Gå til innhold

Blir kvinner videre etter fødsel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver å skal finne en partner å slå meg til ro med men aldri hatt så mye erfaring på den fronten annet en ons. 

På tinder så ser jeg det er ekstremt mye alenemødre. Derfor lurer jeg på om kvinner blir mye videre etter fødsel? 

Og spar meg for hat og bitterhet plis. 

Det er noe helt annet om kvinnen du elsker og som har født ditt barn er forandret nedentil da det er viktigere ting i livet. 

Nå vil jeg kun ha en god kjæreste og kose masse og nyte forelskelse osv. Men får så mange likes fra jenter som allerede har barn og lurer på om de er verdt å bli kjent med å kunne ha mye kos i senga hvor man kjenner noe. 

Og igjen så spar meg for bitterhet da jeg er over gjennomsnittet selv der nede å vet at dybden hos jenter varierer svært mye med de titallene som jeg har vært intim med. Men aldri vært det med en som har født før. 

Håper ikke det er for mye å be om et saklig svar så jeg ikke kaster bort både hennes og min tid med å komme til køys og finne ut at det ikke funker da man ikke kjenner noe og kan heller finne en annen som ikke har født og kan nyte tiden sammen før man blir fler. 

Anonymkode: 8e8e4...b04

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner med barn er best i senga. Dette er noe de fleste menn vet. 

Anonymkode: c30fc...26f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er derfor de er alenemødre, de ble så vide så mannen ble utro, etter det ble det slutt...

Anonymkode: 82f0b...1cd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har født to barn, mannen sier jeg er trangere.

Anonymkode: 528d9...bda

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I følge kvinner nei. I følge menn når kvinner spør, nei.

Virkeligheten? Ja det blir litt slappere, selv om det sikkert ikke er slik i alle tilfeller. 

Anonymkode: 84db3...a86

• Liker 3
Gjest Solkremen
Skrevet

Jeg ble trangere🤷🏻‍♀️ Samleie ble vanskelig de 5 første mnd etter siste fødsel fordi jeg måtte tøyes. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, alt er som normalt. Babyen kom ut, ingen revning, rifter, klipping eller sting, og mistet ikke blod. Alt er som det var, kanskje trangere. Kjennes iallfall slik ut når jeg onanerer. 

Anonymkode: fb3e1...914

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sydd stramt opp hele fødekanalen, så her er det strammere og vi må varme opp mer enn vi måtte før fødsel. 

Det syns heller ikke utvendig at jeg har født, for jeg revnet kun innvendig. 

Anonymkode: a562e...947

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slappere. Har født ett barn.

Anonymkode: 130f6...7d8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min deilige kone har gitt meg to barn.Merker ingen ting at hun blitt videre.

Anonymkode: 5ef0b...a4e

• Liker 1
Skrevet

Ja, ting kan endre seg. Krever du å sengekose med en ungdommelig kropp resten av livet, så er kanskje ikke langvarig forhold hvor man blir gamle sammen noe for deg, uansett.

Og hvis det er så mange alenemødre på tinder, så kan du jo gjøre din egen research og kanskje du lærer ett og annet på veien.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har fått 3 barn og er nok videre enn jeg var før barna. Det er også naturlig at kroppen med tiden blir slappere og mindre spenstig med alderen og det gjelder hele kroppen. Men noe kjempeforskjell har uteblitt. Utrolig hvordan underlivet trekker seg sammen og normaliserer seg. Mange kvinner opplever nok forandringer. Veldig vanlig med inkontinensplager. Jeg spretter på trampolinen med ungene og har blitt overrasket over hvor mange kvinner som ikke kan det, for da lekker det. Mye stigma rundt dette. Hadde heller bekymret meg for ansvaret det innebærer å involvere deg med noen med barn enn om underlivet er forandret. Tror kanskje du ikke er klar for forpliktelser. 

Anonymkode: 2a30b...625

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har født 2 barn, og er fortsatt trang. For de aller fleste, så er det ikke store endringen etter å ha fått barn. 

Men jeg støtter hun over, når det du er mest bekymret for, er hvor trang fitta er. Så er du kanskje ikke klar for en dame med barn. 

Anonymkode: 4ba82...ff7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger kun med jomfruer. Et knull og hun er ikke trang nok lenger. Trist.

Anonymkode: 7e337...371

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått høre at jeg er så trang at det er vanskelig å holde igjen å ikke komme for tidlig. Har bare fått ett barn da.

Anonymkode: 20ace...f54

• Liker 1
Skrevet

Hei 😊

Samboeren min har aldri klaget. Det er klart der finnes kvinner som er trangere enn meg, både kvinner som har født og som ikke har født. Men det har aldri vært et problem for mannen vedrørende sex. Noen ganger samboeren min med at han nesten kommer med en gang, andre ganger ikke. Slik var det før fødsel også. 

Det jeg synes er aller viktigst, er at du tenker gjennom det faktum at hun har et barn. Ønsker du å stille opp for barnet? Leke med barnet? Til tider være den som må kjøre barnet på idrett og andre ting? Hente i bhg/skole eller lignende? For det hjelper ikke om hun er aldri så trang, dersom du ikke har tenkt gjennom hvordan det blir å være en rollemodell for det barnet. For en kvinne med barn ønsker ikke en mannlig rollefigur som viser at en kjæreste ikke stiller opp og tar ansvar for noe så viktig som et barn. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg ble definitivt videre. Sleit lenge med at jeg mistet helt følsomheten og kjente ikke samboer mer inni meg, veldig trist. Har blitt litt bedre, men overhodet ikke til -før fødsel opplevelse.- Gjorde knipeøvelser til store gullmedalje, investerte i diverse hjelpemidler, også mange runde hos kiro. Har til og med forsøkt laseroperasjon for å stramme opp. Desverre har det ikke gjort noe særlig forskjell. Revnet ikke, ei eller vanskelige fødsler. Kjenner jeg synes dette er trist, selv om både lege og gyn har sagt det er veldig vanlig og mange med samme problemet, selv om det ikke virker sånn på forum ;) 

Endret av Infinitum
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Infinitum skrev:

Jeg ble definitivt videre. Sleit lenge med at jeg mistet helt følsomheten og kjente ikke samboer mer inni meg, veldig trist. Gjorde knipeøvelser til store gullmedalje, investerte i diverse hjelpemidler, kiro. Har til og med forsøkt laseroperasjon for å stramme opp. Desverre har det ikke gjort noe særlig forskjell. Revnet ikke, ei eller vanskelige fødsler. Kjenner jeg synes dette er trist, selv om både lege og gyn har sagt det er veldig vanlig og mange med samme problemet, selv om det ikke virker sånn på forum ;) 

Godt jeg ikke er alene om å oppleve det slik;)

Anonymkode: fc18b...6bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner med barn er best i senga. Dette er noe de fleste menn vet. 

Anonymkode: c30fc...26f

Hilsen Primadonna alenemor

Anonymkode: f9a12...9c4

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen Primadonna alenemor

Anonymkode: f9a12...9c4

Det er ikke bare tull. Mange blir bedre kjent med bekkenbunnsmuskulaturen ila svangerskapet og tiden etterpå, gjennom bekkenbunnstrening. Kan komme godt med under sex😉

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...