Gå til innhold

Jeg har nok ikke vært så flink med BJ opp igjennom..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et ganske avslappa sexliv, men her om dagen skulle jeg gi han antagelig en etterlengta BJ... det sto ikke til forventningen for å si det sånn... pikken stinka og han hadde gjort en dårlig vaskejobb i forkant, er det mulig 🥵🥵😣 vi hat vært sammen i 18 år, så det burde være sjanser for good tines men... jeg tørr ikke si der heller for han tar seg så nær av ting 😝🙈

Anonymkode: 30c41...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har et ganske avslappa sexliv, men her om dagen skulle jeg gi han antagelig en etterlengta BJ... det sto ikke til forventningen for å si det sånn... pikken stinka og han hadde gjort en dårlig vaskejobb i forkant, er det mulig 🥵🥵😣 vi hat vært sammen i 18 år, så det burde være sjanser for good tines men... jeg tørr ikke si der heller for han tar seg så nær av ting 😝🙈

Anonymkode: 30c41...0c6

😬

Endret av Oliviero
Feil
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 3bcc6...5f0

Skrevet

No go for min del. Jeg putter ikke ting som stinker og smaker dritt inn i munnen. 

Det er vel ikke for mye forlangt at penis er nyvasket før du skal suge?! 

• Liker 8
Skrevet

Etter 18 år burde han ha lært seg å vaske pikken sin. Er man usikker så lar man ikke noen få borti den før man har vasket den på nytt.

• Liker 3
Skrevet

Altså. En oppegående fyr burde skjønne dette av seg selv for å være helt ærlig. :s Jeg har aldri bedt typen min vaske seg nedentil, men han gjør det automatisk hver gang han vil bli sugd :)  

Men kanskje prøve å hinte litt? Si at om han er ren og pen så kan du friste med en BJ. Prøve å få han til å skjønne sammenhengen med at ren penis = større mulighet for BJ.

Gjest fitteslikker
Skrevet

Trist sak dette!
Du hadde lyst til å suge han, men oppdager at han ikke er renslig.
Spørsmålet blir som følger: er det lenge siden sist – har det gått lang tid siden dere hadde daglig seksuelt samvær? Hvis svaret er « ja», kan man fort glemme glemme nødvendigheten av regelmessig intimvask.   

Skrevet
4 timer siden, fitteslikker skrev:

Trist sak dette!
Du hadde lyst til å suge han, men oppdager at han ikke er renslig.
Spørsmålet blir som følger: er det lenge siden sist – har det gått lang tid siden dere hadde daglig seksuelt samvær? Hvis svaret er « ja», kan man fort glemme glemme nødvendigheten av regelmessig intimvask.   

Tenkte litt det samme når jeg leste innlegget til TS. Hun skriver at den var etterlenget (BJ) og da er det vel trolig at det kom overraskende på partneren. Selvsagt er normal hygiene viktig, men en kan vel ikke akkurat forvente at de skal gå rundt med en penis som lukter såpe hele tiden heller.. Spesielt hvis de ikke har grunn til å forvente sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Etter 18 år må man vel kunne snakke såpass åpent med hverandre? 

Anonymkode: 11ea6...6b6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har vært gift i en del år selv og vasket pikken hver kveld i tilfelle.

Men det er 4-5 år siden jeg sluttet med det. Var lite vits når det aldri ble noe alikevel. Hva med å gi et hint 5 min før??

Når det er sagt hadde jeg tatt en tur på badet, hvis lynet skulle slå ned, eller kona tok initiativ .

Anonymkode: 5c37e...479

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter 18 år bør vel Ts sette pris på litt gammelost fra kølla hans..

Anonymkode: e13c4...fb5

AnonymBruker
Skrevet

Aldri putt sånt i munnen! Bare ikke gjør det! 🤢

Anonymkode: 73154...780

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært gift i en del år selv og vasket pikken hver kveld i tilfelle.

Men det er 4-5 år siden jeg sluttet med det. Var lite vits når det aldri ble noe alikevel. Hva med å gi et hint 5 min før??

Når det er sagt hadde jeg tatt en tur på badet, hvis lynet skulle slå ned, eller kona tok initiativ

Dette! Null vits å vaske staken 3 ganger om dagen om det ikke er noen spesiell hensikt for det.

Anonymkode: 05f16...0d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En oppegående mann går å vasker seg når han skjønner hva som er i ferd med å skje.

Anonymkode: c981d...563

Skrevet

Snoppen min er bestandig kyssbar🤭 men så setter jeg renslighet meget høyt også da🤫

Neste gang tar du Antibac på snoppen hans, da blir den steinhard, rød og sint, også smaker det litt sprit🤭

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter 18 år sammen så hadde jeg ikke vært "redd" for å sende han på badet for en kjapp dusj. Gjerne blitt med selv også.

Anonymkode: ad8a0...9b0

• Liker 5
Gjest bloody
Skrevet

Om du ikke kan sende gubben med den stinkende pikken å vaske den fordi "han er så følsom" stakkars....

AnonymBruker
Skrevet

Halloen damer, litt kukost må dere da tåle.... Hvis dere først får smaken på det så er det sikkert ikke så ille.

Tenk at det er cottage cheese 😛

Anonymkode: 03508...ba4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ber samboeren gå å vaske seg hvis han vil ha seg noe før leggetid. Da vi først ble sammen så tenkte han ikke på dette, men de ville vel ikke hatt en skitten mus i ansiktet de heller... 

Anonymkode: 0b239...cae

Skrevet

Renslighet nedi der sier faktisk mye om rensligheten ellers, kvinner fortjener bedre enn en sur kukost, bruk hjernen litt da😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...