AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Del Skrevet 5. august 2019 Har gått på Gonal-F nå i noen dager, og det har vært overraskende lite vondt. Skal begynne med Fyremadel i morgen. Hva er deres erfaringer med denne? Like lite vond å sette som Gonal-F? Anonymkode: deb1e...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2 Del Skrevet 6. august 2019 Den er mindre vond synes jeg Anonymkode: bc31e...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #3 Del Skrevet 6. august 2019 Jeg kjenner fyremadel mye mer enn gonal f, som ikke kjennes overhode. Kjennes mest etter jeg har tatt den ut, ellers går det greit. Den har tykkere spiss. Anonymkode: 6f502...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #4 Del Skrevet 6. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er mindre vond synes jeg Anonymkode: bc31e...702 Fyremadel mindre vond enn gonal f? Det kan jeg bare ikke forstå at du synes. 🙈 Anonymkode: 6f502...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 6. august 2019 #5 Del Skrevet 6. august 2019 Fyremadel kan svi litt når du tar den ut, jeg iset ned området før og etter og merket omtrent ingenting da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #6 Del Skrevet 6. august 2019 Jeg syns fyremadel var vondere. Vet ikke om det stemmer, men jeg hadde inntrykk av at spissen var tykkere og/eller sløvere, slik at det var vanskeligere å få hull. Og så svir det litt noen minutter etter den var satt. Men ikke veeldig mye vondere enn gonal f da, så det går nok bra skal du se😊 Anonymkode: 8f050...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå