Kallis92 Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 (endret) For det første er det bedre å oppdra dem i kristent miljø enn homofilt miljø fordi da vil de se ut som Afghanere bare, litt som de som konfronterte ASAP Rocky eksemplet i Sverige. Hva du tror på er din greie, jeg mener bare miljømessig sett. Uansett kan du også si at anal sex har mer risiko for HIV/AIDS. Så en måte å skremme de mer bort på. Og du kan også få dem til å se på Hank Hill fordi han er kul Men hva er din mening? Også kan det være greit å ikke la de høre for mye på Jazz musikk. Det er slikt hipstere blir skapt. Med mindre det er Oasis fordi det er tolerabelt og ikke som Nirvana eller Grunge. Men generelt bare bruk noe typiskt hverdagslig eller noe. Litt som Hank Hill gjør her. Endret 6. august 2019 av Kallis92
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 Hvordan forhindre intolerante duster i framtiden? 🤔 Anonymkode: ec020...7c1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 Er helt enig, akkurat som jeg skulle sagt det selv..... Oiii....Se! En rosa elefant..... Anonymkode: 7403a...4ef
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan forhindre intolerante duster i framtiden? 🤔 Anonymkode: ec020...7c1 Enkelt. Ikke slit ut toleransen. Lurer på hvordan det er å sutre til seg ting i toleransens navn. Klarer ikke å synke så dypt. Har lyst til å bli likt for den jeg er, ikke fordi noen blir tvunget til det fordi «toleranse». Toleranse kan misbrukes noe helt sinnssykt og jeg synes det er der fokuset skulle vært. Misbrukspotensialet. At hvert enkelt menneske tar ansvar for å hedre toleransen og ikke skriker ut at andre skal ha toleranse. Det er kort vei mellom toleranse og tvang. Anonymkode: 55f45...763
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #6 Skrevet 6. august 2019 Heller hipster ladyboys, enn innavl - som dette må være et eksempel på? Anonymkode: 555fe...538
Kallis92 Skrevet 6. august 2019 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2019 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heller hipster ladyboys, enn innavl - som dette må være et eksempel på? Anonymkode: 555fe...538 Vet ikke helt. Høyre vingere er innavlet antar jeg litt som i USA? Så da er venstre velgere aids infectors. Kan gå den veien jeg også . Tror jeg velger innavl over det andre selv om begge er litt ille Men bare for å ta opp incels fordi vet dette er nye tingen hos venstre aktivister. Incels er mentalt venstrevridde, ikke høyre fordi de skylder problemer på samfunnet istedet for å praktisk fikse seg selv. Ergo mentalt sett er incels venstrevelgere. Men selv om det burde blitt kriminelt utifra miljø. Men bare for å komme litt i forkant : D Endret 6. august 2019 av Kallis92
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #8 Skrevet 6. august 2019 Heller hipstere enn analfabeter. Anonymkode: 5f5c6...51b
Kallis92 Skrevet 6. august 2019 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heller hipstere enn analfabeter. Anonymkode: 5f5c6...51b Hipstere er analfabeter generelt sett da
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #10 Skrevet 6. august 2019 Akkurat nå, Kallis92 skrev: Hipstere er analfabeter generelt sett da Jeg siktet til deg, men det forstod du kanskje? Anonymkode: 5f5c6...51b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #11 Skrevet 6. august 2019 Dette forsto jeg absolutt ingenting av 😊 Anonymkode: e5c1d...ac6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå