Gå til innhold

Livet uten barn føles meningsløst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakker da nødvendigvis ikke om bare å ha egne barn, men det å ha barn involvert i livet på en eller annen måte.

Selv har jeg ingen barn involvert i privatlivet mitt. Jeg har jobbet mye med barn, som har vært for å kompensere for manglende barn ellers i livet. Men nå er også det slutt på, og jeg føler en sorg over det.

Å ikke skulle ha kontakt med barn i det hele tatt, føles trist og meningsløst. Det er så mye positivitet og liv i barn, som voksne ikke har.

Det ser heller dårlig ut med sjansen for å få partner og få barn på den måten, uten at jeg går nærmere inn på det. Klarer liksom ikke å se noe positivt på fremtiden pga dette..

Anonymkode: 72bc7...b52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snakker da nødvendigvis ikke om bare å ha egne barn, men det å ha barn involvert i livet på en eller annen måte.

Selv har jeg ingen barn involvert i privatlivet mitt. Jeg har jobbet mye med barn, som har vært for å kompensere for manglende barn ellers i livet. Men nå er også det slutt på, og jeg føler en sorg over det.

Å ikke skulle ha kontakt med barn i det hele tatt, føles trist og meningsløst. Det er så mye positivitet og liv i barn, som voksne ikke har.

Det ser heller dårlig ut med sjansen for å få partner og få barn på den måten, uten at jeg går nærmere inn på det. Klarer liksom ikke å se noe positivt på fremtiden pga dette..

Anonymkode: 72bc7...b52

Man må alltid forsøke å gjøre det beste av det man har. I alle fall ikke dyrke ting som ikke gikk den veien man ville.

Anonymkode: 663f8...7b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mulig å fortsette å jobbe med barn? Kanskje du kan bli fosterhjem eller støttekontakt for barn eller på en annen måte hjelpe barn på frivillig basis? 

Anonymkode: 3c2c1...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...