AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Hei! Jeg er ei jente på 19 år, som skal flytte fra samboer pga studier. Jeg er vant med røff sex hver dag, og er kåt store deler av tiden, og da er det vanligvis ekstra godt å komme seg i senga, for å komme litt ekstra;) Jeg har da utrolig lyst på en vibrator, men vet jo egentlig ikke hvordan det fungerer. Har aldri eid et sexleketøy, så vet ikke helt hva jeg skal se etter. Vil ha en litt stor en, altså, ikke en slik som kun går på klitoris. Noen som har erfaringer å dele? Anonymkode: 380f8...fdd
Anim92 Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 Anbefaler en Rabbit, både dildo og egen klitorisvibrator.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 Kjøp deg en rabbit 😊 (google rabbit vibrator så ser du) Anonymkode: 00bc9...3c9
Bamseklemmer Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei jente på 19 år, som skal flytte fra samboer pga studier Hva med en Lush? https://www.lovense.com/bluetooth-remote-control-vibrator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå