Teyla Skrevet 8. august 2019 #21 Skrevet 8. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette sier alle brudepar i ettertid, uansett løsninger For ingen gjester ville noensinne kommet med sure miner eller vist misnøye til brudeparet. Derfor sprer slike dårlige ideer seg, siden brudeparene kommer i ettertid og proklamerer at "alle var så fornøyde med bryllupet og synes det var skikkelig smarte løsninger", uten å vite hva gjestene egentlig mente.. Anonymkode: b7165...da6 Ja ok, det er sant når du sier det sånn, men nå fikk vi en del sure miner på andre ting, derfor føler jeg meg ganske trygg på denne 😉 2
Rosalie Skrevet 8. august 2019 #22 Skrevet 8. august 2019 17 timer siden, addict skrev: Jeg kjørte hjem gavene sist jeg var i bryllup, 3 timers kjøretur. Vi var bare 2 stk som kjørte i bilen og hadde med en bag hver. Hadde masse plass. Brudeparet hentet gavene hjemme hos meg dagen etter. Vi har også fraktet med oss gaver etter bryllup hvor vi har vært tilreisende gjester som har bodd i samme område som brudeparet. Null stress, det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #23 Skrevet 8. august 2019 Ser på dette som et oppblåst ikke-problem. Pakk bilen riktig så er det plass til det utroligste! Under forsetene, på gulvet mellom setene, under bagasjerommet der reservehjul lå før osv. Folk reiser til Sverige og Danmark osv å får med seg det utroligste hjem igjen. Da klarer dere noen få gaver. Anonymkode: b45bd...26e 1
Gjest O.G. Skrevet 8. august 2019 #24 Skrevet 8. august 2019 10 timer siden, Teyla skrev: Oi, her var det bare nei til svar 😅 Vi gjorde det sånn, fordi vi reiste med fly. Hadde allerede ekstra kolli for bryllipsklær og pynt, så vi skrev i invitasjonen at vi ikke hadde noen ønskelister (fordi mange allerede hadde spurt/mast etter det... 🙄) og at vi ikke ønsket noen gaver til selskapet. Eventuelle gaver måtte sendes til hjemmeadressen vår. Ingen sure miner gitt, og en fornøyelse med et bryllup uten gavebord!! 😊 Gjør det som dere ønsker, ikke som fiffen på kvinneguiden mener er riktig. Gaver i bryllup er uansett et betent tema her inne, men vår opplevelse var at mange nesten ble fornærmet hvis de ikke fikk gi oss gave, bestemødre feks har heklet og sydd i lang tid i påvente av bryllup 😂 Det ble veldig godt mottatt i vårt bryllup, og så snakket gjestene seg i mellom om det teite opplegget.....
Anim92 Skrevet 8. august 2019 #25 Skrevet 8. august 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette sier alle brudepar i ettertid, uansett løsninger For ingen gjester ville noensinne kommet med sure miner eller vist misnøye til brudeparet. Derfor sprer slike dårlige ideer seg, siden brudeparene kommer i ettertid og proklamerer at "alle var så fornøyde med bryllupet og synes det var skikkelig smarte løsninger", uten å vite hva gjestene egentlig mente.. Anonymkode: b7165...da6 9 timer siden, O.G. skrev: Det ble veldig godt mottatt i vårt bryllup, og så snakket gjestene seg i mellom om det teite opplegget..... Da er det egentlig bare seg sjøl gjestene har å skylde på, for rare opplegg. Stakkars folk som skal planlegge, men ikke høre på tilbakemeldinger, fordi de er jo ikke oppriktige..🤦🏻♀️ 2
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2019 #26 Skrevet 9. august 2019 15 timer siden, Anim92 skrev: Da er det egentlig bare seg sjøl gjestene har å skylde på, for rare opplegg. Stakkars folk som skal planlegge, men ikke høre på tilbakemeldinger, fordi de er jo ikke oppriktige..🤦🏻♀️ Nei, gjestene har ikke seg selv å skylde på, det er brudeparet som skal tenke i forkant.
Anim92 Skrevet 9. august 2019 #27 Skrevet 9. august 2019 1 time siden, O.G. skrev: Nei, gjestene har ikke seg selv å skylde på, det er brudeparet som skal tenke i forkant. Ja, og da er det vel lett å tenke at man hører med andre som har gjort dette før? Og disse andre har fått tilbakemeldinger fra uærlige gjester. Så jo, sjøl om brudeparet burde kunne skjønne bedre i blant, mener jeg gjester kan skylde på sef selv en del også.
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2019 #28 Skrevet 9. august 2019 24 minutter siden, Anim92 skrev: Ja, og da er det vel lett å tenke at man hører med andre som har gjort dette før? Og disse andre har fått tilbakemeldinger fra uærlige gjester. Så jo, sjøl om brudeparet burde kunne skjønne bedre i blant, mener jeg gjester kan skylde på sef selv en del også. Ikke enig. Hvorfor. Det er ikke gjestenes ansvar å lære voksne folk (les brudeparet) folkeskikk. Og jeg tror mange brudepar vet godt at de går over grensene, men at de gjør det fordi de vet ingen vil våge å si noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå