Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På en eller annen måte klarer jeg alltid å si eller gjøre noe dumt eller flaut eller noe som andre oppfatter som frekt, hvorfor er jeg så jævlig dum? Det verste er at jeg nesten aldri innser det når det skjer i selve situasjonen, det skjer først etter at jeg tenker gjennom det lenge etterpå, og noen ganger kan det ta LANG tid før jeg innser det, måneder eller til og med år i de veste tilfellene! Derfor får jeg heller ikke beklaget eller rettet opp i situasjonen før folk forsvinner... 

Jeg prøver å se ting fra andres perspektiv og ikke bare mitt eget, men får det tydeligvis ikke til, jeg er elendig med sosialisering generelt og har alltid vært det, det spolerer alltid mulighetene jeg har for å få nye venner eller dater, og nå klarte jeg nettopp å spolere en potensiell date IGJEN fordi jeg klarte å skrive noe som kan oppfattes litt spydig til en fyr jeg har skrevet litt med, noe jeg ikke skjønte før NÅ, flere dager etterpå. Han har ikke skrevet noe mer etter det....

Jeg hater meg selv, jeg er så ufattelig dum. HVORFOR? Er det normalt å være så treg til å forstå at man sier eller gjør dumme ting?? Er det noen andre her som også er eller har vært dumme og har noen tips til hva jeg kan gjøre med det??

Anonymkode: 305ef...1db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du gi et eksempel på hva det er du har sagt? Jeg kan være lit spydig selv, men ikke på en sånn måte at folk trekker seg unna. Derfor lurer jeg rett og slett på hvor ille det eventuelt er det du har skrevet. 

Anonymkode: 7ab20...d4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...