AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Jeg ser stadig kjekke menn enten ute på byen, butikken eller bare på gata. Menn jeg fantaserer om, men dessverre ikke kan få. Jeg er ikke pen, men heller ikke ordentlig stygg. Det er bare ikke noe som er flott med meg, jeg har mange feil. Jeg er nok en 4'er. Jeg er egentlig ikke overvektig, men ser ikke bra ut pga løs hud og da spesielt på magen, har hengepupper delux og skjeve tenner og mye uren hud. Mangler sjarm inntil noen blir kjent med meg, da jeg utlyser usikkerhet i starten. Men herregud som jeg har lyst på en av disse kjekke mennene. Da snakker jeg ikke om modeller, men barske menn med skjegg, autoritet, litt høyde og naturlige muskler, og pent ansikt. Men de prøver seg aldri på meg, og jeg tør derfor heller ikke prøve meg. Jeg er redd for avvisninger som jeg har opplevd tidligere. Jeg hater at jeg ikke er pen, for personlighetmessig tror jeg at noen av disse gutta hadde likt meg, men jeg får ikke sjansen pga utseende. Kler meg fint, tar sol og prøver å gjøre det beste ut av hva jeg har, men det er ikke godt nok. Jeg er luft i dems øyne. Finner ikke 4'er gutter interessante, mye fordi dem ofte også mangler sosiale antenner. Er det noen her som har fått en sjanse av en mann som er mye kjekkere enn seg selv, og funket det i lengden? Hilsen kvinne 30 Anonymkode: c3657...285 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 Like barn leker best. Tror mange menn i div former å fasonger tenker akkurat det samme. Mer skremmende at du setter karakter på deg selv da den er objektiv. Du er en 4 i dine øyne. En 2 en en annens og en 8 i den tredje’s. Du snakker om at du har så bra personlighet men kanskje en annen «firer» har det samme? Vil du heller være sammen med et rasshøl av en 8’er? Start å jobb med deg selv fremfor å tro på Disney der prinsen kommer ridende. Tikk takk. Anonymkode: 690f3...59f 9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 Jeg er egentlig litt anti dette med å rangere personer. For det vil være alt ettersom øyet som ser. Men.. en person blir ikke attraktiv selv om en ser pen ut, har de riktige klærne. En attraktiv person er en som vet en er GOD nok og du har kanskje litt å jobbe med der. Om en person hadde lagt an på meg men såg på seg selv som mindre verdt enn meg, så hadde jeg funnet det uaktraktivt. Anonymkode: 5c382...a86 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 Kjæresten min er en 10er! Han er høy, kjekk, bra kledd, ser flott ut. Han har alt! Så overhører jeg noen jenter snakke om han på gata. At han hadde utstikkende øyne, ikke kledde klærne han hadde på, haltet litt og generelt litt merkelig utseende. Så smaken er som banken. 10er for meg, 2er for noen andre. Noe som er lite tiltrekkende er folk som snakker dårlig om selg selv. Det kan være grunnen til at ingen prøver seg, du mangler utstråling. Hjelper ikke en dritt med pent utseende når man ikke har utstråling av noe slag... Anonymkode: c289c...910 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 Du kan jo ligge med disse mennene antakeligvis, er det en mulighet da? Selv om du ikke kan bli kjæreste med en? Anonymkode: 88d88...04c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #6 Skrevet 6. august 2019 Hvis du er OK med at andre kvinner vil prøve seg fordi de tror de lett kan danke deg ut, tåler blikk og kommentarer som sier at han er for kjekk for deg, og er selvsikker og trygg nok til å ikke bli sjalu og på vakt når han er rundt pene kvinner er det jo bare å prøve deg. Du kan ikke få mer enn et nei, og det kan også være at du er for selvkritisk og ser bedre ut enn du tror. Jeg har inntrykk av at det er lettere for menn å være sammen med kvinner som er flere leagues over dem selv enn tilsvarende for kvinner. Menn har testosteron som gjør dem selvsikre sørger for at eventuelle negative kommentarer preller av, og de vil få respekt og tommelen opp fra andre menn. Lite pene eller ordinære kvinner med pene kjærester vil ikke møtes på samme måten av verken kvinner eller menn, og de tar seg ofte nær av blikk og kommentarer. Nå skinner det visst gjennom at jeg ikke har særlig tro på kombinasjonen lite pen dame og pen mann, men sånn er det altså. Anonymkode: ecc38...36a 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #7 Skrevet 6. august 2019 Jeg anser meg selv som sånn midt på treet, både i utseende og "status", mens den nye kjæresten min er top of the tops, både i utseende og "status" (det syntes jeg før vi ble kjent òg, traff han på Tinder, og sveipet egentlig ja for moroskyld.... Og vips hadde han gjort det samme, og tok kontakt) Han ser meg for hvem jeg er, og hva jeg står for, hvilke verdier jeg har og hvor godt vi fungerer sammen..... Og jeg tror definitivt ikke han setter seg selv over meg på noen skala..... Anonymkode: 46ccf...05a 1
Gjest tullete rusk Skrevet 6. august 2019 #8 Skrevet 6. august 2019 Finnes sikkert noen mennesker som har fetish for å være sammen med noen som er stygge eller har visse typer feil ved utseende. Men er sikkert vanskelig finne dem. Kanskje du kan oppsøke fetishmiljøer?
Egenskap Skrevet 6. august 2019 #9 Skrevet 6. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser stadig kjekke menn enten ute på byen, butikken eller bare på gata. Menn jeg fantaserer om, men dessverre ikke kan få. Jeg er ikke pen, men heller ikke ordentlig stygg. Det er bare ikke noe som er flott med meg, jeg har mange feil. Jeg er nok en 4'er. Jeg er egentlig ikke overvektig, men ser ikke bra ut pga løs hud og da spesielt på magen, har hengepupper delux og skjeve tenner og mye uren hud. Mangler sjarm inntil noen blir kjent med meg, da jeg utlyser usikkerhet i starten. Men herregud som jeg har lyst på en av disse kjekke mennene. Da snakker jeg ikke om modeller, men barske menn med skjegg, autoritet, litt høyde og naturlige muskler, og pent ansikt. Men de prøver seg aldri på meg, og jeg tør derfor heller ikke prøve meg. Jeg er redd for avvisninger som jeg har opplevd tidligere. Jeg hater at jeg ikke er pen, for personlighetmessig tror jeg at noen av disse gutta hadde likt meg, men jeg får ikke sjansen pga utseende. Kler meg fint, tar sol og prøver å gjøre det beste ut av hva jeg har, men det er ikke godt nok. Jeg er luft i dems øyne. Finner ikke 4'er gutter interessante, mye fordi dem ofte også mangler sosiale antenner. Er det noen her som har fått en sjanse av en mann som er mye kjekkere enn seg selv, og funket det i lengden? Hilsen kvinne 30 Anonymkode: c3657...285 er du glad i blomster?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #10 Skrevet 6. august 2019 Du kan sikkert få disse kjekke mennene om du pusher på litt og hinter frampå. Problemet er at de ikke trenger å stoppe ved deg. Du er et egentlig knull i deres øyne, men de vil søke høyere opp på utseende skalen om de skal slå seg til ro og få barn. På en måte er det godt at du har denne selvinnsikten for da kan du legge opp strategier deretter. En er å lete etter en mann som vil ha en dame som er litt under snittet fordi tror han at det er mindre sjans for at du er utro. Om du klarer å fange en slik man har dere et vinn vinn. Derfor setter du opp dating profiler som legger vekt på nettopp denne kvaliten. Feks. Kall deg "Frøken Trofast" Skriv i profilen hvor viktig det er for deg å være lojal og bli. Kall deg gjerne gammeldags/underdanig/romantiker/tror på den store kjærligheten osv. Kanksje finn du nettopp han som søker de kvalitetene og som samtidig setter pris på at du er litt sånn middels utseende. Anonymkode: 537cd...eb5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #11 Skrevet 6. august 2019 Du dømmer deg selv for hardt. Når du ikke liker deg selv, hvordan skal andre da like deg? Etterhvert som du blir eldre vil du innse at mannen ikke behøver å være råkjekk for å tenne på han. Anonymkode: 53072...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #12 Skrevet 6. august 2019 TS, post bilde av deg selv? Anonymkode: 93eb8...404 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå