kommer hit bare for å få goder. Jeg har lest at mange sier at norsk kultur er dritt og potet osv, synes ikke sånt er hyggelig å lese. Og sånne skal man liksom bare akseptere hvis man ikke vil bli kalt rasist, noe som er veldig RART å bli kalt i sitt eget land! Hvis jeg hadde reist ned til andre land og oppført meg som at de skal endre seg for meg, hadde jeg ikke fått bra respons! Gikk en tur i byen i går, og hørte såvidt norske samtaler. MEN MYE FOLK SOM SNAKKER ALTFOR HØYT og roper og skriker på andre spårk. Bare skikkelig merkelig opplevelse. Til og med de som skulle ta restuarantbestillingen snakket kun engelsk og ikke spesielt bra, og jeg har allergier så dette kan potensielt bli dødelig med miskommunikasjon for meg. Så det ble veldig awkward. Jeg skjønner at det er sommerferie osv, men det er bare sånn jeg ser for meg at det blir ifremtiden. Også er det dette med at folk ikke kommer overens generrelt. Folk skal liksom hakke ned på hverandre hele tiden, og menn/kvinner ser ikke ut til å klare å møte halveis. Anonymkode: 03aa5...09f 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #7 Skrevet 6. august 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjorde det for lenge siden. Forråtnelsen kom gradvis, men er ganske synlig nå. Verre blir det også. Se dere rundt, hvordan vi oppfører oss, hvordan vi behandler hverandre. Skammelig. Velferdsgodene vil gradvis svinne hen også. Hvorfor? Fordi mennesker er grådige og egoistiske. At alt for mange i høy posisjon på død og liv skal ha mer enn de trenger, er simpelthen ikke bærekraftig, og vil gå ut over fellesskapet. Dette er bare noen eksempler, og det gjelder uansett hvem som sitter i regjering. Tror absolutt mange går inn i politikken med gode intensjoner, men at de slipes av systemet, og faller for fristelsen til å mele egen kake. Anonymkode: 072ae...369 Ja, mennesker er sin egens verste fiende. Anonymkode: 03aa5...09f 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #8 Skrevet 6. august 2019 Jeg merket mye rar oppførsel fra de voksne allerede da jeg var liten. Knisende, voksne kvinner var de verste. Eller harde kvinner med kort hår og liksom-selvtillit. Nei, du har misforstått noe vesentlig om selvtilliten din blir bygget av at du føler behov for å sammenligne med deg selv med et lite barn. Jeg er et barn, du er voksen, ikke vær teit. Anonymkode: e2155...e2e 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #9 Skrevet 6. august 2019 Det norske samfunnet samfunnet falt sammen 17 Mai 1814. Anonymkode: c4f54...90b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #10 Skrevet 6. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det norske samfunnet samfunnet falt sammen 17 Mai 1814. Anonymkode: c4f54...90b hvorfor? Anonymkode: 03aa5...09f 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #11 Skrevet 6. august 2019 22 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ser heller ingen mening i livet. Man skal bare jobbe for å overleve et meningsløst liv. Er det innvandringen som er problemet ditt? Ja jeg vet ikke hva det blir. Norge blir samlested for alle land fordi alle fikk med seg velferdsgodene. Forsvinner den skal du se innvandrerne forsvinner også. Og jævla barnefødsler hele tiden. Anonymkode: 2492e...20c Uten "jævla barnefødsler hele tiden" vil vi ikke ha nok skattebetalere til å beholde velferdsgodene vi alle setter sånn pris på, så da er det veldig dumt å ønske at folk slutter å få barn. Når ikke etniske nordmenn vil sette barn til verden bør vi rette en takk til innvandrerne som fortsatt gjør det. Vi får heller kjøre på med gratis barnehage og god oppfølging i skolen så det blir godt integrerte arbeidsfolk av dem. Anonymkode: 01db1...ed6 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #12 Skrevet 6. august 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner meg ikke igjen i dette bildet. Det du må huske er dette: det opplyste, utdannede mindretall er veldig oppegående i Norge. Og ganske stort. Så har du det man politisk ukorrekt kan kalle "de gemene massene". Desse holder man seg unna. Også på sosiale medier. Da fortoner verden seg harmonisk. Massene vil gjennom alle tider følge samme mal: de tror ikke på vitenskap, mistro politikere og velger en samfunnstruktur som ødelegger for seg selv. Så blir de marginaliserte, sinte, høyrøstede, men de er såpass clueless at de utgjør ingen reell fare - de mangler gjennomføringsevne. (hadde de hatt gjennomføringsevne ville de vært tause og blide). Så lev livet, du. Anonymkode: c2cb7...4ff Hvem er den "gemene massen" mener du? De fleste har en eller annen form for utdannelse. Og nei, en del av oss som også er høyt utdannet (Høyskole/universitet) ser ikke like lettvindt på alt. Det handler ikke om å mistro vitenskap eller at man mistror politikerne, men ganske enkelt at man ser at en del av de ordningene vi har i dag, som i stor grad kan tilskrives oljealderen, ikke er bærekraftig på sikt. Landet vil ikke falle sammen på noen få år, men over en 10-20 års tid vil vi nok merke at det blir mindre penger i kassa og langt hardere prioriteringer i norsk politikk og når det gjelder offentlige satsningsområder. Hvis man ser på makroforhold så er det en del ting som tyder på at det vil bli verre; alt fra oljealderens siste tid, en eldrebølge som er i ferd med å slå innover oss, mer arbeidsledighet på grunn av automatisering i arbeidslivet (Og jada, vi har hørt at ny teknologi og nye tider skaper andre arbeidsplasser, men når det gjelder den teknologiske utviklingen så skaper den færre arbeidsplasser enn de jobbene teknologien erstatter, slik at vi rent netto ender opp med mer arbeidsløshet) osv. Anonymkode: f24cd...12e 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #13 Skrevet 6. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg kjenner meg ikke igjen i dette bildet. Det du må huske er dette: det opplyste, utdannede mindretall er veldig oppegående i Norge. Og ganske stort. Så har du det man politisk ukorrekt kan kalle "de gemene massene". Desse holder man seg unna. Også på sosiale medier. Da fortoner verden seg harmonisk. Massene vil gjennom alle tider følge samme mal: de tror ikke på vitenskap, mistro politikere og velger en samfunnstruktur som ødelegger for seg selv. Så blir de marginaliserte, sinte, høyrøstede, men de er såpass clueless at de utgjør ingen reell fare - de mangler gjennomføringsevne. (hadde de hatt gjennomføringsevne ville de vært tause og blide). Så lev livet, du. Anonymkode: c2cb7...4ff Nei, dessverre. Norge er fullstappet av kunnskapløse, lite reflekterte mennesker Anonymkode: 8e068...b51 2
OlsenHansen Skrevet 6. august 2019 #14 Skrevet 6. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke.. Synes samfunnet endrer seg så drastisk, føler meg liksom ikke en del av noe. Folk blir mer og mer splittet virker det som. De som vil ha massiv inndanvdring, og de som ikke vil ha det fordi de vil ha det som sine besteforeldre. Så hva skjer i fremtiden? Er det noe poeng å kjøpe bolig her når det kan potensielt bli som USA hvor alle er liksom bor tett sammen men alle har ulike grupper de holder seg til og? Ser også mange skrive at norske kvinner ditt og norske menn datt... Nesten som det er i ferd med å bryte ut en krig. Hvorfor kommer folk så dårlig overens plutselig? Har moralene forfalt ? Anonymkode: 03aa5...09f Landet er under angrep og har vært det i mange år. Påfølgende regjeringer spiller på lag med fienden. Du gjør klokt i å gardere deg, for fremtiden vil bringe mye kaos og krig i vårt land. Flytte er egentlig håpløst da samme tendensene sees over hele Vesten. 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #15 Skrevet 6. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Uten "jævla barnefødsler hele tiden" vil vi ikke ha nok skattebetalere til å beholde velferdsgodene vi alle setter sånn pris på, så da er det veldig dumt å ønske at folk slutter å få barn. Når ikke etniske nordmenn vil sette barn til verden bør vi rette en takk til innvandrerne som fortsatt gjør det. Vi får heller kjøre på med gratis barnehage og god oppfølging i skolen så det blir godt integrerte arbeidsfolk av dem. Anonymkode: 01db1...ed6 Det hjelper jo ikke med masse innvandrerbarn når de ikke blir produktive voksne og i tillegg koster en hel masse ekstra for samfunnet i oppveksten. Anonymkode: 3e1f2...490 5
Absol Skrevet 6. august 2019 #16 Skrevet 6. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke.. Synes samfunnet endrer seg så drastisk, føler meg liksom ikke en del av noe. Folk blir mer og mer splittet virker det som. De som vil ha massiv inndanvdring, og de som ikke vil ha det fordi de vil ha det som sine besteforeldre. Så hva skjer i fremtiden? Er det noe poeng å kjøpe bolig her når det kan potensielt bli som USA hvor alle er liksom bor tett sammen men alle har ulike grupper de holder seg til og? Ser også mange skrive at norske kvinner ditt og norske menn datt... Nesten som det er i ferd med å bryte ut en krig. Hvorfor kommer folk så dårlig overens plutselig? Har moralene forfalt ? Anonymkode: 03aa5...09f Selvfølgelig endrer samfunnet vårt seg. Det har det alltid gjort og det kommer aldri til å stoppe. Det samfunnet mine besteforeldre vokste opp i er borte, takk og lov for det, og det samfunnet jeg vokste opp i vil være borte når mine barnebarn skal vokse opp. Det er ganske navlebeskuende å tro at samfunnet i dag er det perfekte som ikke burde endre seg, og at endring vil være til det verre. 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #17 Skrevet 6. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper jo ikke med masse innvandrerbarn når de ikke blir produktive voksne og i tillegg koster en hel masse ekstra for samfunnet i oppveksten. Anonymkode: 3e1f2...490 Ikke bare i oppveksten men ofte hele livet. Vi har ikke penger til dette. Anonymkode: 43d91...dec 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #18 Skrevet 6. august 2019 Make Norway Great Again Anonymkode: f9e94...7f3 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #19 Skrevet 6. august 2019 Mulla Krekar: Islam kommer til Norge. Snart er det ikke noe norskt igjen i vår kultur. Alt var bedre for 50 år siden. Norske menn og kvinner levde i harmoni, og vi hadde ikke bermen fra ikke-vestlige land. Fremtiden så lys og positiv ut. Nå er alt bare kaos og fremtiden er definitivt mørk og dyster. Anonymkode: 725db...e35 7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #20 Skrevet 6. august 2019 Så lenge 1 av 5 nordmenn gidder å jobbe for å fø på de som ikke gidder, går det nogenlunde. Jeg har gjort min plikt snart, med over 40 års slit i arbeidslivet uten fravær. Tror vi er den siste generasjonen som gidder slite når man ser alle de som ikke gidder, og har ikke særlig mer igjen netto etter skatter og avgifter enn de. Da rakner velferdsmodellen totalt og alle blir fattige som vi var i tidligere generasjoner. Jeg er glad jeg ikke er ung i dag, de kommer til å møte en helt annen verden enn vi gjorde. Tryggheten er allerede borte og det vil bli kaos og kamp for tilværelsen på alle måter. Kriger er rett rundt hjørnet i tillegg. Anonymkode: 43d91...dec 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå